W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz

Data: 2020-09-18 16:17:37
Autor: Zexon
W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz
Data: 2020-09-18 19:42:58
Autor: japanizer
W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz
On Saturday, September 19, 2020 at 7:17:37 AM UTC+9, Zexon wrote:
https://youtu.be/f0TiePwpYFQ

Piękne jest, gdy pistargowica wykonuje program lewactwa:

- zasiłki dla patologii

- coraz większe podatki dla przedsiębiorców

- zakaz hodowli zwierząt futerkowych

Co będzie następne?

Data: 2020-09-18 21:08:07
Autor: Zexon
On 9/18/2020 20:42, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Zakaz hodowli futerkowych to najmniejszy problem w tek głupkowatej ustawie, najgorszy jest zakaz eksportu mięsa w uboju rytualnego tak wołowiny jak i drobiu, co stanowi 40% Polskiego eksportu.
P.S. twoja PO z radością poparła ten projekt.

Data: 2020-09-19 16:59:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 19 września 2020 05:08:10 UTC+2 użytkownik Zexon napisał:

[...]

To jest ubój pseudo-rytualny.
Porządny rzezak żydowski tak bije z zaskoczenia i używa takiego noża, że zwierzę traci od razu przytomność, a nie dusi się własnymi rzygowinami, jak to robią ci partacze.

Data: 2020-09-19 00:22:09
Autor: u2
W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz
W dniu 19.09.2020 o 00:17, Zexon pisze:
https://youtu.be/f0TiePwpYFQ

lewicy, prawicy i środkowicy

Data: 2020-09-18 16:48:48
Autor: Zexon
On 9/18/2020 16:22, u2 wrote:
W dniu 19.09.2020 o 00:17, Zexon pisze:
https://youtu.be/f0TiePwpYFQ

lewicy, prawicy i środkowicy

Pozwólmy to ocenić słuchaczom. Argumenty przedstawione przez Ziemkiewicza wydają się być rozsądne i trudne do podważenia.

Data: 2020-09-19 08:49:34
Autor: u2
W dniu 19.09.2020 o 00:48, Zexon pisze:
On 9/18/2020 16:22, u2 wrote:
[...]

narracja "lewicy" w w tym względzie jest słuszna, nie można pozwolić na okrucieństwo wobec zwierząt

Ziemkiewicz sam przyznaje, że nie chce wiedzieć jak są robione kiełbaski, które zjada

w jego wieku dla jego zdrowia powinien się przerzucić na kiełbaski z grzybów, a nie mięska, bo nie wygląda najzdrowiej

Data: 2020-09-19 01:52:36
Autor: alojzy.nieborak
użytkownik u2 napisał:

narracja "lewicy" w w tym względzie jest słuszna, nie można pozwolić na okrucieństwo wobec zwierząt

Ale głosów lewicy pisy nie zyskają.
Tym bardziej głosów prawicy.
Ba! Nawet o.Rydzeusz jest temu przeciwny.

Piękny pisoski strzał w stopę.

A koty co jedzą? Fasolkę z marchewką? Czy może mięsko?

Do tego pisy pozbawiły PL kilku mld przy okazji.
Które to kilka mld trza będzie pożyczyć.
 Skutki som nieprzewidywalne drogi jucie!:(

Data: 2020-09-19 10:53:43
Autor: u2
W dniu 19.09.2020 o 10:52, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

buc ujada więc wszystko oki:)))))))))))))))))))

Data: 2020-09-19 02:22:27
Autor: alojzy.nieborak
W dniu sobota, 19 września 2020 10:53:45 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Tym bardziej głosów prawicy.
> Ba! Nawet o.Rydzeusz jest temu przeciwny.
> Które to kilka mld trza będzie pożyczyć.
>   Skutki som nieprzewidywalne drogi jucie!:(
> buc ujada więc wszystko oki:)))))))))))))))))))

Zaraz zostaniesz sam ze swoimi poglądami.
Trochę wolności jednak lud potrzebuje drogi jucie.

Uderzata w luda PL opodatkowując przysyłki z chin (01.01.2021)podobnie jak Putin uderzył w sadowników.

Już po pisach krótko mówiąc. Wszyscy walą w pisy, o.Rydzeusz, rolniki
pełowcy i UE, DE, USA.

Data: 2020-09-19 12:59:47
Autor: Budzik
W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz
Użytkownik  alojzy.nieborak@gmail.com ...

Trochę wolności jednak lud potrzebuje drogi jucie.

Wolnosci w meczeniu zwierzat?

Do tematu oczywiście trzeba było podejsc inaczej i ustanowic prawo w tym temacie na poziomie uni europejskiej - nie byłoby wtedy pieprzenia ze my chcemy zakazac a inni jeszcze tego nie zrobili, albo maja jakies okresy przejsciowe.
No ale do tego trzebaby miec jakas wole i mozliwośc porozumienia...

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-09-19 07:14:11
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik u2 napisał:

narracja "lewicy" w w tym względzie jest słuszna, nie można pozwolić na okrucieństwo wobec zwierząt

Mogli ucywilizować branżę futrzaków przez jakie bardziej humanitarne
trucie. Peło przeca z dnia na dzień nie nakazała rolnikom powiększenia klatek dla kur, tylko dała jakiś czas.

Pisy ostatecznie mogły rozciągnąć cały proces likwidacji hodowli futrzaków
w czasie np. 5 czy 10 lat.

Wybrali najgorsze rozwiązanie. Czas pożegnać się z ciepłymi posadkami.
Kiedyś GWno jednym artykułem obaliło rząd, teraz onet jednym filmem
obali Kaczkę.

Od sołtysa po ministry! Wszyscy zaczną się trząść jak ujrzą w wyobraźni
"depisizację".

Norki obaliły pisy, Jackoski tego nie przewidział! A może przewidział?

Data: 2020-09-19 16:20:26
Autor: u2
W dniu 19.09.2020 o 16:14, Alojzy Gąska pisze:
Wybrali najgorsze rozwiązanie. Czas pożegnać się z ciepłymi posadkami.

dla ciebie bucu najważniejsze są ciepłe posadki, a tutaj chodzi o zmianę okrutnego i niecywilizowanego prawa:))))))))))))))))))

Data: 2020-09-19 11:15:43
Autor: Alojzy Gąska
W dniu sobota, 19 września 2020 16:20:28 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

dla ciebie bucu najważniejsze są ciepłe posadki, a tutaj chodzi o zmianę okrutnego i niecywilizowanego prawa:))))))))))))))))))

Wciskasz nam kit.
cyt.
Ubój rytualny jest okrutny i nieludzki, chyba że dokonują go żydzi wzgl. muzułmanie. W każdym razie niemoralne jest zarabianie na eksporcie pozyskanego
w uboju rytualnym mięsa. Chyba że zarabiają na tym żydzi wzgl. muzułmanie. Nie rozumiesz?
tłiter Ziemkiewicz

To samo z czapkami, futra są be chyba że...:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sztrajm%C5%82

Czy całość nie jest aby chytrym planem kaczki na podział pisów?
Część pisów połączy się z PSLem, Kukizami Kurwinami, a część pozostanie
jako stare pisy?

Pisy lewicowe i pisy prawicowe? :)
Zdradź co wiesz? Jak katastrofę obrócić w sukces i przy okazji
wychujać resztę?

Peło też sprytna, najpierw planowali .N ponton ratunkowy, teraz planują Nową Solidarność, zmieniają futra częściej niż rękawiczki.

Może i pisy też tak kombinują? Jakie ciekawe transfery, podziały i konsolidacje?
Hę?

Data: 2020-09-19 01:46:07
Autor: alojzy.nieborak
użytkownik u2 napisał:
W dniu 19.09.2020 o 00:17, Zexon pisze:
> https://youtu.be/f0TiePwpYFQ

lewicy, prawicy i środkowicy

Czyli dla środowisk politycznych, nie zaś w interesie PL.

Ujmując to krótko, już po pisach. Do tego zaraz kryzys przyjdzie
o czym ludkowie się przekonają już w 1 kwartale 2021r.

Do tego szykuje się opodatkowanie wszystkich drobnych przesyłek od chińczyka. Jak myślisz jucie? Taki był plan? Raz (albo i dwa) rządzicie
wy, następnie my itd itd.

Data: 2020-09-19 10:54:01
Autor: u2
W dniu 19.09.2020 o 10:46, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

buc ujada, piękny dzień:))))))))))))))))

W ochronie zwierząt Kaczyński wszedł w narrację lewicy - R. Ziemkiewicz