W przyszłym roku nie będzie podwyżki podatków

Data: 2011-09-05 13:18:52
Autor: Tomek
W przyszłym roku nie będzie podwyżki podatków

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e64a8fc$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
W 2012 roku nie będzie podwyżek podatków - zadeklarował w poniedziałek minister finansów Jacek Rostowski.
"Zawsze robimy absolutnie wszystko, aby podatków nie podnosić. PO chce podatki utrzymać na niskim poziomie. Nie widzę żadnego powodu, aby VAT był podwyższony w przyszłym roku, na przyszły rok podwyżki podatków nie przewiduję" - powiedział minister Rostowski w radiu RMF FM.

"Chce", a nie "nie zmienimy".
No i "zrobimy wszystko" - i jak zwykle im nie wyjdzie.
"Nie widzę powodu" - pewnie po wyborach przejrzy na oczy... :-)
Tomek

Data: 2011-09-05 13:34:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e64b07d$0$3505$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tomuś, mnie to zwisa, ale dlaczego wycięłeś moją wypowiedź w sprawie ekspertki picowskiej? Ponownie ją przytoczę:

"Jeśli chodzi o ostatni warunek - Rostowski ma całkowitą rację. Zyta Gilowska
może wystąpić jako ekspert PiS pod arunkiem rezygnacji z członkostwa RPP.

Ustawa o Narodowym Banku Polskim z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U.  Nr 140,
poz. 938)
tekst jednolity z dnia 23 grudnia 2004 r. (Dz.U. 2005 Nr 1, poz. 2) mówi w
artykule 14:
1. W okresie kadencji członek Rady nie może zajmować żadnych innych
stanowisk i podejmować działalności zarobkowej lub publicznej poza pracą
naukową, dydaktyczną lub twórczością autorską, a za zgodą Rady wyrażoną w
drodze uchwały (bez udziału zainteresowanego) - dopuszczalna jest
działalność w organizacjach międzynarodowych.
2. Członek Rady będący członkiem partii politycznej lub związku zawodowego
obowiązany jest na okres kadencji w Radzie zawiesić działalność w tej partii
lub w tym związku, pod rygorem odwołania z Rady.

Jeśli Zyta Gilowska wystąpi jako ekspert PiS-u, straci 35 tys. zł
miesięcznie.
Ciekaw jestem co przeważy: miłość do PiS-u czy kasa?"

Masz jakieś zdanie, bo tak ochoczo włączasz się do moich wątków?

Data: 2011-09-05 14:16:57
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e64b3db$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co ma Twój wywód do moich wątpliwości co do słów Rostowskiego? Bo nie widzę związku. Odpowiadałeś komuś innemu i się pomyliło?
T.

Data: 2011-09-05 14:35:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e64be1a$0$3508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie synuś! Tobie nie pasowało i wyciąleś.
Ten wątek to ja rozpocząłem, chłopaczku!
I odpowiadaj na pytanie, a nie weksluj po picowsku!

W przyszłym roku nie będzie podwyżki podatków