W poszukiwaniu rekina wielorybiego

Data: 2010-03-02 06:20:36
Autor: Snoork.pl
W poszukiwaniu rekina wielorybiego
Termin: 30 kwiecień - 13 maja

Cena pobytu*: od 2900 zł - (dla nurkujących)
                       od 1500 zł - (dla osób nie nurkujących, lub
freediver-ów)

Cena Przelotu*: ok  3000 zł

Liczba nurkowań: 8 dni nurkowych po 2 nurkowania

Zanurz się w morskie odmęty w poszukiwaniu jednego z największych i
najgroźniejszych drapieżców naszego globu. Spójrz mu prosto w oczy,
zobacz grację ruchów, poczuj smak adrenaliny i moc natury. Masz szansę
w bezpieczny sposób zobaczyć największą rybę na świecie pośród pełnej
barwnego życia krystalicznej wody.

Masz dosyć obowiązków, codziennych stresów, chcesz oderwać się od
rzeczywistości i wreszcie odpocząć?

Myślałeś może, jak to jest zanurzyć się w wodnej otchłani, dać się
pochłonąć ciszy i rajskim widokom?

Masz dosyć komercyjnych wyjazdów, zatłoczonych wód, pełnych plaż,
zgiełku w miejscu, gdzie
powinna być tylko natura i Ty?

Pora odpuścić Morze Śródziemne i Egipt, czas uciec gdzieś dalej........ do
Tajlandii.

Przyjedź do nas raz, a już nie będziesz chciał odpoczywać w żadnym
innym miejscu!!

Miejsce do nurkowań:

Tajlandia to jeden z najbardziej fascynujących krajów azjatyckich.
Bogata kultura, rajskie plaże, wspaniała kuchnia i zawsze uśmiechnięci
mieszkańcy.  Okolice wyspy Koh Phangan należą do tzw. "Nurkowego
Raju", to jedne z najlepszych nurkowisk na świecie. Dysponujemy szybką
łodzią, która zabierze Was w kilkanaście minut dowolne miejsce zatoki
tajlandzkiej. Nurkujemy głównie w okolicach Koh Phangan, Koh Tao,
Marine Park, Sail Rock, South West Pinnacle, Chumpon.

Klimat:

Wyspa Koh Phangan leży w zatoce tajlandzkiej, co znacznie wpływa na
tutejszy klimat i odróżnia go
od reszty Tajlandii. Miejsce to osłonięte jest z każdej strony przed
silnymi wiatrami monsunowymi i brzydką pogodą, przez co sezon nurkowy
trwa prawie cały rok. Przeważa  klimat tropikalny, gdzie średnia
temperatura wynosi 29 C, choć ze względu na morskie otoczenie wyspy
odczuwalna temperatura jest niższa i często czuć świeżą bryzę..

Zakwaterowanie:

Na miejscu czekają na ciebie klimatyczne domki bungalow usytuowane na
plaży rodem z tropików. Są to domki, gdzie wychodząc zanurzacie nogi w
ciepłym piasku, otwierając drzwi czujecie powiew bryzy, a przez okno
słychać szum morskich fal. Obejrzyjcie je sami na zdjęciach na dole
strony.

Wyżywienie:

Nasza oferta nie przewiduje wyżywienia, ponieważ nie chcemy Państwa
ograniczać w jednym standardzie hotelowych posiłków. Wyspa obfituje w
niezwykłą różnorodność i bogactwo jedzenia. Gwarantowany ogromny wybór
i każdy na pewno znajdzie coś, aby zadowolić swoje podniebienie. Małe
tajskie sklepiki oraz stragany przygotowują na miejscu tradycyjne
potrawy tajskie, zupy, owoce morza. Możecie w nich zjeść bardzo tanio
(obiad za 8 zł, a najecie się do syta), ale również i bez strachu
przed zatruciem. W wioskach oferowane są potrawy różnych kuchni
świata. Znajdziecie tam restauracje francuskie, włoskie, angielskie,
marokańskie, żydowskie, meksykańskie, indyjskie, japońskie,
austryjackie czy skandynawskie, gdzie za ok 20 pln. możemy zjeść
smaczny i sycący obiad.

Dodatkowe atrakcje:

Na wyspie nie można się nudzić, w czasie odpoczynków po nurkowaniach
lub dla osoby towarzyszącej proponujemy skorzystać z: imprez w
licznych klubach i barach, jednej z największych i najbardziej znanej
imprezy Full Moon Party,  kitesurfingu i windsurfingu (ok. 250 zł za
jeden dzień), jazdy konnej po plaży (ok. 50 zł za jedną lekcję),
trekkingu po wyspie (cena zależy od wycieczki od 40-160 zł), skuterów
wodnych, nart wodnych i wakeboardingu (ok. 160 zł za godzinę),
spearfishingu, nurkowań nocnych. Wszelkie atrakcje związane ze
sportami wodnymi (kite, windsurfing, narty wodne) znajdują się
bezpośrednio w naszym centrum, więcej informacji na ten temat
znajdziesz na one2kite.com

*Cena pobytu zawiera:

2900 pln
- Transfer lotnisko - baza - lotnisko (samolot + prom).
- Zakwaterowanie na jedną noc w Bangkoku.
- Opiekę instruktora nurkowania.
- Zakwaterowanie w 2 lub 4 osobowych domkach bungalow na Koh Phangan.
- Ubezpieczenie  KL i NW.
- 8 dni nurkowych (16 nurkowań) - przwodnik/instruktor, kompletny
sprzęt nurkowy

1500 pln
[...]

*Cena przelotu:

- cena biletu zależy od terminu w jakim go dla Ciebie zarezerwujemy.
- czym szybciej zdecydujesz się na jego zakup i wyjazd, tym będzie
tańszy.
- rezerwując bilet przez nas masz większą szansę na uzyskanie lepszej
ceny.
- cena biletu zależy od miejsca wylotu, jeżeli grupa wyraża chęć
wylotu z Berlina wtedy bilet jest tańszy, a lot odbywa się
bezpośrednio do Bangkoku, ale dochodzi koszt dojazdu do Berlina. Lot z
Warszawy jest minimalnie droższy, ale zawsze odbywa się z przesiadką -
bilet wystawiany jest na konkretną osobę, linie lotnicze nie
zamieniają rezerwacji ani nie zwracają pieniędzy za zwrócone bilety..

Plan wyjazdu:

1-2  Dzień  lot z Warszawy do Bangkoku z przesiadką (lub z Berlina do
Bangkoku bez przesiadki), nocleg w Bangkoku
2-3 Dzień  zwiedzanie Bangkoku, wieczorny  przejazd z Bangkoku do Koh
Phangan, nocleg w Koh Phangan
4-12 Dzień  nurkowania i noclegi w Koh Phangan + dodatkowe atrakcje
13-14 Dzień - przejazd z Koh Phangan do Bangkoku, lot z Bangkoku do
Warszawy

Płatności:

- osoba decydująca się na wyjazd powinna wpłacić 30% kwoty wycieczki w
momencie rezerwacji
- całą kwotę wycieczki należy przelać na 21 dni przed wyjazdem

Wojciech Milke

tel. 22 616 62 65
mobile: 503 766 459
wojtek@snoork.pl

Data: 2010-03-02 15:42:35
Autor: karol
W poszukiwaniu rekina wielorybiego
Cena Przelotu*: ok  3000 zł

Jaki sens jest mieszkać na KPG zamiast na Ko Tao, no ita cena.....

jk

Data: 2010-03-02 15:44:38
Autor: SHARMDIVER.PL
W poszukiwaniu rekina WIELORYBIEGO :-) Największego i najgroźniejszego DRAPI EŻCYnaszego globu..
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> [...]

Zanurz się w morskie odmęty w poszukiwaniu jednego z największych i
najgroźniejszych drapieżców naszego globu.

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe dla zdrowia?

Data: 2010-03-02 15:48:42
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-02 15:44, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> [...]

Wojciech Milke

wojtek@snoork.pl

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe

Panie Milke.
Pan jest instruktorem. Prawda?
Jakiej organizacji jeśli można spytać?
Kto Panu dał uprawnienia?

Data: 2010-03-03 08:58:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Notoryczne kończenie nurkowań z "0" ciśnienia w butli u "Szefa szkolenia" :-)
On 2010-03-02 15:44, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-02 15:20, Snoork.pl wrote:

> [...]

Wojciech Milke

wojtek@snoork.pl

Nie uważasz, że długie niedotlenienie mózgu może być BARDZO szkodliwe

Ciekawe informacje są na stronie tego Pana:
www.snoork.pl

w dziale "Snoork Diving Team"
Wojciech "Mikacz" Milke

-"Dopóki nurkował ze sprzętem wygrzebywał się tuż po wyssaniu butli"
-"...zajmuje się ... udoskonalaniem szkoleń"

Dosyć ciekawa filozofia nurkowania u osoby odpowiedzialnej za szkolenia i bezpieczeństwo osób które mu zaufały..
Na kursach jakiej organizacji uczą takiego podejścia do bezpieczeństwa w nurkowaniu? (notoryczne wychodzenie z ZEREM w butli?)

Data: 2010-03-05 03:06:51
Autor: Mikołaj Kołosowski

>>> woj...@snoork.pl

> [...]

Na kursach jakiej organizacji uczą takiego podejścia do bezpieczeństwa w
nurkowaniu? (notoryczne wychodzenie z ZEREM w butli?)

ja rozumiem, że konkurencja nie śpi i pisze wszystko złe, co się da,
ale organizator wyjazdu i instruktor nurkowania nie muszą byc tą samą
osobą... na ich stronie są linki do tej bazy w tajlandii -
one2dive.com...

Data: 2010-03-03 07:34:58
Autor: Krzysio
W poszukiwaniu rekina WIELORYBIEGO :-) Największeg o i najgroźniejszego DRAPIEŻCYnaszego globu..
No co sie czepiasz, Plankton to wrecz drzy ze strachu jak zobaczy wielorybiego :)

Data: 2010-03-02 17:27:10
Autor:
W poszukiwaniu rekina wielorybiego
Snoork.pl <daniel@snoork.pl> napisał(a):
Zanurz si=EA w morskie odm=EAty w poszukiwaniu jednego z najwi=EAkszych i
najgro=BCniejszych drapie=BFc=F3w naszego globu. Sp=F3jrz mu prosto w oczy,
zobacz gracj=EA ruch=F3w, poczuj smak adrenaliny i moc natury. Masz szans=
=EA
w bezpieczny spos=F3b zobaczy=E6 najwi=EAksz=B1 ryb=EA na =B6wiecie po=B6r=
=F3d pe=B3nej
barwnego =BFycia krystalicznej wody.

"Pomimo imponujących rozmiarów i groźnie brzmiącej nazwy rekin wielorybi jest
rybą łagodną i nie stanowi zagrożenia dla człowieka. Jest jednym z trzech
znanych rekinów żywiących się planktonem."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rekin_wielorybi

Ładna marketingowa oszukanka.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-03 08:33:37
Autor: PesTYcyD
W poszukiwaniu rekina wielorybiego
W dniu 2010-03-02 15:20, Snoork.pl pisze:
Cena Przelotu*: ok  3000 zł

To pojechaliście po bandzie ja za 7 przelotów z PL=>Londyn=>KualaLumpur=>Phuket=>HoChiMin, SiemReap=>KualaLumpur=>Londyn=>PL zapłaciłem łącznie 2237zł Loty Ryanairem i Air Asią.

W poszukiwaniu rekina wielorybiego