W rocznicę 28 Czerwca `56 roku

Data: 2009-06-21 14:16:18
Autor: boukun
W rocznicę 28 Czerwca `56 roku

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1l88j$oq8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Trzy ważne wydarzenia w powojennej Polsce spowodowały umocnienie się
u nas władzy syjonistów i totalne przesiąknięcie żydowstwa do
sfery politycznej, gospodarczej i społecznej w Polsce. Wydarzenia te,
to protesty studenckie marca 1968 roku, protesty Radomia i Ursusa 1976
roku i ogólnonarodowy protest z kulminacją sierpnia 1980 roku.
Zostały one poprzedzone Poznańskim Powstaniem Narodowym przeciwko
obcej dyktaturze w czerwcu 1956 roku. Po stłumieniu Poznańskiego
Powstania, skierowanego przeciwko składającemu się w znaczącej
liczbie z Żydów kierownictwu KC PZPR (Zambrzycki, Ochab, Cyrankiewicz
itd.),

Zambrowski oczywiście, cały czas zapominam to poprawić.

boukun

Data: 2009-06-21 15:39:25
Autor: Adam
W rocznicę 28 Czerwca `56 roku
Zambrowski oczywiście, cały czas zapominam to poprawić.

boukun
Cyrankiewicz nie był Żydem - poczytaj sobie o jego dziejach w okresie II RP.
To, że się im wysługiwał - to zupełnie inna sprawa.
Kaczyńscy nie byłi w KOR.
AC

Data: 2009-06-21 15:41:08
Autor: Tzva Adonai
W rocznicę 28 Czerwca `56 roku
Cyrankiewicz nie był Żydem

Dla towarzyszy z SP "Grunwald" wszyscy poza ich towarzyszami byli Żydami... To
choroba umysłowa zaszczepiona w polackich umysłach przez rosyjską propagandę..

Data: 2009-06-21 16:36:44
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h1ldon$ffe$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jarosław był w KOR, w późniejszym okresie wskoczył.

boukun

Data: 2009-06-21 21:29:31
Autor: PiS to porażka
W rocznicę 28 Czerwca `56 roku
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

Kaczyńscy nie byłi w KOR.
AC

Znowu kłamiesz:

"Jarosław Kaczyński (wymieniany jako pierwszy, bowiem urodził się 45 minut przed swym bratem Lechem) jest doktorem nauk prawnych. Związał się z polityką już wczasach studenckich, współpracował z Komitetem Obrony Robotników, w 1980 roku wstąpił do "Solidarności". Kilkakrotnie otrzymał mandat poselski, był również senatorem. Współzakładał Porozumienie centrum oraz Prawo i Sprawiedliwość. od 14 lipca 2006 do 16 listopada 2007 był premierem, obecnie pełni funkcję prezesa Pis.

Lech Kaczyński jest doktorem habilitowanym nauk prawnych. W klatach siedemdziesiątych także współpracował z Komitetem Obrony Robotników, w 1980 doradzał Międzyzakładowemu Komitetowi Strajkowemu w Stoczni Gdańskiej, był autorem części zapisów porozumień sierpniowych. Dwukrotnie zdobył mandat poselski, był również senatorem. Współzakładał Prawo i Sprawiedliwość, był pierwszym prezesem partii. W latach 1992-1995 pełnił funkcję prezesa NIK, od 2000 do 2001 roku był ministrem sprawiedliwości z rządzie Jerzego Buzka, a w latach 2002-2005 prezydentem Warszawy. W 2005 roku został wybrany Prezydentem RP."

http://www.ludzie.senior.pl/137,0,Bracia-Kaczynscy-koncza-60-lat,6459.html

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-21 21:48:01
Autor: Panslavista
W rocznicę 28 Czerwca `56 roku

Użytkownik "PiS to porażka" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

    Nie był - lista członków tej organizacji jest znana i zakończona. Była
zaś kategoria "współpracowników KORu" - drukarze, kolporterzy ulotek i
Robotnika oraz innej bibuły i samizdatów.
    W takim charakterze ja też byłem "współpracownikiem", pobierałem ulotki,
kupowałem Robotnika i inne wydawnictwa - wydałem sporo mojej prywatnej kasy
na te materiały - większość rozdałem ludziom... Ludzie byli głodni wiedzy...
    Moim jedynym kontaktem byli Kęcikowie na prośbę ludzi dotyczącą
Solidarności Wiejskiej i Solidarności Rolników Indywidualnych, Solidarnosci
Chłopskiej. Działałem wzdłuż linii kolejowych jeżdżąc na miejsca pracy od
Warszawy do Nasielska i od Legionowa do Tłuszcza. Wielu kolejarzy po
przystąpieniu do Solidarności Robotniczej, pochodzących ze wsi i na niej
mieszkających, stało się zaczynem zawiązywania organizacji wiejskich.

Data: 2009-06-21 22:53:29
Autor: Adam
[...]

Czytaj ze zrozumieniem" "współpracował z Komitetem Obrony Robotników..."
Ja wtedy też współpracowałem z KOR-em: dopiero gdy mi Macierewicz z Romaszewskim pokazali, jak to KORniki podkopują ROPCziO - zacząłem omijać KOR szerokim łukiem.
Ci, co pamiętają tamte lata mieli wtedy spory tzw. "dysonans poznawczy": z jednej strony nieźle nagłośniony KOR - z drugiej tłumiony Ruch Obrony Praw Człowieka i Obywatela. W tym rozgardziaszu pojawia się SP "Grunwald", które w marcu 1981 roku na ulicy Koszykowej pod gmachem dawnego MBP organizujae wiec, podczas którego przedstawiają żydowskie rodowody akrywistów KOR i ich stalinowskie korzenie.
AC

Data: 2009-06-22 08:12:59
Autor: PiS to porażka
[...]

No więc właśnie, wszystko jasne, Macierewicz i Romaszewski!  Jeden ma na koncie trzydzieści przegranych spraw na koncie i kilkanaście w toku, rozwalone służby, drugi - polityczny bankrut, żebrzący o miejsce w senacie. Tfu!

Przemek