W rzucaniu kalumnii przoduje WSI24

Data: 2010-07-24 20:26:36
Autor: u2
W rzucaniu kalumnii przoduje WSI24
... czyli poplecznicy Bronka ze spalonych WSI :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100724&typ=po&id=po01.txt

"Absolutnie nie mam zaufania do moskiewskiego MAK. Uważam, że powinien
być zbadany nie tyle poziom stresu w kabinie pilotów, ile poziom
odpowiedzialności w wykonywaniu obowiązków przez kontrolerów rosyjskich.
W rzucaniu kalumnii na mojego męża przoduje TVN 24
Czas na zegarku generała Błasika zatrzymał się na godz. 8.38"

Data: 2010-07-24 14:13:57
Autor: Pistacjusz
On 24 Lip, 20:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Co chcesz? Furrer Tusk kazał to goebelsy powtarzają. Takie czasy.
Teraz będą wysyłać różne pudernice żeby broń boże nie zaglądać do
trumien
bo się Putinek obrazi.

W rzucaniu kalumnii przoduje WSI24