W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa

Data: 2010-05-21 15:27:00
Autor: Wasz Drogi Bronisław
W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i
przywiózł mi na pamiątkę świerzo wykutą podkowę .........

Tobie też by się przydała taka szkoła, palancie. he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 15:32:22
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht61n4$imk$2news.onet.pl...
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Synek był na wycieczce, na zielonej szkole w Dusznikach Zdroju i
przywiózł mi na pamiątkę świeżo wykutą podkowę .........

Tobie też by się przydała taka szkoła, palancie. he he he

Spóźniłeś się kundel...

boukun

Data: 2010-05-21 15:41:08
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Nie, nie spóźniłem, palancie. Pisownię jeżykam polskiego opanowałem i potwierdziłem maturą już dawno temu.

Data: 2010-05-21 15:59:56
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht62hl$lvq$1news.onet.pl...
[...]

^^^^^^^
 polskiego opanowałem i
potwierdziłem maturą już dawno temu.

Ja, ja, pancerfaust...
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera...

boukun

Data: 2010-05-21 16:29:25
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 15:59:56 +0200, boukun napisał(a):

Ja, ja, pancerfaust...
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera...

Nie pomogą dobre chęci z gówna tylko wałkuna się ukręci...
Znak firmowy bokuna:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-21 17:17:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ht65bv$uld$1news.onet.pl...
Dnia Fri, 21 May 2010 15:59:56 +0200, boukun napisał(a):

Ja, ja, pancerfaust...
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera...

Nie pomogą dobre chęci z gówna tylko wałkuna się ukręci...

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi
laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

W polskim domu podkowa zamiast Żyda Jezusa