Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodz i!

W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodz i!

Data: 2011-01-17 11:43:29
Autor: lord_donald
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodz i!
W raporcie ruscy wyraźnie powiedzieli o co chodzi z tą katastrofą! Pomijając fakt nacisku na pilotów przez nagranego przełożonego, dokładnie podali przyczyny o tym że wysokościomierz był niesprawny i źle wskazywał wysokość (podając jako przyczynę np: złe ustawienie ale także możliwa była ingerencja przed startem), także to że wg czarnych skrzynek, po mimo że piloci wydali komodę odchodzimy ale jej nie wykonali ponieważ nie było tego w zapisie parametrów lotu, może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował.
Po mimo podjęcia decyzji o lądowaniu której piloci nie powinni podjąć, mamy dwie dobrze zgrane usterki, jedna z nich spowodowała, że samolot schodził do lądowania pod złym kątem, a druga uniemożliwiła przerwanie manewru, można także przypuszczać, że jakby piloci podjęli decyzję o lądowaniu w Moskwie lub wrócili do Polski, przy tych usterkach pomimo braku mgły wynik lądowania byłby taki sam.
Należało by teraz zadać pytanie, kto ten samolot serwisował przed odlotem i na czyje polecenie!

Data: 2011-01-17 03:26:10
Autor: robertbig
W raporcie wyranie zasugerowali o co chodzi!
On 17 Sty, 11:43, lord_donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:
W raporcie ruscy wyranie powiedzieli o co chodzi z t katastrof!
Pomijajc fakt nacisku na pilotw przez nagranego przeoonego,
dokadnie podali przyczyny o tym e wysokociomierz by niesprawny i le
wskazywa wysoko (podajc jako przyczyn np: ze ustawienie ale take
moliwa bya ingerencja przed startem), take to e wg czarnych
skrzynek, po mimo e piloci wydali komod odchodzimy ale jej nie
wykonali poniewa nie byo tego w zapisie parametrw lotu, moe dowodzi
tylko jedno, samolot nie reagowa.

Daj dowody na to , ze samolot nie reagwa?
Bo ja wiem i jest to zapisane( choby w polskim rejestratorze
bdcego ,w polskich rekach ) czarno na biaym , e samolot jak
najbardziej reagowa prawidowo.
Jest tam rwnierz napisane,  jak nie reagowaa zaoga. Zupenie.

Wyskociomierze byy cakowicie sprawne. Tylko specyficznie uzywane i
ustawione. Zeby TAWS "si nie denerwowa " i im nie przeszkadza w
rzezbo -kombinacjach.
Bo juz wiadomo e z regulaminowym podejciem na 2 NDB. Nie miao ono
nic wsplnego.

Do tego kolejne "fermenty" rozsiewane przez przestepce z JAKa. Ze NDB
nie dziaay prawidowo. Bo radionamiernik  ma wahania  10 stopni !
Te "rewelacjie" zostay juz osmieszone. I udowdniono e piloci z 36
nie sa elitarnie.
Tylko elementrnie NIEWYSZKOLENI


Po mimo podjcia decyzji o ldowaniu ktrej piloci nie powinni podj,
mamy dwie dobrze zgrane usterki, jedna z nich spowodowaa, e samolot
schodzi do ldowania pod zym ktem, a druga uniemoliwia przerwanie
manewru, mona take przypuszcza, e jakby piloci podjli decyzj o
ldowaniu w Moskwie lub wrcili do Polski, przy tych usterkach pomimo
braku mgy wynik ldowania byby taki sam.
Naleao by teraz zada pytanie, kto ten samolot serwisowa przed
odlotem i na czyje polecenie!

Serwisowa producent.
Pod nazorem caych hord polskich funkcjonariuszy roznej maci.

Data: 2011-01-18 02:06:29
Autor: lord_donald
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!
Serwisował producent.
Pod nazorem całych hord polskich funkcjonariuszy roznej maści.

Raczej hordy polskich funkcjonariuszy nie pilnowały samolotu w Polskim hangarze, chodzi o to czy nie zaplątał się tam przypadkowy nadgorliwy serwisant tuż przed odlotem, możliwe że opremier z troski o zdrowie prezydenta w tajemnicy takiego przysłał aby ten wyregulował i zmodyfikował lekko samolocik aby się im lepiej lądowało.

Data: 2011-01-17 11:58:21
Autor: mkarwan
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodzi!
Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ih16gg$7un$1news.onet.pl...

Do tej tragedii by nie doszło, gdyby kontrola na lotnisku wypełniała swoje
obowiązki rzetelnie.
W warunkach takiej mgły nie przyjmuje się żadnego samolotu.
- Ja nie pamiętam takiego przypadku, aby kiedykolwiek kontroler próbował
współpracować z załogą w warunkach niemożności wykonania takiego manewru
(lądowania - red.) - wyjaśnił pułkownik.
- Jak się czyta ten raport, to tam jest napisane,
 że na około miesiąc przed lądowaniem
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Rosjanie zrobili poprawkę do przepisów międzynarodowych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 i telegramem rozesłano ją na lotniska,
że decyzję o lądowaniu podejmuje dowódca załogi.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
źródło http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/latkowski-nie-miesci-sie-to-w-glowie,1,4111804,wiadomosc.html

Czyżby Rosjanie już miesiąc przedtem, czyli w początkach marca, przewidywali co może się stać 10 kwietnia w Smoleńsku?

Data: 2011-01-17 03:44:05
Autor: robertbig
W raporcie wyranie zasugerowali o co chodzi!
On 17 Sty, 11:58, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uytkownik "lord_donald" <lord_don...@sejm.pl> napisa w wiadomocinews:ih16gg$7un$1news.onet.pl...

Do tej tragedii by nie doszo, gdyby kontrola na lotnisku wypeniaa swoje
obowizki rzetelnie.
W warunkach takiej mgy nie przyjmuje si adnego samolotu.

Alez przyjmuje sie.
To niewiarygodne jak mozna miec zjebany eb.
To RUSKI nnnie chieli nam udostepnic tego lotniska. To oni nam
tumaczyli ,ze jest stare ,rojebane, NIECZYNNE.
Tylko sporadycznie odbywa sie tam ruch.
To POLACY nalegali na to lotnisko. Sami je sobie wybrali.
A ze jest nieczynne , wpisano w karte lotu "przygodne "


- Ja nie pamitam takiego przypadku, aby kiedykolwiek kontroler prbowa
wsppracowa z zaog w warunkach niemonoci wykonania takiego manewru
(ldowania - red.) - wyjani pukownik.


No pan pukownik chyba z izraela nam podrzucony.
Bo ja pamietam Mirosawiec.
- Jak si czyta ten raport, to tam jest napisane,
e na okoo miesic przed ldowaniem
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Rosjanie zrobili poprawk do przepisw midzynarodowych

Hmm ? Bardzo ciekawe.
Ma ta Rosja wpywy jednak.
A moze w przepisach tak byo od zawsze ???

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
i telegramem rozesano j na lotniska,
e decyzj o ldowaniu podejmuje dowdca zaogi.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
rdohttp://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/latkowski-nie-...

Czyby Rosjanie ju miesic przedtem, czyli w pocztkach marca, przewidywali
co moe si sta 10 kwietnia w Smolesku?

Nie osmieszaj sie.
Bo juz zaczynasz po bandzie jechac.
Robisz od dawna podejcie na 15 x "ND" ,nad bezpieczestwem czuwa
system  TRWAM,
a" wysokoc lotw" mierzy SALON-24. Nie w stpopach tylko kropidach
lotniczych.

Data: 2011-01-17 19:09:27
Autor: mkarwan
W raporcie wyranie zasugerowali o co chodzi!
Uytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa w wiadomoci news:8c8e1da0-303c-4d1f-bfca-c0339e5152a2b25g2000vbz.googlegroups.com...
On 17 Sty, 11:58, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uytkownik "lord_donald" <lord_don...@sejm.pl> napisa w
wiadomocinews:ih16gg$7un$1news.onet.pl...
Do tej tragedii by nie doszo, gdyby kontrola na lotnisku wypeniaa
swoje obowizki rzetelnie.
W warunkach takiej mgy nie przyjmuje si adnego samolotu.
Alez przyjmuje sie.
To niewiarygodne jak mozna miec zjebany eb.
To RUSKI nnnie chieli nam udostepnic tego lotniska. To oni nam
tumaczyli ,ze jest stare ,rojebane, NIECZYNNE.
Tylko sporadycznie odbywa sie tam ruch.
To POLACY nalegali na to lotnisko. Sami je sobie wybrali.
A ze jest nieczynne , wpisano w karte lotu "przygodne "
- Ja nie pamitam takiego przypadku, aby kiedykolwiek kontroler prbowa
wsppracowa z zaog w warunkach niemonoci wykonania takiego manewru
(ldowania - red.) - wyjani pukownik.
No pan pukownik chyba z izraela nam podrzucony.
Bo ja pamietam Mirosawiec.
- Jak si czyta ten raport, to tam jest napisane,
e na okoo miesic przed ldowaniem
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Rosjanie zrobili poprawk do przepisw midzynarodowych
Hmm ? Bardzo ciekawe.
Ma ta Rosja wpywy jednak.
A moze w przepisach tak byo od zawsze ???
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
i telegramem rozesano j na lotniska,
e decyzj o ldowaniu podejmuje dowdca zaogi.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
rdohttp://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/latkowski-ni
e-...
Czyby Rosjanie ju miesic przedtem, czyli w pocztkach marca,
przewidywali co moe si sta 10 kwietnia w Smolesku?
Nie osmieszaj sie.
Bo juz zaczynasz po bandzie jechac.
Robisz od dawna podejcie na 15 x "ND" ,nad bezpieczestwem czuwa
system  TRWAM,
a" wysokoc lotw" mierzy SALON-24. Nie w stpopach tylko kropidach
lotniczych.

Oceniam fakty a te pochodz z raportu MAK.
Nie wygodne sa dla ciebie te katy, oj niewygodne.

Data: 2011-01-18 01:53:51
Autor: lord_donald
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!
On 17.01.2011 11:58, mkarwan wrote:
Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości
news:ih16gg$7un$1news.onet.pl...

Do tej tragedii by nie doszło, gdyby kontrola na lotnisku wypełniała swoje
obowiązki rzetelnie.
W warunkach takiej mgły nie przyjmuje się żadnego samolotu.
- Ja nie pamiętam takiego przypadku, aby kiedykolwiek kontroler próbował
współpracować z załogą w warunkach niemożności wykonania takiego manewru
(lądowania - red.) - wyjaśnił pułkownik.
- Jak się czyta ten raport, to tam jest napisane,
że na około miesiąc przed lądowaniem
Weź pod uwagę, że to stare lotnisko wojskowe z rozklekotanym barakiem, nie dla regularnych lotów pasażerskich, za pewne minimalne wyposażenie, na własne potrzeby, za pewne możliwości sprowadzania samolotów ograniczone do minimum, nie będą je specjalnie wyposażać i wywalać niepotrzebną kasę bo raz do roku przyleci wielki majestat z Polski położyć kwiatki na grobie. Mimo że lotnisko całkowicie nie nadaje się do przyjmowania tak ważnych lotów to i tak zezwolili na lądowanie, może nie grzeczności tylko po to aby oszołom nie bił politycznej piany, że kacapy uniemożliwiają im uczczenie ofiar Stalina, zapewne z tego, zapewne z tego powodu mimo obaw i konsultacji z przełożonymi nie zabronili im próby lądowania we mgle. Jakby to był inny samolot to kilku kontrolerów, którzy za zwyczaj cały rok siedzą i się nudzą, żeby mieć święty spokój, by miało gdzieś jego pośpiech i pajacowi za sterem kazali by spadać na lotnisko do Moskwy. Ale jakby odmówili zgody na lądowanie Kaczyńskiemu, to już wiadomo czego można było by się spodziewać, oszołom by to odebrał jako wypowiedzenie wojny i zaczął by po powrocie ujadać jak skopany pies, że kacapy mu nie dali złośliwie wylądować mimo że miał takie międzynarodowe prawo.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Rosjanie zrobili poprawkę do przepisów międzynarodowych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
i telegramem rozesłano ją na lotniska,
że decyzję o lądowaniu podejmuje dowódca załogi.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
źródło
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/latkowski-nie-miesci-sie-to-w-glowie,1,4111804,wiadomosc.html


Czyżby Rosjanie już miesiąc przedtem, czyli w początkach marca,
przewidywali co może się stać 10 kwietnia w Smoleńsku?
Ciekawe, to by musieli zmanipulować cały świat, sugerujesz, że wszyscy piloci, prawnicy, prezydenci, itp... na świecie przyjęli kasę od ruskich aby sądzić, że prawo było inne przed lotem Kaczyńskiego, i to na podstawie jednego telegramu?!

Data: 2011-01-17 12:06:03
Autor: Bogdan Idzikowski
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodzi!

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ih16gg$7un$1news.onet.pl...
W raporcie ruscy wyraźnie powiedzieli o co chodzi z tą katastrofą! Pomijając fakt nacisku na pilotów przez nagranego przełożonego, dokładnie podali przyczyny o tym że wysokościomierz był niesprawny i źle wskazywał wysokość (podając jako przyczynę np: złe ustawienie ale także możliwa była ingerencja przed startem), także to że wg czarnych skrzynek, po mimo że piloci wydali komodę odchodzimy ale jej nie wykonali ponieważ nie było tego w zapisie parametrów lotu, może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował.


"Kierując się rozdziałem 8.8.2 (4) RLE „Sprawdzanie włączenia i wyłączenia zakresu ODEJŚCIE”, załoga mogłaby przygotować (uzbroić) zakres „Odejście”, wciskając na PN-5 przyciski „PODEJŚCIE” i „ŚCIEŻKA”. Należy podkreślić, że dane czynności przewidziane są tylko na ziemi przy przedlotowym sprawdzaniu ABSU, wykonywania tych czynności w trakcie lotu RLE nie przewiduje. Bez spełnienia powyższego warunku automatyczne odejście na drugi krąg było niemożliwe. Jednakże, przyciski „PODEJŚCIE” i „ŚCIEŻKA”, a także przycisk „ODEJŚCIE” nie były wykorzystywane przez załogę w trakcie krytycznego lotu. Odpowiednie komendy i informacje o tym nie zostały zarejestrowane na rejestratorach pokładowych."

Czyli, że mówili, ale nic nie robili, bo brak zapisu.
Albo nacisnęli "UCHOD" i czekali na reakcję, której nie było, bo nie było ILS, ale także tym samym to zdarzenie nie zostało zarejestrowane przy braku ILS.
Mają zrobić eksperyment, by to sprawdzić, na drugiej tutce.

Po mimo podjęcia decyzji o lądowaniu której piloci nie powinni podjąć, mamy dwie dobrze zgrane usterki, jedna z nich spowodowała, że samolot schodził do lądowania pod złym kątem, a druga uniemożliwiła przerwanie manewru, można także przypuszczać, że jakby piloci podjęli decyzję o lądowaniu w Moskwie lub wrócili do Polski, przy tych usterkach pomimo braku mgły wynik lądowania byłby taki sam.
Należało by teraz zadać pytanie, kto ten samolot serwisował przed odlotem i na czyje polecenie!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-17 12:39:58
Autor: the_foe
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co ch odzi!
W dniu 2011-01-17 11:43, lord_donald pisze:
może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował

reagowal, w telemetrii zapisaly sie drobne ruch wolantem wywolane trzmaniem na nim rak. Gdyby uklad byl niesprawny telemetria niczego by nie wykzala, zadnych ruchow. Tuz przed katastrofa pilot przeszedl na reczne sterowanie i wszytko wtedy dzialalo. Prawdopodobnie piloci nic nie robili bo skorzystali z automatycznej procedury odchodzenia - tylko ze ona nie zadzialala tak jak sie spodziewali piloci. Duzo by dalo gdybysmy mogli uslyszec orygianlne nagranie z kokpitu, czy nawigator odlicza metry z co raz wieksza groza czy beznamietnie. Niketorzy mowia, ze autoamtyczna procedura odchodzenia nie mogla zadzialac bo lotnisko nie mialo ILS. NA pewno wszytkiegi dowiemy sie z raportu Millera.

--
the_foe

Data: 2011-01-17 13:06:34
Autor: Bogdan Idzikowski
W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodzi!

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ih19qh$qr7$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-17 11:43, lord_donald pisze:
może dowodzić tylko jedno, samolot nie reagował

reagowal, w telemetrii zapisaly sie drobne ruch wolantem wywolane trzmaniem na nim rak. Gdyby uklad byl niesprawny telemetria niczego by nie wykzala, zadnych ruchow. Tuz przed katastrofa pilot przeszedl na reczne sterowanie i wszytko wtedy dzialalo. Prawdopodobnie piloci nic nie robili bo skorzystali z automatycznej procedury odchodzenia - tylko ze ona nie zadzialala tak jak sie spodziewali piloci. Duzo by dalo gdybysmy mogli uslyszec orygianlne nagranie z kokpitu, czy nawigator odlicza metry z co raz wieksza groza czy beznamietnie. Niketorzy mowia, ze autoamtyczna procedura odchodzenia nie mogla zadzialac bo lotnisko nie mialo ILS. NA pewno wszytkiegi dowiemy sie z raportu Millera.


Na podstawie wyników eksperymentu wyciągnięto następujące wnioski:
• W wyniku przeprowadzenia eksperymentu na symulatorze lotu zostało potwierdzone, że przy podejściu do lądowania przy niedziałającym radiotechnicznym systemie lądowania (dosł.: systemie kursu i ścieżki) ILS, bez włączania zakresów „PODEJŚCIE” („ZACHOD”) i „ŚCIEŻKA” („GLISSADA”),
wykonanie odejścia na drugi krąg na zakresie automatycznym (przez naciśnięcie przycisku „ODEJŚCIE” („UCHOD”) jest niemożliwe (str 136,137 raport MAK).
Należy podkreślić, że dane czynności przewidziane są tylko na ziemi przy przedlotowym sprawdzaniu ABSU, wykonywania tych czynności w trakcie lotu RLE nie przewiduje.

Tylko że kapitan i zreszta załogi nie miała o tym zielonego pojęcia.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

W raporcie wyraźnie zasugerowali o co chodz i!

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona