W poszukiwaniu rekina WIELORYBIEGO :-) Największego i najgroźniejszego DRAPI EŻCYnaszego globu..

Data: 2010-03-02 15:44:38
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> W poszukiwaniu rekina WIELORYBIEGO

Zanurz się w morskie odmęty w poszukiwaniu jednego z największych i
najgroźniejszych drapieżców naszego globu.

Wojciech Milke

wojtek@snoork.pl

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe dla zdrowia?

Data: 2010-03-02 15:48:42
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-02 15:44, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> [...]

Wojciech Milke

wojtek@snoork.pl

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe

Panie Milke.
Pan jest instruktorem. Prawda?
Jakiej organizacji jeśli można spytać?
Kto Panu dał uprawnienia?

Data: 2010-03-03 08:58:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Notoryczne kończenie nurkowań z "0" ciśnienia w butli u "Szefa szkolenia" :-)
On 2010-03-02 15:44, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> [...]

Wojciech Milke

wojtek@snoork.pl

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe

Ciekawe informacje są na stronie tego Pana:
www.snoork.pl

w dziale "Snoork Diving Team"
Wojciech "Mikacz" Milke

-"Dopóki nurkował ze sprzętem wygrzebywał się tuż po wyssaniu butli"
-"...zajmuje się ... udoskonalaniem szkoleń"

Dosyć ciekawa filozofia nurkowania u osoby odpowiedzialnej za szkolenia i bezpieczeństwo osób które mu zaufały..
Na kursach jakiej organizacji uczą takiego podejścia do bezpieczeństwa w nurkowaniu? (notoryczne wychodzenie z ZEREM w butli?)

Data: 2010-03-05 03:06:51
Autor: Mikołaj Kołosowski

>>> woj...@snoork.pl

> [...]

Na kursach jakiej organizacji uczą takiego podejścia do bezpieczeństwa w
nurkowaniu? (notoryczne wychodzenie z ZEREM w butli?)

ja rozumiem, że konkurencja nie śpi i pisze wszystko złe, co się da,
ale organizator wyjazdu i instruktor nurkowania nie muszą byc tą samą
osobą... na ich stronie są linki do tej bazy w tajlandii -
one2dive.com...

Data: 2010-03-03 07:34:58
Autor: Krzysio
W poszukiwaniu rekina WIELORYBIEGO :-) Największeg o i najgroźniejszego DRAPIEŻCYnaszego globu..
No co sie czepiasz, Plankton to wrecz drzy ze strachu jak zobaczy wielorybiego :)