W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę

Data: 2010-06-06 11:41:02
Autor: boukun
W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę
tego się nie da słuchać i oglądać. Kurwa, ja pierdolę, dżisus krajs, świat jest pojebany. Oprawcy robią się na świętoszków i wiecznie jedni i ci sami nas umoralniają, wcześniej jako kaci, a dzisiaj jako potępiający katów. Polska nie jest wolna, Polska była wolna tylko półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej, kler zasiadł do targowicy z oprawcami i łupią już ponad 20 lat naród polski wespół...

boukun

Data: 2010-06-06 11:48:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hufqjc$5gu$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- --
polska niogdy nie bedzie wolna majac za obywateli takich boukunow jak wy boukun
awe

Data: 2010-06-06 12:35:24
Autor: Antenka
W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę

polska niogdy nie bedzie wolna majac za obywateli takich boukunow jak wy boukun<

Takich darmozjadów jak towarzysz b. :D

Antenka

Data: 2010-06-06 12:43:48
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hufqns$npf$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie gdyby miała takich obywateli jak ja, to w jednym dniu, w jednej godzinie zrobilibyśmy strajk generalny i obalili żydokomunę i żaden stan wojenny by nas nie zawrócił...
Gdyby Polska miała takich obywateli jak ja, już dawno bylibyśmy wolnym i nieppodległym narodem, MY, NARÓD, bo na razie tylko paparazi, znaczy dziennikarzyny tv wciskają, że są wolni...
W pierwszym rzędzie należałoby obalić wszystkich ludzi związanych z układem okrągłego stołu i żadnych negocjacji, wszyscy oni zero zasiłków, zero emerytury i musieliby sobie sami na chleb zarobić szukając pracy gdzie się da...

boukun

Data: 2010-06-06 03:46:03
Autor: Hans Kloss
On 6 Cze, 12:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

i musieliby sobie sami na chleb zarobić szukając pracy gdzie się da....
... na przykład wysyłając swoje żony do pracy w niemieckich burdelach
tak jak ty ;)
J-23

Data: 2010-06-06 13:00:37
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1eba4a8b-740d-465a-80e2-fe26dd2614a9g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Aleś się wysilił, proszę, proszę...

boukun

Data: 2010-06-06 19:33:32
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
wiesz co, musze wziac w obrone boukuna. nie kazdy ma atrakcyjna zone ktora moglaby pracowac w burdelu.
awe

Data: 2010-06-06 10:34:52
Autor: Hans Kloss
On 6 Cze, 19:33, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

wiesz co, musze wziac w obrone boukuna. nie kazdy ma atrakcyjna zone ktora
moglaby pracowac w burdelu.

Ale ona tam ponoć pracuje jako pisuardessa. Czyści kible, biega po
prezerwatywy jak zabraknie, pierze zaspermioną posciel itp.
J-23

Data: 2010-06-06 19:42:52
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01a8ada4-856d-43e1-8006-2a936c089718j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

no i boukun przepierdala te kase na internet zeby tu wyrzucac te swoje durne wypociny - faktycznie jest to conajmniej niesmaczne
awe

Data: 2010-06-06 20:53:30
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Jun 2010 19:33:32 +0200, awe napisał(a):

wiesz co, musze wziac w obrone boukuna. nie kazdy ma atrakcyjna zone ktora moglaby pracowac w burdelu.

Jakby wałkun miał atrakcyjną żonę, to by ją pokazywał.
A tak mamy tylko zdjecia raczej mało atrakcyjnej kobitki i to 25 lat temu.
:-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-06 14:41:05
Autor: bolek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hufu93$man$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo nic innego im nie wolno powiedzieć.
I kiedy w TV zobaczę piękną słowiańską blondynkę ?
A nie takie coś jak ta w reklamie play.

bolek

Data: 2010-06-06 12:34:09
Autor: Antenka
On 6 Cze, 11:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

A kogo to obchodzi, czy wyłączyłeś, czy wyrzuciłeś tv z okno? Nie
podoba się to wracaj do heimatu.

Antenka

Data: 2010-06-06 22:47:39
Autor: Jaksa

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -

W jego przypadku, byłby to raczej powrót do Erecu.

Jaksa

Data: 2010-06-06 12:56:17
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

No to weź się pochlastaj!

Data: 2010-06-06 13:03:35
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0b7ed4$1news.home.net.pl...

[...]

A niby dlaczego? Idę zaraz pieczarkową gotować, bo o 2-giej ma przyjść teściowa na obiadek niedzielny. Mamy ładną pogodę, chce się żyć...

boukun

Data: 2010-06-06 14:35:48
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
[...]

Obudziłeś się dopiero teraz?