"W polskim Wrocławiu niemieckie drzewa"...

Data: 2009-05-17 15:26:24
Autor: Andrzej Kokakolski
"W polskim Wrocławiu niemieckie drzewa"...
Jesli niemiecki "remanent" to jest dla ciebie ojczyzna,
To jedno mozna o tobie powiedziec: Jestes moralna zgnilizna

AK

Data: 2009-05-17 15:29:16
Autor: Tzva Adonai
Andrzej Kokakolski <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jesli niemiecki "remanent" to jest dla ciebie ojczyzna,
To jedno mozna o tobie powiedziec: Jestes moralna zgnilizna

A ty za kogo się uważasz, płytki palancie z Kanady?.. Za wzór cnót?...

Data: 2009-05-17 15:33:59
Autor: Andrzej Kokakolski
Tzva Adonai <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Jesli niemiecki "remanent" to jest dla ciebie ojczyzna,
> To jedno mozna o tobie powiedziec: Jestes moralna zgnilizna

A ty za kogo się uważasz, płytki palancie z Kanady?.. Za wzór cnót?...

Za kogo ja sie uwazam, to jest moja sprawa.

AK

--

"W polskim Wrocławiu niemieckie drzewa"...