W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa

Data: 2010-05-21 14:32:44
Autor: boukun
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i przywiózł mi na pamiątkę świerzo wykutą podkowę od czeskiego kowala, którą dostał od niego, jak byli na wypadzie w Czechach. Przywiózł mi poza tym kilka innych pamiątek, jak sól morska, miecz z drewna, kartki z... żydowskimi kapliczkami i ołtarzami itd..

Uroczyste powieszenie podkowy w świeckim domu, w miejsce po ściągniętym krucyfiksie z przybitym doń Żydem Jezusem... http://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

boukun

Data: 2010-05-21 08:49:22
Autor: Tzva Adonai
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
boukun napisał(a):

Uroczyste powieszenie podkowy w swieckim domu

Podkowa to talizman ludów galskich i germańskich, używana w tym samym
okresie, w jakim ludy słowiańskie posługiwały się swarzycą będącą
odpowiednikiem dzisiejszej swastyki.. Ten symbol nie za bardzo pasuje
więc do polskiego domu.. Poza tym podkowa to klasyczny talizman
dualny, tak jak chińskie tao... Może przynosić szczęście lub
nieszczęście w zależności od tego, jak został powieszony.. Gdy jest
powieszony "nóżkami" do góry, to przynosi szczęście dla domowników,
gdy "nóżkami" w dół to sprowadza na nich śmierć, a w pierwszej
kolejności na osobę, która go w ten sposób umieściła... Jeśli nie
chcesz, żeby Dawidka potrącił samochód, tudzież żeby nie przecwelił go
jakiś pedofil, albo Polak-patriota nie zwyzywał od Żydów, to obróć tę
podkowę do góry nogami...

Data: 2010-05-21 18:00:50
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:6994c8b4-194c-4aaa-997e-8db952c59a72f13g2000vbm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale tego nikt nie neguje, podkowa jest lepszym talizmanem i pozwala szczęśliwiej
żyć ludziom, którzy zdają sobie doskonale sprawę z tego, że szczęściu trzeba
zawsze dopomóc..., niż tym, którzy robią sobie nadzieję klękając przed
ukrzyżowanym symbolicznie Żydem, że ich cierpienia na ziemi przez to
"biczowanie" będą gdzieś tam po tamtej ciemnej stronie odkupione...

Podkowa na ścianie, tym bardziej znaleziona, czy zdobyta jako pamiątka, jest tak
samo ciekawa, jak góralska ciupaszka ze sznureczkiem..., kupiona w Zakopanem...
I człowiek nie modli się do tych "relikwiów", nie robi sobie żadnej nadzieji,
przechodzi koło nich uśmiechnięty i nie zachowuje się jak (kato)półmózg...

PS. Dzisiaj moja córka pojechała na wycieczkę do Karpacza (moje strony), jestem
ciekaw, jaką ona mi pamiątkę przywiezie. Przedwczoraj zaledwie wróciła z
3-dniowej wycieczki do Warszawy, mówi, że dziadostwo w tej Polsce, a Warszawa
się po prostu nie umywa do takiego np. nowoczesnego Drezna...

PS. Nie ma strachu, na tym drugim filmiku to już ja powiesiłem ją ostatecznie, zresztą za pierwszym razem ja też poprawiałem po swojemu... http://www.youtube.com/watch?v=77VosJ8CCRE

boukun

Data: 2010-05-21 09:08:48
Autor: Tzva Adonai
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
boukun napisał(a):

PS. Nie ma strachu, na tym drugim filmiku to juz ja powiesilem ostatecznie,

Ale ona ciągle nie jest powieszona "nóżkami" do góry, tak jak nakazuje
tradycja... Wiem Jarek, że nie zaliczasz się do osób szczególnie
przesądnych, ale mimo wszystko będąc na twoim miejscu nie
bagatelizowałbym mocy starogermańskich talizmanów.. Źle własnemu
dziecku życzysz?..

Data: 2010-05-21 18:56:19
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:00439a4c-3856-423d-a07e-97e6e61346e2a16g2000vbr.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Właśnie przyjechała Adrianka z wycieczki z Karpacza i sama zobaczyła tę podkowę i powiedziała, że fajnie, ze tak mają w Ameryce, że tam nikt żadnych krzyży nie wiesza, tylko właśnie podkowy ludzie mają nad drzwiami. No i mam zadowolenie, fajna zabawa z tymi podkowami, coś jak Helloween..
Jak ja bym teraz wydziwiał z kierunkiem wieszania podkowy, to bym się zachowywał tak samo, jak ci, co wieszają krucyfiksy z Żydem Jezusem...

boukun

Data: 2010-05-21 11:13:24
Autor: Tomy
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

Ale tego nikt nie neguje, podkowa jest lepszym talizmanem i pozwala szczęśliwiej
żyć ludziom, którzy zdają sobie doskonale sprawę z tego, że szczęściu trzeba
zawsze dopomóc...

Jezeli twoj syn bedzie mial w zyciu tyle szczescia co ty, to nic
tylko zazdroscic, kto by nie chcial spedzic zycia jako bezrobotny
na utrzymaniu zony ktora jest sprzataczka.

PS. Dzisiaj moja córka pojechała na wycieczkę do Karpacza (moje strony), jestem
ciekaw, jaką ona mi pamiątkę przywiezie.

Jakis uzywany tampon?

Data: 2010-05-21 19:47:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6bf8$ukm$1news.eternal-september.org...

[...]

Co ty możesz błaźnie wiedzieć o moim utrzymaniu? Patrz, jak żyje wolny i niezależny finansowo człowiek http://www.youtube.com/watch?v=ToG4x_72zBo

boukun

Data: 2010-05-21 12:58:31
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6h4g$6n7$1mx1.internetia.pl...

[...]

To co sam o tym piszesz, chwaliles sie ze nie pracujesz pewnie
ze 20 lat, no i zona ma w zyciu szczescie pracowac jako sprzaczka
u Niemca.

Patrz, jak żyje wolny i niezależny finansowo człowiek

:)))) Wez mnie boukun nie rozsmieszaj, to jest dokladnie
to samo co stary VW po wiejskim tuningu

Data: 2010-05-21 20:09:14
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6hkd$d73$1news.eternal-september.org...

[...]

To, że jesteś pojebany, nie musisz się chwalić... Przytocz mi moją wypowiedź, gdzie ja się chwaliłem, że moja żona jest sprzataczką u Niemca?  Waszych i głupiego Piotrusia prymitywnych pyskówek nie wkładaj mi do ust...

boukun

Data: 2010-05-21 13:17:28
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6ie3$h98$1mx1.internetia.pl...

To, że jesteś pojebany, nie musisz się chwalić...

Miales kiedys boukun dzien w ktorym nie myslales o Zydach?
To sa wlasnie objawy pojebania ktorymi sie tutaj tak
regularnie chwalisz.

Przytocz mi moją wypowiedź, gdzie ja się chwaliłem, że moja żona jest sprzataczką u Niemca?

To co ona robi u tego Niemca w domu?

Data: 2010-05-21 20:25:23
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6ins$li8$1news.eternal-september.org...

[...]

Zostaw temat Żydów w spokoju, cały czas teraz mi TY dupę z jakimiś Żydami zawracasz... i usiłujesz Bój jeden wie co wmówić...

Przytocz mi moją wypowiedź, gdzie ja się chwaliłem, że moja żona jest sprzataczką u Niemca?

To co ona robi u tego Niemca w domu?

U jakiego kuźwa Niemca?
Co żeś sobie za Niemca wymyślił?
Teraz bawisz się w zgaduj zgadula?

boukun

Data: 2010-05-21 13:43:53
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6jcd$i8t$1mx1.internetia.pl...

[...]

Masz cos z glowa od tego siedzenia w domu? Popatrz na tytul
ktory sam umiesciles. Widzisz tam Zyda?

Przytocz mi moją wypowiedź, gdzie ja się chwaliłem, że moja żona jest sprzataczką u Niemca?

To co ona robi u tego Niemca w domu?

U jakiego kuźwa Niemca?

To u koga ta twoja zona w Niemczech pracuje? U Zyda?

Co żeś sobie za Niemca wymyślił?
Teraz bawisz się w zgaduj zgadula?

To co ona tam robi? Sprzedaje pietruszke w tureckim
sklepie?

Data: 2010-05-21 20:51:10
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6k9d$100$1news.eternal-september.org...

[...]

No i jest jeden w tytule i jak się ma to stwierdzenie faktu, do liczby mnogiej u ciebie?

[...]

Gdzie, co i jak? Czy ja się ciebie pytam, gdzie twoja żona jest i co robi?

boukun

Data: 2010-05-21 14:03:02
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6kso$43s$1mx1.internetia.pl...

No i jest jeden w tytule i jak się ma to stwierdzenie faktu, do liczby mnogiej u ciebie?

Tak sie ma: http://tinyurl.com/2ayjscx

Gdzie, co i jak? Czy ja się ciebie pytam, gdzie twoja żona jest i co robi?

Czy ktos cie pyta co robia twoje dzieci i co wisi w twojej
pszasnej chalupie? Sam o tym bardzo chetnie piszesz.
Wstydzisz sie tego, ze zona robi jako sprzataczka u Niemca?

Data: 2010-05-21 21:10:09
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6lda$9pa$1news.eternal-september.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6kso$43s$1mx1.internetia.pl...

No i jest jeden w tytule i jak się ma to stwierdzenie faktu, do liczby mnogiej u ciebie?

Tak sie ma: http://tinyurl.com/2ayjscx

2008, 2006, 2006...

[...]

Głupek, głupek, patrzcie, głupek! Wstydzisz się tego, że żona robi jako sprzątaczka u Niemca?

boukun

Data: 2010-05-21 14:17:13
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6m0c$ea1$1mx1.internetia.pl...

[...]

2010
http://tinyurl.com/24m3qa5

Głupek, głupek, patrzcie, głupek! Wstydzisz się tego, że żona robi jako sprzątaczka u Niemca?

No to jak jest z tym twoim szczesciem?
Ty bezrobotny a zona sprztaczka?
Kup sobie kolejna podkowe.

Data: 2010-05-21 21:19:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6m7t$g79$1news.eternal-september.org...

[...]

Zimno, zimno, zimno, coraz zimniej...
Może się policytujesz, prymitywny, ubogi anonimie? czyli nikt!

boukun

boukun

Data: 2010-05-21 14:31:15
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6mhf$t9e$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie sprzata, tylko nianczy Niemcom dzieciaki

Może się policytujesz, prymitywny, ubogi anonimie? czyli nikt!

O co ma sie licytowac? Twoja zona chyba przed slubem wiedziala,
ze z wyksztalcenia jestes mistrz rzeznicki? To co ona moze u
Niemca robic poza sprzataniem?

Data: 2010-05-21 21:39:14
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6n2b$mkh$1news.eternal-september.org...

[...]

Coraz zimniej, coraz zimniej..

Może się policytujesz, prymitywny, ubogi anonimie? czyli nikt!

O co ma sie licytowac?
Nie masz się o co licytować prymitywny pyskaczu?
A swoją drogą, to jestes jeszcze bardziej prymitywnym manipulantem, w tym linku z 2010 pierwsza wypowiedź nie jest moja, druga wypowiedź nie jest moja, trzecia wypowiedź nie dotyczy w ogóle tematu zydowskiego, dopiero kto inny wkręcił ten temat, czwarta nie jest moja itd. Prawudłowo, to powinieneś tak wrzucić zapytanie do google http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=%C5%BCydzi+2010&qt_s=Przeszukuj+grupy

I ja tam nie widzę boukuna...

boukun

Data: 2010-05-21 23:48:01
Autor: raff
Tomy pisze:

[...]

Ja wiem co moze robic, ale nie powiem.

R.

Data: 2010-05-22 11:59:45
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 23:48:01 +0200, raff napisał(a):

Ja wiem co moze robic, ale nie powiem.

A ja ci powiem, że po doświadczaniu wałkuństwa na pewno tego już nie chce
robić.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-21 21:15:29
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 21:10:09 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Mądra, zajadła ciotunia, taak... Poszczekała na pancia Tomiego, taak...
A teraz ciotunia pokaże psychopatię:

Data: 2010-05-21 21:16:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xdc1pcmumvvc$.xcnao7lyy01m.dlg40tude.net...
[...]

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi
laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-05-21 14:44:07
Autor: boukun
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht5un1$hnu$1mx1.internetia.pl...
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i przywiózł mi na pamiątkę świeżo

Już poprawione...

boukun

Data: 2010-05-21 14:54:44
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht5vcd$3g5$1mx1.internetia.pl...

[...]

Podkowa wisi na gotowo

Data: 2010-05-21 15:27:26
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht6009$43k$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale co mnie to kurwa obochodzi?
awe

Data: 2010-05-21 15:28:59
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht61id$ivm$1news.onet.pl...

[...]

A na temat standardowego wieszania krucyfiksa na ścianie z przybitym doń symbolicznie Żydem, nie chciałbyś się np. wypowiedzieć?

boukun

Data: 2010-05-21 15:29:39
Autor: Wasz Drogi Bronisław
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
Podkowa wisi na gotowo
http://www.youtube.com/watch?v=77VosJ8CCRE
boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale co mnie to kurwa obochodzi?
awe

Ja tam z niecierpliwością czekam, jak bekon wrzuci na jutuba rodzinną wieczorną modlitwę do konyka.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 21:13:51
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 15:29:39 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Ja tam z niecierpliwością czekam, jak bekon wrzuci na jutuba rodzinną wieczorną modlitwę do konyka.

Zostanie sam, to się bedzie "modlił" do tube8, jak co wieczór.
Piotr

Data: 2010-05-21 15:28:17
Autor: Wasz Drogi Bronisław
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i
przywiózł mi na pamiątkę świeżo

Już poprawione...

Widzisz? Skorzystał chłopak, skorzystaj i ty.

boukun

I co teraz? Będziesz się modlił do konyka?

Data: 2010-05-21 15:27:00
Autor: Wasz Drogi Bronisław
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i
przywiózł mi na pamiątkę świerzo wykutą podkowę .........

Tobie też by się przydała taka szkoła, palancie. he he he

Data: 2010-05-21 15:32:22
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht61n4$imk$2news.onet.pl...
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i
przywiózł mi na pamiątkę świeżo wykutą podkowę .........

Tobie też by się przydała taka szkoła, palancie. he he he

Spóźniłeś się kundel...

boukun

Data: 2010-05-21 15:41:08
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Nie, nie spóźniłem, palancie. Pisownię jeżykam polskiego opanowałem i potwierdziłem maturą już dawno temu.

Data: 2010-05-21 15:59:56
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht62hl$lvq$1news.onet.pl...
[...]

^^^^^^^
 polskiego opanowałem i
potwierdziłem maturą już dawno temu.

Ja, ja, pancerfaust...
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera...

boukun

Data: 2010-05-21 16:29:25
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 15:59:56 +0200, boukun napisał(a):

Ja, ja, pancerfaust...
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera...

Nie pomogą dobre chęci z gówna tylko wałkuna się ukręci...
Znak firmowy bokuna:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d