W państwie UPR ocaleją słonie i małpy

Data: 2009-05-10 21:00:59
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
....przy oklazji - czy to pare lat temu wlasnie nie UPR zrobilo koalicje z "liberalami" z PO?

http://www.dziennik.pl/opinie/article376731/W_panstwie_UPR_ocaleja_slonie_i_malpy.html

pzdr
rk

Data: 2009-05-10 21:15:53
Autor: Dieter
W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

D.

Data: 2009-05-10 21:22:16
Autor: Hubert
Dieter wrote:
Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

A to?
http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html

Data: 2009-05-10 21:29:31
Autor: Dieter
W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
Zadluzenie przebilo juz 1 bln pln. Kosmos lekki.

D.

Data: 2009-05-11 10:08:31
Autor: Jeremiasz Kafelski
[OT] Re: W pa?stwie UPR ocalej? s?onie i ma?py
 No to zrobmy referendum.

No to niech lud sie opowie czy chce podniesienia podatkow. Czy muzea maja byc finansowane z panstwowych pieniadzy czy nie. I po kolei zapytac o te wszystkie pozycje w budzecie. Nie trzeba od razu.
Mozna zmienic konstytucje i dopisac konstytucyjny nakaz referendalnego zwiekszenia dowolnych podatkw i danin. Zacznijmy od tego.
No demokraci jestecie za?

Data: 2009-05-11 10:14:28
Autor: Endriu
[...]

Nie po to Kwaśniewski z całą bandą ustalał czerwoną konstytucję żeby chołota nie związana z WSI  amogła coś przegłosowywać w referendum.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-11 17:44:29
Autor: Anatol

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu79uo$j70$1inews.gazeta.pl...
Zadluzenie przebilo juz 1 bln pln. Kosmos lekki.

Jeżeli będziemy wszystko zaokraglać w mocno w górę i to samo zadłużenie policzymy kilkukrotnie (np. część długu publicznego zawiera sięw długu zagranicznym, dług samorządów zawiera sie w długu publicznym, dług banków wobec swoich zagranicznych właścicieli służy do finansowania kredytów hipotecznych).

Poza tym co jest w złego w kredytach hipotecznych = 16% PKB podczas gdy w USA czy Hiszpanii poziom tego zadłużenia przekracza ponad 100% PKB ? Czy Polacy muszą wszystko kupować za gotówkę ? Jeżeli tak to komu mają pożyczać w okresie akumulacji kapitału, aby nie powodować z drugiej strony wzrostu czyjegoś zadłużenia co byłoby automatycznie naganne ?

Anatol

Data: 2009-05-10 21:27:44
Autor: ab
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

a byla jakas lipcowa data dla walut ?

Data: 2009-05-10 23:28:43
Autor: sorden
 ab wrote:

a byla jakas lipcowa data dla walut ?

ja wiem, ja wiem :)
29.06.09

--
in

Data: 2009-05-10 15:15:28
Autor: andrew08
On May 10, 5:28 pm, sorden <sorden.s...@wp.pl> wrote:
 ab wrote:
> a byla jakas lipcowa data dla walut ?

ja wiem, ja wiem :)
29.06.09

--
in

Czy moge prosic kolege o podlinkowanie gdzie ta wypowiedz o dacie
padla , staram sie sledzic wypowiedzi  tu Dietera , ale to
przegapilem

Jednoczesnie mam prosbe do Ditera ,jesli to nie problem moglbys
wrzucic w jednym poscie wszystkie daty o ktorych juz wspomiales na ten
rok , mam czesc spisane w kajecie , poprostu che jeszcze sie upewnic
czy mam to co trzeba . Oczywiscie jesli mozesz i chcesz ? Z gory
dzieki .Pozdrawaim .

Data: 2009-05-11 10:37:00
Autor: Dieter
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
29.6.09
22.07.09
11.09.09

D.

Data: 2009-05-11 05:07:41
Autor: andrew08
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
On May 11, 4:37 am, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
29.6.09
22.07.09
11.09.09

D.

Dzieki

Ad.11.09.2009 - ok to wiem , top w okolicach tej daty na rynkach akcji
i potem ok 3 miesieczna jesienna korekta bodajze z dolkiem w oklicach
w okolicach konca grudnia  (26.12.2009- chyba taka data tez kiedys
padala ) potem jakies odreagowanie tych spadkow

byly jeszcze wspomiane jakies daty dobre na  potencjalny koniec bessy
na 9 marzec 2010 lub 23.styczen 2012  - te daty to raczej byly podane
chyba w kontekscie ciekawostki niz konkretna prognoza jak do tej
pory ,

Waluty -tu niezle to czujesz dolek na dolcu  z lata 2008 ok , jesienne
przeczekanie pod date ze stycznia 2009 jako punkt kolejnej fali
wzrostowej  tez pieknie ,

odnosnie dolca byla kiedys (chyba na poczatku histori z dolarem )mowa
bodajze o marcu 2010 jako potencjalnym szczytem (takiim ostatnim przed
chyba zmiana trendu )

Czy 29 czerwiec 2009 to poczatek jakies kolejnej fali wzrostowej na
walutach (dolar frank ) czy jakis wiekszy ``top``????

22 lipiec 2009 , tez nie wiem czego ta data dotyczy konkretnie ,  wiem
tylko ze wystapi wtedy najdluzsze calkowite zacmienie w tym stuleciu
w pasie Indii i Chin, co z tym dalej idzie oczekuje  nieciekawych
sytuacji geopolitycznych w swiecie , szczegolnie zaostrzenia
dotychczasowych konfliktow .

Dzieki. Pozdrawiam

Data: 2009-05-11 12:30:21
Autor: ab
andrew08 <muminektu@interia.pl> napisał(a):
On May 11, 4:37=A0am, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
> [...]

w pasie Indii i Chin, co z tym dalej idzie oczekuje  nieciekawych
sytuacji geopolitycznych w swiecie , szczegolnie zaostrzenia

niezle, chociaz wiele dat pierwszy raz widze i nie jestem peweien czy
kiedykolwiek padly. jako koniec bessy Dieter podawal bodajze polowe 2013.

co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo
na lipiec cos zapowiada.

Data: 2009-05-11 05:55:36
Autor: andrew08
On May 11, 8:30 am, " ab" <a...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
andrew08 <mumine...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Hide quoted text -

Ja poprostu  daty ktore podaje Dieter laduje do kajeta , nie mam
zadnego celu by tu sciemiac , a Dietera  traktuje jako bardzo ciekawa
osobowosc , nie wiem czemu on u niektorych budzi tyle dziwnych
emocji , .

Nie sledze wypowiedzi Jackowskiego chociaz wiem kto to , Zacnienia sa
najsilniejszym  ``aspektem`` astrologicznym i zawsze jakis slad po
nich zostaje , to okres ciezkich przesilen , krotko mowiac . Ale to
dluga bajka .

Pozdrawiam

Data: 2009-05-11 06:02:03
Autor: andrew08
> [...]

co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo

a tak byla kiedys data chyba 16 sierpien 2013  jako koniec starej
hossy i zalazek nowej (duzej ) , w sumie kiedys z innego zrodla
znalazlem podobny okres nowej hossy lacznie z sektorem ale nie patrze
tak daleko , bo nie wiem czy bede jeszcze istnial

Data: 2009-05-11 14:08:14
Autor: ab
[...]

a jaki to byl sektor i kto to zapowiadal ?

Data: 2009-05-11 09:08:43
Autor: ab
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
a czego sie tyczy lipcowa data ? jesli walut a wrzesien gielda to byloby w sam
raz ta korelacja przeciez tez nei wystepuje dokladnie dzien po dniu.

teraz pytanie czy wrzesien to juz koniec calej korekty wzrostowej czy tylko
pierwszej odslony, z tego co pamietam Dieter pisal o duzych spadkach chyba
przez 3 miesiace ale pozniej powrocie do wzrostow ?

ja tam czekam na 2600 pkt i powrot do spadkow w ramach finalnej fali C ale nie
wiem czy prognoza Dietera nie zaklada np tego:

spadek pod koniec roku na podwojne dno - powrot do wzrostow (duzych) i dopiero
kiedys tam ostateczne spadki i np nowe dno na chrzescie Polski.

i co autor mial na mysli ? haha

Data: 2009-05-11 10:44:42
Autor: DJ
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
29.6.09
22.07.09
11.09.09

Juz po raz trzeci pytam o to samo. Moze do trzech razy sztuka i teraz uda mi sie uzyskac odpowiedz.

Piszesz o wzrostach na rynku akcji do wrzesnia, a jednoczesnie piszesz o zwrocie na walutach odwrotnie skorelowanym z rynkami akcji koncem czerwca. Mozesz napisac jak to ma sie jedno do drugiego, bo jedna prognoza stoi niejako w sprzecznosci do drugiej? Moze podasz troche wiecej konkretow tak jak to robiles kiedys, bo teraz to te prognozy sa takie, ze potem mozna wszystko dopasowac piszac tylko, ze nastapil poslizg o kilkanascie/kilkadziesiat dni.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-05-11 19:17:35
Autor: Dieter
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
Pisalem kiedys, ze korelacje wig20 i usdpln nie sa stale. W historii wykresu korelacji wig20 vs usdpln bylo zarowno -1 jak i +1.

Na USDPLN wychodzi mi wazny dolek z koncem czerwca.

D.

Data: 2009-05-11 18:34:50
Autor: Bugatti
W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
Użytkownik "Dieter"  napisał w wiadomości:

22.07.09

Ten sam promyk słońca na Nas obu świecił ;-)
Analizując WIG20 i USD imo ta data będzie bardziej znacząca dla walut...

D.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-11 22:07:29
Autor: Bugatti
Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości:
Użytkownik "Dieter"  napisał w wiadomości:

22.07.09

Ten sam promyk słońca na Nas obu świecił ;-)
Analizując WIG20 i USD imo ta data będzie bardziej znacząca dla walut...

Chociaż patrząc na sierpień 08 to WIG20 poszedł w dół
Jeśli do tej daty WIG20 będzie w okolicach 2400 pkt to wydaje mi się że też pójdzie w dół.

--
Bugatti

Data: 2009-05-10 21:48:29
Autor: ab
W państwie UPR ocaleją słonie i małpy

> a byla jakas lipcowa data dla walut ?

ja wiem, ja wiem :)
29.06.09

jesli tak to cos tu nie pasi, korelacja waluty/gielda ma sie dobrze wiec atak
walut od lipca oznaczalby koniec korekty na gieldach. a tu nawet 2000 nie
przebite wiec za wczesnie.

zreszta sam Dieter pisal o ok rocznej hossie wiec jeszcze zdrowo ponad pol
roku by zostalo.

chyba ze bedzie to tylko czas korekty (jakby fali B w korekcie wzrostowej) z
tym ze ta zapowiadana byla przez Dietera bodajze na listopad ?

Data: 2009-05-11 15:38:15
Autor: argothiel
Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
...przy oklazji - czy to pare lat temu wlasnie nie UPR zrobilo koalicje z "liberalami" z PO?

http://www.dziennik.pl/opinie/article376731/W_panstwie_UPR_ocaleja_slonie_i_malpy.html

To, że gazety kłamią na temat UPRu to Twoim zdaniem świadczy źle o tej
partii czy o dziennikarzach? :)

http://nczas.com/wazne/panstwo-minimum-wedlug-upr/?1

pzdr
rk

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-05-11 15:48:43
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade

Użytkownik "argothiel" <argothiel@interia.niechce.spamu.pl> napisał w wiadomości

To, że gazety kłamią na temat UPRu to Twoim zdaniem świadczy źle o tej
partii czy o dziennikarzach? :)

Swiadczy zle o demokracji.

RK

Data: 2009-05-11 16:11:40
Autor: sorden
Robert Krassowski. Alkortrade wrote:

To, że gazety kłamią na temat UPRu to Twoim zdaniem świadczy źle o tej
partii czy o dziennikarzach? :)

Swiadczy zle o demokracji.

No tak, w komunizmie gazety wiedzialy co maja pisac ;)

--
in

W państwie UPR ocaleją słonie i małpy