W picie następni do wyrzucenia?

Data: 2011-12-18 21:46:23
Autor: abc
W picie następni do wyrzucenia?
No i co z tego wynika?

Data: 2011-12-18 21:50:59
Autor: Przemysław W
W picie następni do wyrzucenia?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eee5143$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
No i co z tego wynika?

To, że jak tak dalej pójdzie to kurdupel zostanie sam. Bardzo mnie to cieszy.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-18 21:52:21
Autor: abc
W picie następni do wyrzucenia?
Bardzo mnie to cieszy.

Dlaczego?

Data: 2011-12-18 21:55:21
Autor: Przemysław W
W picie następni do wyrzucenia?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eee52aa$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
Bardzo mnie to cieszy.

Dlaczego?

Bo ta sekta szkodzi Polsce.

Przemek

Data: 2011-12-18 22:08:31
Autor: abc
W picie następni do wyrzucenia?
Bo ta sekta szkodzi Polsce.

Nie ma takiej możliwości, nie rządzi Polską.  Polską rządzi bezpieka, tak jak w innych państwach.

Data: 2011-12-18 22:14:06
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 18 grudzień 2011 22:08:

Bo ta sekta szkodzi Polsce.

Nie ma takiej możliwości, nie rządzi Polską.  Polską rządzi bezpieka, tak
jak w innych państwach.

To trzeba rządzić, aby szkodzić Polsce? Całe szczęście zatem, że PiS nie rządzi. To co wyprawia jako opozycja, chyba wystarczy? Do Chin nie chcę. :-)

Data: 2011-12-18 22:19:25
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eee5674$0$1205$65785112news.neostrada.pl...
Bo ta sekta szkodzi Polsce.

Nie ma takiej możliwości, nie rządzi Polską.

Nie rządzi bo się skompromitowała, ale to nie przeszkadza jej szkodzić.

Przemek

Data: 2011-12-19 17:00:05
Autor: [HeÂŽSk]
W picie następni do wyrzucenia?
On Sun, 18 Dec 2011 21:50:59 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eee5143$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
> No i co z tego wynika?

To, że jak tak dalej pójdzie to kurdupel zostanie sam. Bardzo mnie to cieszy.

juz jest sam. ten caly jego dwor wydziera do siebie co sie da.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

W picie następni do wyrzucenia?