W piździe!

Data: 2011-10-09 20:36:20
Autor: boukun
W piździe!
- Pójście na głosowanie jest naszym faktycznym udziałem w życiu społecznym i politycznym - powiedział dziennikarzom po wyjściu z lokalu wyborczego metropolita warszawski. Kardynał Kazimierz Nycz zwrócił także uwagę, że oddając swój głos - cedujemy na wybranych przez nas ludzi cząstkę władzy, która jest w każdym z nas.

Data: 2011-10-09 20:45:38
Autor: Zapalony Andrew Zydek
W piździe!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6spmh$5b9$1mx1.internetia.pl...
[...]

frazesy poprawnych politycznie i dobrze ustawionych Rzyduf, czyli pierdolenie kota za pomoca mlota

W piździe!