Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!

W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!

Data: 2011-01-17 12:39:58
Autor: the_foe
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!
W dniu 2011-01-17 11:43, lord_donald pisze:
może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował

reagowal, w telemetrii zapisaly sie drobne ruch wolantem wywolane trzmaniem na nim rak. Gdyby uklad byl niesprawny telemetria niczego by nie wykzala, zadnych ruchow. Tuz przed katastrofa pilot przeszedl na reczne sterowanie i wszytko wtedy dzialalo. Prawdopodobnie piloci nic nie robili bo skorzystali z automatycznej procedury odchodzenia - tylko ze ona nie zadzialala tak jak sie spodziewali piloci. Duzo by dalo gdybysmy mogli uslyszec orygianlne nagranie z kokpitu, czy nawigator odlicza metry z co raz wieksza groza czy beznamietnie. Niketorzy mowia, ze autoamtyczna procedura odchodzenia nie mogla zadzialac bo lotnisko nie mialo ILS. NA pewno wszytkiegi dowiemy sie z raportu Millera.

--
the_foe

Data: 2011-01-17 13:06:34
Autor: Bogdan Idzikowski
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodzi!

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ih19qh$qr7$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-17 11:43, lord_donald pisze:
może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował

reagowal, w telemetrii zapisaly sie drobne ruch wolantem wywolane trzmaniem na nim rak. Gdyby uklad byl niesprawny telemetria niczego by nie wykzala, zadnych ruchow. Tuz przed katastrofa pilot przeszedl na reczne sterowanie i wszytko wtedy dzialalo. Prawdopodobnie piloci nic nie robili bo skorzystali z automatycznej procedury odchodzenia - tylko ze ona nie zadzialala tak jak sie spodziewali piloci. Duzo by dalo gdybysmy mogli uslyszec orygianlne nagranie z kokpitu, czy nawigator odlicza metry z co raz wieksza groza czy beznamietnie. Niketorzy mowia, ze autoamtyczna procedura odchodzenia nie mogla zadzialac bo lotnisko nie mialo ILS. NA pewno wszytkiegi dowiemy sie z raportu Millera.


Na podstawie wyników eksperymentu wyciągnięto następujące wnioski:
• W wyniku przeprowadzenia eksperymentu na symulatorze lotu zostało potwierdzone, że przy podejściu do lądowania przy niedziałającym radiotechnicznym systemie lądowania (dosł.: systemie kursu i ścieżki) ILS, bez włączania zakresów „PODEJŚCIE” („ZACHOD”) i „ŚCIEŻKA” („GLISSADA”),
wykonanie odejścia na drugi krąg na zakresie automatycznym (przez naciśnięcie przycisku „ODEJŚCIE” („UCHOD”) jest niemożliwe (str 136,137 raport MAK).
Należy podkreślić, że dane czynności przewidziane są tylko na ziemi przy przedlotowym sprawdzaniu ABSU, wykonywania tych czynności w trakcie lotu RLE nie przewiduje.

Tylko że kapitan i zreszta załogi nie miała o tym zielonego pojęcia.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona