W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...

Data: 2019-12-12 12:53:41
Autor: mrbluesky.pl
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...
Ja wam to mowie ;P
Co obstawiacie?
Bo lista cos ucichla
przed burza...

Data: 2019-12-12 13:40:41
Autor: Bruno Brunowski
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...
Toć pierdykło. Pisiory chcą zwalniać sędziów ustawą.

--
Bruno

Data: 2019-12-12 13:47:51
Autor: mrbluesky.pl
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...
PO(sz)czekaj do jutra ;P

Data: 2019-12-13 10:22:14
Autor: Runt
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...
W dniu 2019-12-12 o 22:47, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
PO(sz)czekaj do jutra ;P

Ci już zaschło w gardzieli?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-13 00:21:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 07:52:16 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:
W dniu .12.2019 o 22:40 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Toć pierdykło. Pisiory chcą zwalniać sędziów ustawą.

A wy, za namową Frasyniuka, będziecie tych pisiorów pierdolić (to cytat -  normalnie nie używam języka Frasyniuków).

Jebać, kolego, jebać.
https://oko.press/frasyniuk-dla-oko-press-dlaczego-krzycze-pisiora-jebac-i-sie-nie-bac/

Pierdoli to Jarek.
https://www.youtube.com/watch?v=r9zxYu6CySY

--
Bruno

Data: 2019-12-13 16:28:37
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 09:21 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

A wy, za namową Frasyniuka, będziecie tych pisiorów pierdolić (to cytat  -
normalnie nie używam języka Frasyniuków).

Rzeczywiście - jebać.
Trudno odtworzyć, co lewackiej szui lęgnie się w głowie.

--
Trefniś

Data: 2019-12-13 08:04:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 16:28:44 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Rzeczywiście - jebać.
Trudno odtworzyć, co lewackiej szui lęgnie się w głowie.

Jebali, jebut i jebat' budut.

Data: 2019-12-13 09:24:06
Autor: Bruno Brunowski
> [...]

Rzeczywiście - jebać.
Trudno odtworzyć, co lewackiej szui lęgnie się w głowie.

No co ty. "Jebać <tu wstawić podmiot liryczny>" to usankcjonowana tradycją przyśpiewka stadionowo-marszowa deklarującej poglądy prawicowe młodzieży patriotycznej.

Tu masz próbkę: https://www.youtube.com/watch?v=0q49HE7l5FQ

Frasyniuk jedynie parafrazował.

--
Bruno

Data: 2019-12-13 23:02:39
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 18:24 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

No co ty. "Jebać <tu wstawić podmiot liryczny>" to usankcjonowana  tradycją przyśpiewka stadionowo-marszowa deklarującej poglądy prawicowe  młodzieży patriotycznej.

Że niby też patriota? To ja mu odpowiem w panafrasyniukowym slangu:
JEBAĆ WAS KURWY!

Nb. kazdy dostaje tyle szacunku, ile go ma dla innych, Frasyniuk.
EOT, szkoda mojego czasu na komentowanie lewackich szuj i kurew.

--
Trefniś

Data: 2019-12-13 10:23:19
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 07:52, Trefniś pisze:
[...]

Twój język to "kanalie!", "mordy zdradzieckie!~", "szmaty", "gorszy sort".

Data: 2019-12-13 03:50:26
Autor: Jacek Bialy
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...
  Twój język to "kanalie!", "mordy zdradzieckie!~", "szmaty", "gorszy sort".
-- -- -- -- -- -- --

Ja dodam, że szabrownicy  i folksdojcze.

JB

Data: 2019-12-13 18:09:36
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 12:50, Jacek Bialy pisze:
   Twój język to "kanalie!", "mordy zdradzieckie!~", "szmaty", "gorszy sort".

Ja dodam, że szabrownicy  i folksdojcze.

I "wywrotowcy!" "Polski to być pienkny jenzyk".

https://tinyurl.com/zdradzeckiekanalie

Data: 2019-12-13 14:49:37
Autor: z
W dniu 2019-12-13 o 10:23, Runt pisze:
Twój język to "kanalie!", "mordy zdradzieckie!~", "szmaty", "gorszy sort".

Są tacy co namawiają do mordowania słowami: "dorżniemy watahę" i to z mównicy sejmowej.

I co? I jajco. Czyli można być odrobinę _wzmożonym_ ;-)

Data: 2019-12-13 18:12:42
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 14:49, z pisze:
W dniu 2019-12-13 o 10:23, Runt pisze:
Twój język to "kanalie!", "mordy zdradzieckie!~", "szmaty", "gorszy sort".

Są tacy co namawiają do mordowania słowami: "dorżniemy watahę"
  Są wśród was tacy którzy portrety posłów PO wieszają na szubienicach...

i to z mównicy sejmowej.

A sędzia (ten z kasty!) twierdzi, że to dziecięcy żarcik taki.

https://tinyurl.com/zdradzeckiekanalie

https://wyborcza.pl/7,166575,25178372,kaczynski-zdradzieckie-mordy-jestescie-kanaliami.html?disableRedirects=true

I co? I jajco. Czyli można być odrobinę _wzmożonym_ ;-)

https://natemat.pl/204381,na-szubienice-ty-gnoju-szmato-oto-jak-wyborcy-pis-przedstawili-sie-na-demonstracji-w-obronie-rzadu

Data: 2019-12-13 13:13:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

To akurat nie PiS, tylko narodówka.  A ty się módl o to, żeby PiS-owi nie spadało, bo jak tamci dojdą do władzy, to zatęsknicie za PiS-em..

JB

Data: 2019-12-13 18:13:50
Autor: Runt
[...]

Co ciekawe, ów minister był wcześniej w rządzie PiS! ;-))

Data: 2019-12-13 18:33:02
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 18:13, Runt pisze:
[...]

ano ubecki durniu, widać MI6 jest bardzo aktywne w Bolanda i obsadza ministrów w Bolanda nieprzerwanie:)

Data: 2019-12-13 18:38:27
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 18:33, ubecka kupa u2 pisze:
[...]

ano ubecki durniu,

ano ubecka kupo ;-)))

widać MI6 jest bardzo aktywne w Bolanda i obsadza ministrów w Bolanda nieprzerwanie:)

Który z nich to MI6?

https://bi.im-g.pl/im/98/4a/18/z25470616IH,Marian-Banas-oklaskiwany-przez-pisowskich-oficjeli.jpg

Data: 2019-12-13 18:50:29
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 18:38, Runt pisze:
widać MI6 jest bardzo aktywne w Bolanda i obsadza ministrów w Bolanda nieprzerwanie:)

Który z nich to MI6?

chodzi ubecki durniu o zdrasika, potem Johna bez pesel, a teraz o Thomasa:)

Data: 2019-12-13 08:15:39
Autor: z
W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...

Chyba JEBAĆ było ;-)

Data: 2019-12-13 09:56:10
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Toć pierdykło. Pisiory chcą zwalniać sędziów ustawą.

Bez bata nadzwyczajna kasta się rozbryka.

Ostatni przyczółek czeciej RP.

Data: 2019-12-13 10:04:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 18:56:12 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Toć pierdykło. Pisiory chcą zwalniać sędziów ustawą.
> Bez bata nadzwyczajna kasta się rozbryka.

Ostatni przyczółek czeciej RP.

Nie "rozbrykała się", a wykonuje wyrok TSUE. Wyrok będący "porażką totalnej opozycji i nadzwyczajnej kasty" (c) Kanthak PiS.

BTW jak tam listy poparcia do "demokratycznie wybranej" neoKRS? Już ujawnione?

--
Bruno

W rocznice stanu wojennego 13.12 cos POlitycznie pierdyknie...