W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!

Data: 2011-12-20 14:39:31
Autor: Obserwator
W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!
*Mariusz Kamiński, Marek Pasionek, Antoni Macierewicz oraz członkowie komisji
weryfikacyjnej WSI – co łączy te postaci?       W praworządnym państwie o ustabilizowanej demokracji             ci ludzie byliby uznawani za bohaterów (!!!)

byliby przykładami rzetelnych i etycznych urzędników, którzy kierują się
interesami swojego kraju i pracują na jego rzecz. Jednak ich losy w obecnej Polsce są dalekie od tego opisu.*

http://wpolityce.pl/dzienniki/blog-stanislawa-zaryna/20127-znienawidzeni-za-sluzbe-krajowi-w-praworzadnym-panstwie-byliby-uznawani-za-bohaterow

Data: 2011-12-20 07:31:38
Autor: J-23
W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!
On 20 Gru, 15:39, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
*Mariusz Kamiński, Marek Pasionek, Antoni Macierewicz oraz członkowie komisji
weryfikacyjnej WSI &#8211; co łączy te postaci?

[...]

za zdrade, na polu walki dostaje sie kulke w leb.
http://fakty.interia.pl/polska/news/rmf24-zarzuty-dla-antoniego-macierewicza-malo-realne,1736770

Według prokuratorów, poseł PiS Antoni Macierewicz podał w raporcie o
likwidacji WSI nieprawdziwe informacje i ujawnił tajemnicę państwową.
Prokuratorzy uznali, że Macierewicz prezentując różne fakty w raporcie
ujawnił tajne metody działania służb wywiadowczych, głównie w
Afganistanie. O tych działaniach traktuje szczególnie 12 rozdział
raportu zatytułowany "Operacja Zen", której kryptonim w rzeczywistości
brzmi "Kandahar".

Data: 2011-12-20 16:05:57
Autor: Obserwator
W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): za zdrade, na polu walki dostaje sie kulke w leb.

zdradzil WAS, tawariszcze ?:)))

Data: 2011-12-20 16:08:56
Autor: Obserwator
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): za zdrade, na polu walki dostaje sie kulke w leb.

...skoro zdradzil i trzeba go zlikwidowac, to nie zapomnijcie tawariszczi o
Sikorskim , ktory wowczas byl jego szefem oraz o poslach z PO, ktorzy
udzielili mu poparcia;))

Data: 2011-12-20 17:26:26
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 17:05:57  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
za zdrade, na polu walki dostaje sie kulke w leb.

zdradzil WAS, tawariszcze ?:)))

Da, zdarowia wam żełaju  tawariszcz enkawudzist.

--
stevep

Data: 2011-12-20 16:32:41
Autor: Obserwator
W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): Da, zdarowia wam żełaju  tawariszcz enkawudzist.

niesamowicie slabe kadry rzucili na odcinek tej grupy...sami kretyni

Zadnej logiki, tak jak u wyznawcow Kima w Koreii Polnocnej)

Data: 2011-12-21 04:35:57
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 17:32:41  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Racja, trudno o większego od ciebie tępaka.

--
stevep

Data: 2011-12-21 03:46:47
Autor: Obserwator
> [...]
> niesamowicie slabe kadry rzucili na odcinek tej grupy...sami kretyni

> Zadnej logiki, tak jak u wyznawcow Kima w Koreii Polnocnej)

Racja, trudno o wirkszego od ciebie tepaka.

znowu brak logiki. Skoro mam racje, to tepakiem jestes ty.

Data: 2011-12-21 16:09:43
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 04:46:47  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

Racja, trudno o wirkszego od ciebie tepaka.

znowu brak logiki. Skoro mam racje, to tepakiem jestes ty.

Ależ w kwestii swego tępactwa masz całkowitą racje.

--
stevep

Data: 2011-12-21 10:19:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski

napisał(a):

[...]

Zastanawiam się skąd u Obserwatora tyle nienawiści do każdego kto nie podziela jego poglądów.

BBR

Data: 2011-12-21 16:10:32
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Po prostu głęboko nieszczęśliwy osobnik.

--
stevep

Data: 2011-12-20 16:08:50
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcq6n3$92j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale nie przez naród, chyba że tylko przez reżim...

W dupie mam reżimowców...

boukun

Data: 2011-12-20 16:54:59
Autor: abc
W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!
     W praworządnym państwie o ustabilizowanej demokracji
           ci ludzie byliby uznawani za bohaterów (!!!)

A konkretnie, w którym państwie by tak było?

Data: 2011-12-20 16:11:23
Autor: Obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
>      W praworządnym państwie o ustabilizowanej demokracji
>            ci ludzie byliby uznawani za bohaterów (!!!)

A konkretnie, w którym państwie by tak było?

 w KAZDYM normalnym i suwerennym, a nie rzadzonym przez obce sluzby !

--

W praworządnym państwie byliby uznani za bohaterow !!!