W psychiatrykach komoruski górą

Data: 2010-06-22 00:06:01
Autor: Hans Kloss
W psychiatrykach komoruski górą
Ot choćby w sporym szpitalu psychiatrycznym w Obrzycach:
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/080000/080302_10.html
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander 222
KOMOROWSKI Bronisław Maria 408
komoruski miał nad kaczyńskim niemal dwukrotną przewagę. Gdyby Polskę
zamieszkiwali sami wariaci to wybory prezydenckie zakończyłyby sie w
pierwszej turze

Wariaci, boukuny, złodzieje, bandyci....ten żelazny elektorat
komoruskiego na wakacje raczej nie wyjedzie. Czarno widzę.
J-23

Data: 2010-06-22 00:20:15
Autor: J-23
On 22 Cze, 09:06, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

nawet "czubki" maja wiecej rozumu od natchnionych wizja IV RP,
rencistow, emerytow, pracownikow rolnych o niskich kwalifikacjach
zawodowych, jak rowniez wsrod osob przebywajacych na wszelkiego
rodzaju zasilkach i zapomogach, a stanowiacych tzw. "zelazny
elektorat" pana Jaroslawa

J-...

Data: 2010-06-22 00:43:35
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 09:20, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

nawet "czubki" maja wiecej rozumu
Taaa, jak to sobie fanatycy platfonsów wszystko pięknie wytłumaczą ;)
A jeszcze niedawno komoruski twierdził że to PiS wygrywa w
psychiatrykach- tymczasem okazało się że to  gówno prawda. Podobnie
zresztą jak wszystko co mówi bóbr i cała ta platfonsiarska  szajka
(przyszłych) kryminalistów.
J-23

Data: 2010-06-22 01:12:25
Autor: J-23
On 22 Cze, 09:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

psychiatrykach- tymczasem okazało się że to  gówno prawda. Podobnie
zresztą jak wszystko co mówi bóbr i cała ta platfonsiarska  szajka

wiadomo ze: czarne jest czarne a biale to biale jak to w "w u o l s c
e", i na tym zasadza sie wyjatkowa i n t l i g e n c j a elektoratu
pana prezesa

J-...

Data: 2010-06-22 10:43:57
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:feeb7107-d88f-4237-9f82-be27e4b1db6ew12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

wiadomo ze: czarne jest czarne a biale to biale jak to w "w u o l s c
e", i na tym zasadza sie wyjatkowa i n t l i g e n c j a elektoratu

-- -- -- -- -- -
inteligencji to ty nawet nie powOnhauels
awe

Data: 2010-06-22 00:55:53
Autor: zbig
[...]

Prawie we wszystkich trupach społecznych Komorowski miał większość,
więc jak miało być u wariatów?

Data: 2010-06-22 01:18:44
Autor: zbig
On 22 Cze, 09:55, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> J-23

Prawie we wszystkich trupach społecznych Komorowski miał większość,

Trupy społeczne:) Ładnie mi się napisało.

Data: 2010-06-22 10:44:25
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4a32c8d5-b55e-48aa-92a8-4fd570960219z10g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Prawie we wszystkich trupach społecznych Komorowski miał większość,
więc jak miało być u wariatów?

Trupy społeczne:) Ładnie mi się napisało.
-- -- -- -- -- -- --
jestes trupem spolecznym?;-)
awe

Data: 2010-06-22 09:53:45
Autor: Hans Kloss
W psychiatrykach komoruski górą
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Prawie we wszystkich trupach spolecznych Komorowski mial wiekszosc

Ale nie 2-krotną (jak wśród wariatów) ani nie 15 krotną (jak wśród bandytów,
złodziei i innych kryminalistów
J-23

Data: 2010-06-22 13:09:01
Autor: awe

[...]

[...]