W polskiej polityce....

Data: 2009-05-11 21:13:46
Autor: Tzva Adonai
W polskiej polityce....
.... jest tylko dwóch ludzi, którym ufam (ufałem) bezgranicznie: prof. Geremek i
Adam Michnik... --

Data: 2009-05-11 21:22:58
Autor: konserwator
W polskiej polityce....

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000892.4a0878eanewsgate.onet.pl...
... jest tylko dwóch ludzi, którym ufam (ufałem) bezgranicznie: prof. Geremek i
Adam Michnik...

i niech tak zostanie pederasto!

rym

Data: 2009-05-11 21:35:18
Autor: matusm
W polskiej polityce....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gu9u2d$ksp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Czyli niech sie zaspokoi  ch,,,,,,w dupie

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-11 23:13:19
Autor: mkarwan
W polskiej polityce....

[...]

Czym różnisz się od tego antypolskiego śmiecia i spamera, skoro odpowiadając
na jego listy akceptujesz to co on robi?

Data: 2009-05-11 21:31:10
Autor: awe
W polskiej polityce....

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
masz cos z glowa to ewidentne
awe

Data: 2009-05-11 23:13:33
Autor: mkarwan
W polskiej polityce....

Data: 2009-05-12 12:46:11
Autor: awe
W polskiej polityce....

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gua4hs$64p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

sluchaj mkarwan stary pryku, zajmij sie soba i nie pisz mi co mam robic i z kim pisac i komu odpowiadac. tymi swoimi uwagami i pouczeniami to wyskakuj w stosunku do swoich dzieci albo wnukow - ktore zapewne maja cie gleboko w dupie
awe

W polskiej polityce....