W prasie piszą....

Data: 2009-10-30 11:45:49
Autor: paul
W prasie piszą....
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7202182,Doradca_doradzil__a_klientka_stracila_160_tys__zl.html

Ciekawe tylko czy jakby trend PLN/CHF był w drugą stronę to Pani otrzymała by telefon z banku z prośbą o wyrażenie oświadczenia woli....

paul.

Data: 2009-10-30 06:53:55
Autor: schliesky
W prasie piszą....
On 30 Paź, 11:45, "paul" <USUNwieszCOp...@gazeta.pl> wrote:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7202182,Doradca_doradzil__a_klien...

Ciekawe tylko czy jakby trend PLN/CHF był w drugą stronę to Pani otrzymała
by telefon z banku z prośbą o wyrażenie oświadczenia woli....

Najciekawsze, że Open i Noble w jednym stali domku...
Oferują wspaniałomyślnie, że zejdą z zysku w tym arbitrażu o połowę
sk.

Data: 2009-10-30 11:51:09
Autor: MarekZ
W prasie piszą....
Użytkownik "paul" <USUNwieszCOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hceg4u$r9b$1@inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7202182,Doradca_doradzil__a_klientka_stracila_160_tys__zl.html

Ale jaja, ciekawe ile w tym prawdy bo historia brzmi mało realistycznie.

Data: 2009-10-30 12:16:32
Autor: SQLwiel
W prasie piszą....
MarekZ pisze:
[...]

Bardzo realistycznie.
Przecież od tego są "doradcy".

--
Pzdr.         SQLwiel.

Data: 2009-10-30 15:21:20
Autor: kjonca
W prasie piszą....
On 30 Paź, 11:51, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "paul" <USUNwieszCOp...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

>http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7202182,Doradca_doradzil__a_klien...

Ale jaja, ciekawe ile w tym prawdy bo historia brzmi mało realistycznie..

Pomijając, czy "Pani" przeczytała, co trzeba zrobić, żeby skutecznie
zamknąć kredyt, to:
1) ja bym się zainteresował czy został złożony wniosek o wykreślenie
Noble z hipoteki -  to chyba powinno byc widoczne od razu, niezależnie
od tego, że "sądy wolno działają"
2) zainteresowałbym się dlaczego przychodzą mi harmonogramy starego
kredytu
3) no i jednak *chciałbym* otrzymać zaświadczenie z noble, że kredyt
został spłacony
KJ

Data: 2009-10-31 20:39:59
Autor: van
W prasie piszą....

Użytkownik "kjonca" <kjonca@gmail.com> napisał w wiadomości news:27adb623-fa34-4b4b-b09e-5208268cd9aaa32g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

kredytu
3) no i jednak *chciałbym* otrzymać zaświadczenie z noble, że kredyt

eeetam. trzeba mieć zaufanie do doradców. i pani Ania zaufała...

pozdr

Data: 2009-11-04 23:17:53
Autor: eg
W prasie piszą....
tragedia, i zaufaj tu komus w tym kraju...

W prasie piszą....