W poszukiwaniu początków foul trouble

Data: 2009-03-13 14:51:57
Autor: L'e-szczur
W poszukiwaniu początków foul trouble
On 13 Mar, 20:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur, podobno wymieniłeś kilka maili z Hollingerem, może on coś wie,
albo przynajmniej podpowie, kogo pytać?

No powiedzmy, ze to ja czesciej pisywalem. Ale skrobne do niego i do
Rolanda z 82games.com - moze on bedzie w stanie pomoc. wiLQ Ty tez
masz kontakt z Rolandem? Dawaj go z dwoch stron - moze sie zmotywuje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-15 14:36:58
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Rolanda z 82games.com - moze on bedzie w stanie pomoc. wiLQ Ty tez
masz kontakt z Rolandem? Dawaj go z dwoch stron - moze sie zmotywuje.

Jakie kontakty? Dawno temu i nie prawda.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-15 14:35:22
Autor: L'e-szczur
On 15 Mar, 14:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> masz kontakt z Rolandem? Dawaj go z dwoch stron - moze sie zmotywuje.

Jakie kontakty? Dawno temu i nie prawda.

Myslalem, ze ksywa wiLQ jeszcze cos tam na 82games znaczy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-15 23:01:49
Autor: wiLQ
W poszukiwaniu początków foul trouble

> Jakie kontakty? Dawno temu i nie prawda.

Myslalem, ze ksywa wiLQ jeszcze cos tam na 82games znaczy ;-)

Taaa, "to ten co nam przyslal MVP Points? A niech go szlag trafi..." ;-)

--
pzdr
wiLQ

W poszukiwaniu początków foul trouble