W relacjach z Rosją nie można się bać.

Data: 2012-02-09 16:30:48
Autor: Obserwator
W relacjach z Rosją nie można się bać.

....Rosja kagiebisty Putina, to kolejny kolos na glinianych nogach.

*Wasilij Czurkin, przedstawiciel Rosji przy ONZ-ecie, do premiera Kataru:
„Jeszcze raz chlapniesz coś takiego, to twój Katar nie dożyje jutra”. W
egipskim „Al-Ahram” inne słowa Czurkina: „Jestem przedstawicielem wielkiej
Rosji i z byle kim nie rozmawiam”.

Czy takim językiem Rosjanie rozmawiali z PO-wską władzą w sprawie Smoleńska? W
każdym razie taki musiał być duch tych rozmów. Pogarda z rosyjskiej, lęk i
usłużność z PO-wskiej strony. Stąd ta piramida kłamstw i wielka mistyfikacja
smoleńska, jaką posłusznie zbudował rząd Tuska.

Świat arabski słowami Rosjan jest oburzony. Polski rząd od blisko dwóch lat
kładzie uszy po sobie. Najwyższy czas, by słabeusze i mięczaki z PO wreszcie odeszli. W relacjach z
Rosją nie można się bać.*

http://niezalezna.pl/23165-pawel-paliwoda-o-strachu-przed-rosja

Data: 2012-02-10 06:12:02
Autor: stevep
Dnia 09-02-2012 o 17:30:48  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

...Rosja kagiebisty Putina, to kolejny kolos na glinianych nogach.

*Wasilij Czurkin, przedstawiciel Rosji przy ONZ-ecie, do premiera Kataru:
&#8222;Jeszcze raz chlapniesz coś takiego, to twój Katar nie dożyje  jutra&#8221;. W
egipskim &#8222;Al-Ahram&#8221; inne słowa Czurkina: &#8222;Jestem  przedstawicielem wielkiej
Rosji i z byle kim nie rozmawiam&#8221;.

Ale idiotą jak ty i twój PiS można być.

--
stevep

Data: 2012-02-10 11:03:19
Autor: sofu

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh0sbo$4vr$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -

PO-wcom wystarczy delikatnie przypomnieć gdzie znajduja sie ich teczki TW......

sofu

Data: 2012-02-10 11:10:48
Autor: Bogdan
[...]

Takiś mocny w gębie? No to jedź do Moskwy i napluj Putinowi w twarz.

Data: 2012-02-10 12:25:55
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 12:10,  Bogdan pisze:
Takiś mocny w gębie? No to jedź do Moskwy i napluj Putinowi w twarz.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Te gwniarz, no to droga wolna :)

Data: 2012-02-10 12:36:19
Autor: Olalala
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-10 12:10,  Bogdan pisze:
> Takiś mocny w gębie? No to jedź do Moskwy i napluj Putinowi w twarz.
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Te gwniarz, no to droga wolna :)

Prowadź wodzu! Zapalmy pochodnie i w takt werbli pomaszerumy na Belweder! Dość rządów nieudacznikół!

--

W relacjach z Rosją nie można się bać.