W pełni darmowa karta debetowa MC do darmowego konta :?

Data: 2010-08-15 14:25:05
Autor: Pr0NET
W pełni darmowa karta debetowa MC do darmowego konta :?
Jest taka oferta na rynku? Potrzebuję trzy razy w roku użyć karty
Master Card za granic± (brak opłat za przewalutowanie) i nie zamierzam
jej używać jak karty podstawowej w kraju, czy jest jaki¶ bank który
nie wymaga minimalnego porgu dla operacji bezgotówkowych? Z tego co
widzę mBank ustawił sobie 300 zł. Zastanowiłem się nad kart± Neteller
ale tam jeszcze gorzej pod tym względem.

Data: 2010-08-15 22:18:38
Autor: Tomek z Wawy
On 15 Sie, 23:25, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:
[...]

mBank MasterCard Debit bez PayPass - za darmo.

Data: 2010-08-16 19:59:39
Autor: JanKo
W pełni darmowa karta debetowa MC do darmowego konta :?
mBank MasterCard Debit bez PayPass - za darmo.

"Za darmo" ale opłata jest pobierana ;-)

Data: 2010-08-16 11:15:09
Autor: Tomek z Wawy
On 16 Sie, 19:59, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
> mBank MasterCard Debit bez PayPass - za darmo.

"Za darmo" ale opłata jest pobierana ;-)

Nie od wszystkich :) Byłem w grupie wybrańców i w końcu zwrócili, więc
póki co jest za darmo.

Data: 2010-08-16 06:31:55
Autor: xbartx
Dnia Sun, 15 Aug 2010 14:25:05 -0700, Pr0NET napisał(a):

Jest taka oferta na rynku? Potrzebuję trzy razy w roku użyć karty Master
Card za granicą (brak opłat za przewalutowanie) i nie zamierzam jej
używać jak karty podstawowej w kraju, czy jest jakiś bank który nie
wymaga minimalnego porgu dla operacji bezgotĂłwkowych? Z tego co widzÄ™
mBank ustawił sobie 300 zł. Zastanowiłem się nad kartą Neteller ale tam
jeszcze gorzej pod tym względem.

Jeżeli to będą transakcje bezgotówkowe to zdecydowanie Polbank VE (VISA Electron) a jeżeli wypłata gotówki z bankomatu, to tylko dla większych kwot.

--
xbartx

W pełni darmowa karta debetowa MC do darmowego konta :?