W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę

Data: 2010-06-06 12:56:17
Autor: Bogdan Idzikowski
W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hufqjc$5gu$1mx1.internetia.pl...
tego się nie da słuchać i oglądać. Kurwa, ja pierdolę, dżisus krajs, świat jest pojebany. Oprawcy robią się na świętoszków i wiecznie jedni i ci sami nas umoralniają, wcześniej jako kaci, a dzisiaj jako potępiający katów. Polska nie jest wolna, Polska była wolna tylko półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej, kler zasiadł do targowicy z oprawcami i łupią już ponad 20 lat naród polski wespół...

No to weź się pochlastaj!

Data: 2010-06-06 13:03:35
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0b7ed4$1news.home.net.pl...

[...]

A niby dlaczego? Idę zaraz pieczarkową gotować, bo o 2-giej ma przyjść teściowa na obiadek niedzielny. Mamy ładną pogodę, chce się żyć...

boukun

W pizdu wyłączyłem z rana jedynkę