W piżamach na ulicę?

Data: 2010-11-11 18:44:29
Autor: abc
W piżamach na ulicę?
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12842272,title,Narodowcy-kontra-antyfaszysci-- -zdjecia,gpage,7,img,12842351,galeria.html

Nie wstydzą się?

Data: 2010-11-11 18:49:25
Autor: Grzegorz Z.
W piżamach na ulicę?

http://wiadomosci.wp.pl/gid,12842272,title,Narodowcy-kontra-antyfaszysci-- -zdjecia,gpage,7,img,12842351,galeria.html

Nie wstydzą się?

Powinni się przebrać w czarne sukienki?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 18:55:44
Autor: raff
W piżamach na ulicę?
W dniu 2010-11-11 18:49, Grzegorz Z. pisze:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,12842272,title,Narodowcy-kontra-antyfaszysci-- -zdjecia,gpage,7,img,12842351,galeria.html

Nie wstydzą się?

Powinni się przebrać w czarne sukienki?

Zydzi tez nosza sukienki. Ty antysemito!

R.

Data: 2010-11-11 19:00:45
Autor: Grzegorz Z.
W piżamach na ulicę?

[...]

Semici to nie tylko Żydzi, arabożerco!

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 19:03:55
Autor: raff
W piżamach na ulicę?
[...]

Semici to nie tylko Ĺťydzi, araboĹźerco!

Arabowie tez nosza sukienki. Ty rasisto!

R.

Data: 2010-11-11 20:14:00
Autor: Panslavista
W piżamach na ulicę?

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1v57qfll79xp$.19fnoooin2o6i$.dlg40tude.net...

[...]

Błąd - Arabowie to Chamici.

Data: 2010-11-11 22:14:44
Autor:
W piżamach na ulicę?
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> Semici to nie tylko Żydzi, arabożerco!

Błąd - Arabowie to Chamici.

Ale dla jednych Zydzi a dla innych Arabowie to amici  :-)

Krzysztof Canucki

P.S. Dla tych pierwszych - ze wzgledow koniunkturalnych, dla drugich -  na zasadzie nieporozumienia --

Data: 2010-11-11 23:15:44
Autor: raff
W piżamach na ulicę?
[...]

Ja sie nie znam. Dla mnie to wszyscy kozojebcy.

R.

Data: 2010-11-11 19:13:08
Autor: Marek Czaplicki
W piżamach na ulicę?
abc pisze w czwartek, 11 listopada 2010 18:44, na grupie pl.soc.polityka:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,12842272,title,Narodowcy-kontra-antyfaszysci-- -zdjecia,gpage,7,img,12842351,galeria.html

Nie wstydzą się?

wali Tobą od góry do dołu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-11 19:21:27
Autor: Grzegorz Z.
W piżamach na ulicę?
wali Tobą od góry do dołu.

Spojrzałem na to co pokazał i faktycznie przyznaję rację Twojej diagnozie.
Myślałem że chodziło mu o jakichś tzw. "wesołków" z kolorowymi piórami, a
nie o osoby w przebraniu więźniów obozu koncentracyjnego.

Na przykładzie grupowicza abc widać jaki typ osób przyciągają sekty
religijne - po prostu psychicznych DEGENERATÓW.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 22:49:53
Autor: matusm
W piżamach na ulicę?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cdc2b80$0$27028$65785112news.neostrada.pl...