W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.

Data: 2010-11-19 08:23:39
Autor: Azor jest pedałem
W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.
"W tym momencie założyłbym, że był to albo wypadek spowodowany przez jakąś burzę, albo zwykły przypadek niekompetencji, ale na pewno gotów jestem zbadać bez uprzedzeń wszystkie fakty związane z tą sprawą" - to fragment oświadczenia republikańskiego kongresmena Dana Rochrbachera po spotkaniu z Antonim Macierewiczem i Anną Fotygą
Pobyt Fotygi i Macierewicza trwa od poniedziałku. Wczoraj petycję domagającą się powołania międzynarodowej komisji do zbadania katastrofy pod Smoleńskiej przekazali kongresmen z Florydy Ileanie Ross-Lehtinen. Jest ona najwyższą rangą republikanką w komisji spraw zagranicznych Izby Reprezentantów, a po ostatniej wygranej Republikanów w wyborach do Kongresu obejmie przewodnictwo tej komisji. Politycy PiS przekazali jej petycje z podpisem 300 tys. Polaków. Jak dodał Macierewicz, są tam też nieznane zdjęcia pokazujące niszczenie dowodów, czyli wraku.

Wcześniej oboje spotkali się z republikańskim kongresmanem z Kalifornii Daną Rohrabacherem.

Próbowali się też spotkać z republikańskim kongresmanem z Nowego Jorku Peterem Kingiem, który złożył petycję w sprawie powołania międzynarodowej komisji badającej wypadek.

Szef MSZ Radosław Sikorski mówił w TVN 24, że czuje się upokorzony jako Polak i minister sytuacją, w której była szefowa MSZ i b. minister MON poszukują jakiegoś polityka.

Np. Macierewicz i Fotyga powiedzieli dziennikarzom, że Rohrabacher "stanowczo poparł" inicjatywę powołania międzynarodowej komisji.

Tymczasem w oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia. Wyraża on solidarność z ich wątpliwościami co do śledztwa, zrozumienie dla podejrzliwości wobec Rosji i gotowość dalszego badania sprawy. Stwierdza, że Fotyga i Macierewicz reprezentują "uzasadniony niepokój narodu polskiego, że wypadek, który pochłonął życie ich przywódców, powinien być dokładnie zbadany i wyjaśniony. Jeżeli katastrofa prezydenckiego samolotu miała związek z premedytacją lub niekompetencją, należy to przyznać i wyciągnąć z tego wnioski. Zważywszy na historię stosunków między Rosją (w tym ZSRR) a Polską, jest wiele powodów do podejrzeń. Poza tym, jeśli błędy zostały popełnione, Rosja musi to przyznać i dopilnować, żeby je skorygowano".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8684186,Fotyga_i_Macierewicz_w_USA.html#ixzz15i7x0Kxk

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-19 10:04:52
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ic58lt$ae9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Streszczając, kongresman powiedział: Pieprzcie się!

d.

Data: 2010-11-19 20:50:26
Autor: pluton
> [...]
> Antonim Macierewiczem i Anną Fotygą

Streszczając, kongresman powiedział: Pieprzcie się!

Mniej wiecej to samo powiedza rosjanie i polacy, kiedy jakas miedzynarodowa
komisja im sie przyplacze i bedzie czegos chciala.

Nullification

W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.