W przeddzień 8 marca

Data: 2013-03-07 19:14:01
Autor: abc
W przeddzień 8 marca
Wbrew powszechnej opinii, że feministki nienawidzą mężczyzn, w
rzeczywistości nienawidzą one przede wszystkim kobiet, które pragną mieć
udane życie rodzinne, męża, dzieci i wnuki. Są one celem feministycznego
ataku za swój "konserwatyzm", a zwłaszcza za oddanie własnej rodzinie.

Rodzina zaś, w której widzą one warunek swojego szczęścia, traktowana jest
jak jarzmo, przeciwko któremu prowadzona jest feministyczna krucjata.

Feministki nie dzielą ludzi na proletariat i burżuazję, tak jak to robi
tradycyjna dialektyka marksistowsko-leninowska, feministki dzielą ludzi na
dominujących mężczyzn oraz zniewolone kobiety i wzywają do ich wyzwolenia z
męskiej dominacji ucieleśniającej się w rodzinie.

To echo marksistowskiej dialektyki, która rozwój społeczny widzi nie we
współpracy społecznej czy twórczości, ale w konflikcie, agresji i
nierozłącznej z nią nienawiści. Mechanizm walki klasowej został zastąpiony
mechanizmem walki płci, walki z całym arsenałem agresji, nienawiści i obelg.

Polskie feministki to przede wszystkim weteranki ruchu komunistycznego i ich
postkomunistyczne towarzyszki, doświadczone w walce z wszelkimi strukturami
społecznymi.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/artykul/9619/nienawisc-do-kobiet

Data: 2013-03-07 19:35:02
Autor: Przemysław M.
W przeddzień 8 marca
Dnia Thu, 7 Mar 2013 19:14:01 +0100, abc napisał(a):

[...]

Słusznie prawisz. Patrz Środa, Szczuka i inne niedopieszczone.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-09 14:08:29
Autor: Bogdan Idzikowski
W przeddzień 8 marca

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:513b2e3a$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
No i Grodzka :-()

Kochasz się w tej (tym) Grodzkiej?

rozbawiony emeryt

Data: 2013-03-07 19:35:27
Autor: Marek Czaplicki
W przeddzień 8 marca
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 marca 2013 19:14:

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/artykul/9619/nienawisc-do-kobiet

Następny "genialny", któremu wydaje się że rozumie kobiety. Ja jestem już na tyle dorosły, że mam odwagę przyznać, że ich nie rozumiem i co więcej nie ma sensu rozumieć. Kobiety to takie istoty że je trzeba przede wszystkim naprawdę kochać, a dopiero potem oddalić od siebie chęć ich rozumienia. :)

Data: 2013-03-07 13:22:03
Autor: Marek
W przeddzień 8 marca
On Mar 7, 7:35 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

sensu rozumieć. Kobiety to takie istoty że je trzeba przede wszystkim
naprawdę kochać, a dopiero potem oddalić od siebie chęć ich rozumienia. :)

Moj sąsiad mówi, ze swoja zone, to on kocha, a wszystkie sąsiadki to
on pier...li...

W przeddzień 8 marca