W pastwie demokratycznym tak, ale nie w Pisowskiej Polsce Dojnej.

Data: 2018-05-29 04:12:11
Autor: stevep
W pastwie demokratycznym tak, ale nie w Pisowskiej Polsce Dojnej.
# Powtarzałem w Warszawie, że przestrzeganie demokracji i praworządności czyni społeczeństwo silniejszym. A w przypadku Donalda Trumpa ważniejsze są czyny niż słowa - mówi w wywiadzie dla "Wyborczej" Jens Stoltenberg, sekretarz generalny NATO.
Rozmowa z Jensem Stoltenbergiem, sekretarzem generalnym NATO
Bartosz T. Wieliński: Gdy w gmachu Sejmu zaczynały się obrady Zgromadzenia Parlamentarnego NATO, trwał jeszcze protest rodziców osób niepełnosprawnych. Spotkał się pan z nimi?
Jens Stoltenberg: - Nie, ale przed przyjazdem do Warszawy zapoznałem się z sytuacją polityczną w Polsce i z informacjami o proteście. Jako sekretarz generalny NATO nie mogę go komentować ani oceniać systemu pomocy niepełnosprawnym w krajach członkowskich, ale uznaję, że możliwość publicznego pokojowego protestowania to część procesu demokratycznego. Uważam, że w każdym państwie demokratycznym ludzie muszą mieć możliwość wyrażania swoich opinii, protestowania i stawiania rządom żądań. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75399,23466782,stoltenberg-dla-wyborczej-powtarzalem-w-warszawie-ze-przestrzeganie.html

--
stevep

Data: 2018-05-29 08:38:10
Autor: Pazerność i Stołki
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:peictt$bvb$1news.vectranet.pl...
[...]

PiS stosuje metody znane mi z filmów i pubikacji o UB.

CL

Data: 2018-05-29 04:16:09
Autor: Zenek Kapelinder
W pastwie demokratycznym tak, ale nie w Pisowskiej Polsce Dojnej.
Zapomniales dac linka do filmu jak strzelaja do ostatnio protestujacych a ich dzieci wyrzucaja z trzeciego pietra przez okna.

Data: 2018-05-29 15:15:39
Autor: Pazerność i Stołki
psikuta "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9dfce4e0-69ad-4412-aee3-1e345b1e62c5googlegroups.com...
Zapomniales dac linka do filmu jak strzelaja do ostatnio protestujacych a ich dzieci wyrzucaja z trzeciego pietra przez okna.

Mówisz-masz! https://www.youtube.com/watch?v=wlQLQ1sbqsw

CL

Data: 2018-05-30 03:26:19
Autor: stevep
W pastwie demokratycznym tak, ale nie w Pisowskiej Polsce Dojnej.
Zapomniales dac linka do filmu jak strzelaja do ostatnio protestujacych a ich dzieci wyrzucaja z trzeciego pietra przez okna.

Strzelanie sobie w stopę to charakterystyczna cecha pisowskich przygłupów.

--
stevep

W pastwie demokratycznym tak, ale nie w Pisowskiej Polsce Dojnej.