W przyszłym roku do nich dołączę..

Data: 2009-06-24 10:51:53
Autor: Tzva Adonai
W przyszłym roku do nich dołączę..
On 24 Cze, 19:41, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
2010 rok to piękna okrągła data od której będę odliczał moją faktyczną
niezależność od systemu... Wszystko za sprawą dżentelmeńskiej umowy z
pracodawcą..

Dość utrzymywania esbeków, Niedźwieckich i lujów wszelkiego gatunku...
Pensa wzrośnie mi do prawie 6,5 tys. złotych netto + premie, stać mnie
będzie na rezygnację z oszustwa o nazwie "ZUS".. Nie mam ochoty
sponsorować emerytury ludziom, których nie lubię...

W przyszłym roku do nich dołączę..