W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.

Data: 2010-11-19 10:04:52
Autor: Dobrodziej
W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ic58lt$ae9$1inews.gazeta.pl...
"W tym momencie założyłbym, że był to albo wypadek spowodowany przez jakąś burzę, albo zwykły przypadek niekompetencji, ale na pewno gotów jestem zbadać bez uprzedzeń wszystkie fakty związane z tą sprawą" - to fragment oświadczenia republikańskiego kongresmena Dana Rochrbachera po spotkaniu z Antonim Macierewiczem i Anną Fotygą

Streszczając, kongresman powiedział: Pieprzcie się!

d.

Data: 2010-11-19 20:50:26
Autor: pluton
> [...]
> Antonim Macierewiczem i Anną Fotygą

Streszczając, kongresman powiedział: Pieprzcie się!

Mniej wiecej to samo powiedza rosjanie i polacy, kiedy jakas miedzynarodowa
komisja im sie przyplacze i bedzie czegos chciala.

Nullification

W oświadczeniu konresmena sprawa międzynarodowej komisji w ogóle się nie pojawia.