W poszukiwaniu prawdy o Tu-154

Data: 2010-11-23 20:28:39
Autor: Bogdan Idzikowski
W poszukiwaniu prawdy o Tu-154
Na miejscu katastrofy w Smoleńsku wciąż można znaleźć szczątki ofiar, ich rzeczy osobiste, a także fragmenty samolotu.

Grupa polskich archeologów pracujących w październiku na miejscu katastrofy Tu-154 w Smoleńsku odnalazła fragmenty kości oraz elementy konstrukcyjne samolotu, jego wyposażenia oraz rzeczy osobiste należące do ofiar.

- Tych fragmentów są tysiące - zdradził profesor Andrzej Buko, który kierował pracą archeologów w miejscu katastrofy samolotu.

Gość "Wieczoru Naukowego" prognozuje, że pod ziemią może znajdować się jeszcze blisko kilkadziesiąt tysięcy fragmentów, pozostałości po wypadku. Detektory metali wskazują na obecność przedmiotów pod powierzchnią terenu, czyli na głębokości od zera do trzydziestu centymetrów.

więcej:

http://www.polskieradio.pl/7/179/Artykul/275985,W-poszukiwaniu-prawdy-o-Tu154

Bardzo ciekawy artykuł. Do tej pory chyba nikt nie wiedział o tym że:

druga część samolotu znajduje się w trzech dużych, osobnych magazynach znajdujących się na tym samym lotnisku.
- Te największe leżą na płycie lotniska. To, co było w środku samolotu, siedzenia, poszycia, części kadłuba, mechanizmy znajdują się magazynach i podzielone są na trzy części: duże, średnie i małe - wyjaśniał archeolog.
Zdaniem profesora Buko, w magazynach znajduje się około dwóch trzecich samolotu, jedna trzecia wciąż znajduje się na terenie, na którym doszło do katastrofy.

Data: 2010-11-23 20:32:23
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cec1609$1news.home.net.pl...
Na miejscu katastrofy w Smoleńsku wciąż można znaleźć szczątki ofiar, ich rzeczy osobiste, a także fragmenty samolotu.

Dosyć, proszę, już dosyć tego śmiecia...

boukun

Data: 2010-11-23 20:50:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Zamilcz ośle, bo to akurat dość ważne info zadające kłam pogłoskom, że ruskie wywiozły część wraku w nieznane.

Poza tym, jak zaśmiecałeś grupę swoimi durnotami na temat żydów, problemów seksualnych itd, czego się nawet czytać nie dało, to dobrze było?
--
Pit

Data: 2010-11-23 20:56:54
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ich5vi$u8f$3news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Kogo to debilu obchodzi?

boukun

Data: 2010-11-24 00:09:48
Autor: DJ MC Donald Musk

=================================================================>
[...]

Ja pierdziu!
ale metoda sledztwa!
Duze, srednie i male.
a moze biale, zielone i czerwone albo tu szklo, tam aluminium a tam
plastik..
qr....a
czy oni zajmuja sie segregacja odpadow czy badaniem przyczyn?

Data: 2010-11-24 11:12:55
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:3fa25ffc-3628-40d6-8081-063f2fff7ecch16g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
He, he, he...

boukun

Data: 2010-11-24 11:44:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:icioqr$slk$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie rozumiem twojego zdziwienia. Nie mieli odpowiedniego pomieszczenia na umieszczenie całego wraku pod dachem i dlatego to, co było tylko złomem nie obawiającym się warunków atmosferycznych i mającym niewielkie znaczenie umieścili pod chmurką. Logiczne postępowanie moim zdaniem.

Cała ta awantura o niszczejącym wraku (bez podania do powszechnej wiadomości o istotnych i ważnych elementach przechowywanych pod dachem) była tylko dymem.

Data: 2010-11-24 03:01:47
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 24 Lis, 11:44, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:icioqr$slk$1mx1.internetia.pl...

> [...]

> He, he, he...

Nie rozumiem twojego zdziwienia. Nie mieli odpowiedniego pomieszczenia na
umieszczenie ca ego wraku pod dachem i dlatego to, co by o tylko z omem nie
obawiaj cym si warunk w atmosferycznych i maj cym niewielkie znaczenie
umie cili pod chmurk . Logiczne post powanie moim zdaniem.

Ty sobie jaja robisz?
mocarstwo swiatowe nie mialo kilku namiotow zeby wrak chronic przed
deszczem?
mogli zadzwonic do mnie to bym pogadal z kumplami co robia koncerty i
by im pozyczyli!
Oni po prostu wogole tego wraku nie badali!
Tam nie ma zadnej metody badan!
]duze, srednie, male....
przeciez ewidentnie powinno byc: skrzydlo lewe, skrzydlo prawe,
kokpit, kabina pasazerska itd...
Kawalek do kawalka, czy pasuje, czy nie ma odksztalcen a jak sa to
dlaczego...
a oni duze, srednie i male...
pewnie te "male" trzymaja pod kluczem, zeby sprzataczki nie pokradly,
dyzych nikt nie wyniesie bo za ciezkie..., dlatego leza na deszczu...
qRWA MAC!

Data: 2010-11-24 22:13:53
Autor: boukun
W poszukiwaniu prawdy o Tu-154

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0bbfd041-a41c-43f4-9307-db98b61ca3f7j29g2000prf.googlegroups.com...
> [...]

Ty sobie jaja robisz?
mocarstwo swiatowe nie mialo kilku namiotow zeby wrak chronic przed

Ale po co? Wraki sie zlomuje, a nie przykrywa...

boukun

Data: 2010-11-24 22:25:26
Autor: Bogdan Idzikowski
W poszukiwaniu prawdy o Tu-154

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:icjvic$mv4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mnie zastanawia co innego. Tyle wrzasku, ze dowody niszczeja itd. A dopiero nieopatrznie archeolog zdradza ukrywana (przez kogo?) starannie tajemnice, ze istotne elementy sa dobrze zabezpieczone, a na plycie lotniska lezy aluminiowy zlom.
Chyba ruskie dziwili sie o co ten wrzask, az wreszcie dla swietego spokoju przykryli wrak.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-11-24 23:17:49
Autor: Kaczysta
W poszukiwaniu prawdy o Tu-154

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4ced82e5$1news.home.net.pl...

[...]

Niezupelnie. Dla celów sledztwa caly wrak powinien byc ulozony tak, aby kazdy jego fragment znajdowal sie na swoim miejscu. Dopieru po zlozeniu tego puzla mozna zaczac badania. O takiej procedurze mówily polskojezyczne media juz  w kwietniu, gdy zaczeto zwozic kawalki TU-154 tam, gdzie teraz leza (przy okazji je tnac na kawalki, wybijajac ocalale szyby w lukach itp.). WYnika wiec z tego, ze zadnego prawdziwego sledztwa nie bylo i nie ma.
AZ

Data: 2010-11-24 23:22:21
Autor: boukun
W poszukiwaniu prawdy o Tu-154

Uzytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisal w wiadomosci news:4ced8f0e$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kiedy w kwietniu juz bylo wiadomo, ze to byl lot na wariackich papierach...

boukun

Data: 2010-11-24 23:53:07
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Kiedy w kwietniu juz bylo wiadomo, ze to byl lot na wariackich
papierach...

boukun

Mówiłeś, że Cię ten temat nie interesuje, a najwięcej drzesz japę w tym wątku.
--
Pit

Data: 2010-11-24 23:54:05
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ick518$ek2$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Głupek jesteś jak zwykle, gęby mi nie zamkniesz...

boukun

Data: 2010-11-25 00:32:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

O! Nie mam nawet takiego zamiaru. Pisz boukun, pisz...
Będzie miał się z czego pośmiać Twój dorastający synek, jak mu tam? Aaaa Dawidek. Choć czasem myślę, że będzie też miał nad czym zapłakać.
--
Pit

Data: 2010-11-25 00:33:25
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Martw się o siebie i swoją rodzinę...

boukun

Data: 2010-11-25 00:36:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Martw się o siebie i swoją rodzinę...

Czyżbyś mi groził?
--
Pit

Data: 2010-11-25 00:42:15
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ick7ip$lmm$3news.onet.pl...
boukun wrote:

Martw się o siebie i swoją rodzinę...

Czyżbyś mi groził?
-- Pit

Cóż za idiota...

boukun

Data: 2010-11-25 01:27:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

Martw się o siebie i swoją rodzinę...

Czyżbyś mi groził?
--
Pit

Cóż za idiota...

Ufff, a już się bałem... ;)

--
Pit

Data: 2010-11-24 23:27:35
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A co chciano przez to ukladanie uzyskac?

Data: 2010-11-24 01:44:35
Autor: ab.666

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

Grupa polskich archeologów pracujących w październiku na miejscu
katastrofy
Tu-154 w Smoleńsku odnalazła fragmenty kości oraz elementy konstrukcyjne
samolotu

Archeolodzy znaleźli także monety z podobizną cesarza Nerona, co
niewątpliwie dowodzi, że już Rzymianie planowali zamordowanie prez.
Kaczyńskiego.

ab.

W poszukiwaniu prawdy o Tu-154