W okręgu śląskim 42% na byłego premiera Jerzego Buzka (PO).

Data: 2009-05-17 17:13:32
Autor: Przemek W
W okręgu śląskim 42% na byłego premiera Jerzego Buzka (PO).
Ogółem oddano głosów: 58886

Na Genowefę Grabowską (PdP)

1% (702)
Na Bogusława Ziętka (PPP)

1% (452)
Na Sławomira Sławskiego (UPR)

7% (4082)
Na Janusza Moszyńskiego (PSL)

1% (300)
Na Krzysztofa Fijałkowskiego (Naprzód Polsko - Piast)

0% (109)
Na Jerzego Buzka (PO)

42% (24812)
Na Jerzego Markowskiego (SLD)

10% (6114)
Na Piotra Ślusarczyka (Libertas)

2% (1006)
Na Elżbietę Postulkę (Kocham Polskę)

0% (176)
Na Józefa Jędrucha (Samoobrona)

1% (384)
Na Janusza Sanockiego (Prawica RP)

0% (292)
Na Marka Migalskiego (PiS)

19% (10744)
Na kogoś innego

2% (1689)
Jeszcze nie wiem

2% (996)
Nie będę głosował

12% (7028)

http://eurowybory.onet.pl/234,jedynki_wyborcze_po_i_pis_starly_sie_w_debacie_,artykul.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-17 17:16:11
Autor: konserwator
W okręgu śląskim 0% na byłego premiera Jerzego Buzka (PO).

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Po co klamiesz w tytule?

Data: 2009-05-17 17:18:26
Autor: Przemek W
Konserwator, mówiłem ci, że jesteś idiotą?
Co?

P.

Data: 2009-05-17 17:21:28
Autor: Przemek W.
Konserwator, mówiłem ci, że jes teś idiotą?
Użytkownik Przemek W napisał:
Co?

Jajco.

Przemek
--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu
telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał prawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora

Data: 2009-05-17 17:20:52
Autor: Przemek W.
W okręgu śląskim 42% na był ego premiera Jerzego Buzka (PO).
Użytkownik Przemek W napisał:

Przy czym w kategorii specjalnej:
Jacek Kawecki - głosowałby na PiS,

Przemek

Data: 2009-05-17 17:24:38
Autor: boukun
W okręgu śląskim 42% na byłego premiera Jerzeg o Buzka (PO).

Użytkownik "Przemek W" <adres@email.pl> napisał w wiadomości
Głupich nie sieją, sami się rodzą. Wystarczyło powiedzieć głośno, że "Polak ma szansę zostać szefen PE, by stado baranów w to uwierzyło i poparło tego, którego kiedyś wyrzucono z parlamentu krajowego z hukiem, nie dając mu naqwet 3% poparcie, a który oddał władzę pobratymcowi belce.

Polacy mają jednak krótką pamięć i Kawecki też jak widzę popiera kandydata ojca Rydzyka.

boukun

Data: 2009-05-17 18:44:08
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gupabp$2cu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie taka krótka, na kretyna, który twierdził, że to nie jego kryzys (Zietka) zaledwie 1% i to mimo tego, że ten głupi pysk często widać w tivi.

--
stevep

Data: 2009-05-17 19:18:01
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gupcfr$tfi$1news.vectranet.pl...
[...]

I co chcesz tym udowodnić, że Bucek 3% jest lepszy od Ziętka 1 %?

Ja tam nie słyszę w tivi, żeby głosować na Polaka Ziętka, bo ma szanse zostać szefem PE i w ogóle go nie widzę w TV. W czym jest dobry Bucek? Jak został premierem, to o mało zawału nie dostał, a później oddał władzę liberałowi Belce , bo kahał tak kazał. Jesteś słuchaczem Radia Maryja?

boukun

Data: 2009-05-17 19:22:12
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guphe6$nu0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czytaj ze zrozumieniem, ja pisałem, że często w tivi widać ten głupi pysk, a nic nie mowiłem o zachęcaniu do glosowania na tego kretyna bo już mądrzejszy byłby koń, a co do % to gratulacje dla twojego nauczciela z matematyki. :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 19:33:36
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gupen7$vm2$1news.vectranet.pl...
[...]

Teraz rozumiem, że Bucka nazywasz kretynem?
Z tego co pamietam, przepadł z kretesem po oddaniu władzy Belce nie przekraczając w następnych wyborach 3%.

A tylnymi drzwiami i propagandą załapał się dziwnym trafem do PE, razem z Geremkiem 2%.

boukun

Data: 2009-05-17 19:44:05
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gupibc$p39$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sam jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2009-05-17 19:48:52
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gupg08$12j$1news.vectranet.pl...
[...]

No i chwatit. Skąd się bierze taki elektorat?

boukun

W okręgu śląskim 42% na byłego premiera Jerzego Buzka (PO).