Data: 2015-05-26 16:13:17 | |
Autor: witek | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchaw | |
Marcin N wrote:
Co to za czasy, że mam kupić sobie słuchawki na podstawie opakowania? Możesz się obrazić i nie kupić. |
|
Data: 2015-05-26 23:23:58 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-26 o 23:13, witek pisze:
Marcin N wrote: Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-27 07:43:59 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-26 o 23:23, Liwiusz pisze:
Możesz się obrazić i nie kupić.Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można. W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć. Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na ekranie komputera. -- MN |
|
Data: 2015-05-27 00:29:05 | |
Autor: nkab | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 07:43:57 UTC+2 u¿ytkownik Marcin N napisa³:
W dniu 2015-05-26 o 23:23, Liwiusz pisze: To masz ju¿ namacalny dowód, ¿e nadal jeste¶my w PRL. Andrzej. |
|
Data: 2015-05-27 10:23:42 | |
Autor: m | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 27.05.2015 o 07:43, Marcin N pisze:
W dniu 2015-05-26 o 23:23, Liwiusz pisze: RTV-euro-agd, Media Markt, Tesco. Miejsca gdzie słychałem zanim kupiłem. p. m. |
|
Data: 2015-05-27 16:57:33 | |
Autor: qwerty | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55657f0d$0$2187$65785112@news.neostrada.pl...
RTV-euro-agd, Media Markt, Tesco. Miejsca gdzie słychałem zanim kupiłem. W euro-rtv-agd (bo nie ma takiego sklepu RTV-euro-agd) nie pozwolili mi sprawdzić czytnika e-book (znaczy mogłem, ale z zastrzeżeniem, że go kupię). |
|
Data: 2015-05-27 21:53:03 | |
Autor: m | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 27.05.2015 o 16:57, qwerty pisze:
Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55657f0d$0$2187$65785112@news.neostrada.pl... Widać zależy od konkretnego sklepu. p. m. |
|
Data: 2015-05-28 13:06:38 | |
Autor: RD | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 16:57, qwerty pisze:
Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup Acha? http://f00.esfr.pl/si_upload/gfx/common/logo.png |
|
Data: 2015-05-27 12:03:15 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 07:43, Marcin N pisze:
A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponujeMożesz się obrazić i nie kupić.Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można. towar w rozpakowanym czy rozdartym opakowaniu to kupisz bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany ? Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-27 12:33:33 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 12:03, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-05-27 o 07:43, Marcin N pisze: Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest zadowalający, to rozważę zakup. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2015-05-27 12:13:00 | |
Autor: januszek | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Tomasz Kaczanowski napisa?(a):
[...] Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest zadowalający, to rozważę zakup. Zgodnie z tym za rozpakowanie i przetestowanie tez powinni pobierac oplate... ;) j. -- "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!" |
|
Data: 2015-05-27 14:53:59 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
Tomasz Kaczanowski napisa?(a): To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup. Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę. -- Kaczus http://kaczus.cba.pl |
|
Data: 2015-05-27 06:02:14 | |
Autor: Kris | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 14:54:00 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Kaczanowski napisa³:
To wtedy u niego nie kupiê. ani do sklepu nie wejdê by rozwa¿yæ zakup. Có¿, do sklepów z kiepsk± obs³ug±, choæby mieli najlepsze ceny nie chodzê.W zesz³ym roku córce kupowa³em s³uchawki. Co¶ ko³o 200z³ kosztowa³y. W komputroniku nie robili problemów ¿eby rozpakowaæ i pos³uchaæ jak graj±. |
|
Data: 2015-05-27 15:09:13 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze: [...] No coz, pomysly aby klienci placili za samo wejscie do sklepu (i ogladanie i macanie) byly, na razie sie nie sprawdzily ... Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę. A w tych z dobra, obsluga rozpakuje, pozwoli posluchac, po czym spakuje i nawet sie slowem nie zajaknie, ze towar macany przez 50 klientow byl :-) No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje. Albo znikna zwykle sklepy, bo klienci przyjda, pomacaja, i wyjda ... zamowic taniej w internecie. Albo sklepy internetowe podniosa ceny, bo im klienci zaczna masowo zamawiac towar, po czym odsylac, bo pomacali i sie nie spodobal, albo "pudelko nie bylo oryginalnie zamkniete". Albo sklepy stacjonarne zamowia sobie marki/modele z wylacznoscia, i tylko u nich da sie kupic. Albo powstanie rynek na "refurbished", gdzie klient nie bedzie mial prawa narzekac, ale tez ceny "nowego" towaru podskocza.. J. |
|
Data: 2015-05-28 08:37:42 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 15:09, J.F. pisze:
No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje. Wiesz - zależy od sklepu i jego polityki. Np dziwi mnie polityka sklepu Rtv-euro-agd (czy jak mu tam), gdzie kilka lat temu kupowałem sobie ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od ręki, to będzie drożej - cóż sklep sam zniechęca do tego, żeby przyjść i kupić. Jeśli ktoś chce mieć taki pochlastany model biznesowy, to ja dziękuję, taki sklep mi nie potrzebny. Od tego sa placówki pocztowe. -- Kaczus http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2015-05-31 20:41:31 | |
Autor: Gof | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
ekspres do kawy - zobaczy³em w ulotce, ze ma dobra cenê, pojecha³em do sklepu i zonk - tam 40% dro¿szy, pytam obs³ugi - dowiadujê siê, ¿e je¶li zamówiê z odbiorem w sklepie to zap³acê 40% taniej, je¶li chcê kupiæ od rêki, to bêdzie dro¿ej Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz... -- "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos" http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2015-06-01 09:41:15 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote: nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni. Przy ró¿nicy niewielkiej, bym kupi³ dro¿szy, przy 40% ró¿nicy w cenie poczeka³em. -- Kaczus http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2015-06-06 15:39:29 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze: W sumie zrozumia³e, "od rêki" jest dla klienta któremu siê spieszy i jest sk³onny zap³aciæ za sk³adowanie na sklepie, nie ma powodu ¿eby klient który chce p³aciæ tylko za 100x tañsze sk³adowanie na magazynie by³ równie "cenny" :) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-06-08 07:50:47 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze:
On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote: Mo¿e i tak i gdyby ró¿nica w cenie nie by³a 40% to mo¿e by³bym sk³onny zap³aciæ wiêcej, a tak koszty sk³adowania w sklepie wzrosn±. -- Kaczus http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2015-06-08 08:01:04 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-08 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze: Koszt sklepu to koszt stały, a nie zmienny, więc nic się nie będzie zmieniało, gdy kapryśny klient nie kupi. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-06-08 09:35:24 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-08 08:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-06-08 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze: Gdy kapryśny klient nie kupi, to sklep nie zarobi... Wiec koszt jest stały, ale przychód niekoniecznie. -- Kaczus http://kaczus.cba.pl |
|
Data: 2015-06-08 09:40:20 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-08 o 09:35, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 2015-06-08 08:01, Liwiusz pisze: Teraz już ci lepiej ta myśl wyszła ;) I oczywiście - celem sklepu nie jest sprzedaż każdemu klientowi, bo się to nie opłaca, najlepiej jest, jeśli się zagospodaruje te 20% klientów dających 80% przychodu ;) A klienta marudzącego najlepiej wysłać do konkurencji. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-06-08 16:05:36 | |
Autor: m | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 08.06.2015 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze: Nie wzrosn±, bo sklep bêdzie musia³ zapewniæ stan dla innego klienta który jest sk³onny zap³aciæ wiêcej i mieæ od rêki. p. m. |
|
Data: 2015-06-09 07:53:42 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-08 16:05, m pisze:
W dniu 08.06.2015 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze: Skoro tak jest - to pytanie, czemu w³a¶ciciele sklepów p³acz±, ¿e przychodz± ludzie ogl±daæ, a kupuj± w necie? Ja tam nie mia³bym nic do takiego prowadzenia biznesu (w koñcu to nie mój biznes), gdyby nie te lamenty. -- Kaczus http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2015-06-10 11:31:49 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
On Tue, 9 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
W dniu 2015-06-08 16:05, m pisze: Ja bym to tak uj±³ - wzros³yby w przypadku przeciwnym, jakby chcieæ zapewniæ "tanim netowiczom" mo¿liwo¶æ sprz±tniêcia sprzed nosa towaru klientowi stacjonarnemu :) Skoro tak jest - to pytanie, czemu w³a¶ciciele sklepów p³acz±, ¿e przychodz± Przecie¿ nie o tym mowa w tej czê¶ci w±tku, tylko o tym, ¿e zakup "internetowy" *nie* zapewnia mo¿liwo¶ci kupienia "od rêki". Przynajmniej nie wszêdzie (i co do zasady, wszak co do zasady jest wysy³kowy). O to, ¿e "netowy klient" nie tylko obci±¿a "klienta szanowanego" :P kosztem zapewnienia mu "macania sprzêtu", ale *JESZCZE* chcia³by dostaæ mo¿liwo¶æ natychmiastowego zakupu :) No i pewnie na deser jeszcze chcia³by "w dobrej ni¿szej cenie" zap³aciæ kart± ;) BTW: acz koszta obs³ugi karty spad³y i obserwujê ¿e opust w sklepach promuj±cych tward± z³otówkê :> spad³ z 3 do 1%, jednak jest to nadal (równie¿) jedna z "zapór przeciwkartowych" (tj. ¿e za zakupy przez net mo¿na zap³aciæ tylko przedp³at± lub gotówk±). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-05-30 11:33:13 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
On Wed, 27 May 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze: No widzisz. A Marcina by taki model prawdopodobnie urz±dza³. S±dzê, ¿e nie tylko (Jego). Mo¿e i sam bym raz czy drugi skorzysta³. Sprawa by³aby rozwi±zana elegancko i ku zadowoleniu wszystkich: klient móg³by sobie "kupiæ w sieci", ale pewnie by ju¿ na si³ê tych "sieciowych" ofert mniej szuka³, choæby maj±c na wzglêdzie k³opot z ewentualn± reklamacj±, a sklep jakby co mia³by ju¿ z czego zacz±æ sk³adaæ na bonus do sprzeda¿y "macanego" sprzêtu, wiêc detaliczna cena pocz±tkowa mog³aby byæ bez kombinowania z narzutem który ma wystarczyæ na owe opusty. A klienci tacy jak Ty dalej mogliby przecie¿ i¶æ do "sklepów z lepsz± obs³ug±", nijak nie namawiam do ich zamykania ;) Có¿, do sklepów z kiepsk± obs³ug±, choæby mieli najlepsze ceny nie chodzê. Zale¿y od definicji "kiepsko¶ci obs³ugi", bo z jednej strony wczoraj pó³ godziny przebiera³em w obudowach do pecetów (fakt ¿e o porzedziury w sprzeda¿y, ko³o po³udnia), z drugiej fakt ¿e sklep ka¿e "ka¿demu p³aciæ za zachcianki" (czytaj: p³atno¶æ kart± pozbawia drobnego "domy¶lnego opustu") uwa¿am za... plus :> pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-05-27 12:35:54 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 2015-05-27 12:03, RadoslawF pisze: Zniżka? Mogę dać dowolną - odpowiednio podwyższając cenę standardową. Ale chyba nie o to chodzi? -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-27 13:28:30 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 12:35, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze: Jest konkurencja, więc dowolnie nie możesz podnosić ceny, bo nikt do ciebie nie przyjdzie. Zniżka - tak - np rezygnując z części marży w tym wypadku. Ba tak jest w wielu sklepach - maż tzw powystawowe sprzęty do kupna. -- Kaczus http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2015-05-27 13:32:35 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 13:28, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 2015-05-27 12:35, Liwiusz pisze: Jesteś optymistą, jeśli uważasz, że to się sprzedaje na jakichś grubych marżach ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-27 12:36:07 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości
W dniu 2015-05-27 12:03, RadoslawF pisze: A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest zadowalający, to rozważę zakup. No to sam widzisz. Nie bedzie probowania. Tzn bedzie, w powaznych sklepach, ktore stac bedzie na wystawienie jednej sztuki do macania. J. |
|
Data: 2015-05-27 12:48:47 | |
Autor: m | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 27.05.2015 o 12:36, J.F. pisze:
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości Tak offtopicznie - to czasem pakowanie sprzętu w takie opakowania których nie da się otworzyć i zamknąć ponownie, jest niepoważne. Jak kupowałem trackballa, nie kupiłem kilku modeli bo nie znalazłem sklepu w którym by mi chcieli je rozpakować, a z próbowania innych modeli wynikało że wcale nie jest powiedziane że będą wygodne w użytkowaniu. Dlatego kupiłem model który pewnie nie jest najlepszy, ale za to mogłem go sprawdzić "w praniu". p. m. |
|
Data: 2015-05-27 04:07:28 | |
Autor: Kris | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 12:49:35 UTC+2 u¿ytkownik m napisa³:
Tak offtopicznie - to czasem pakowanie sprzêtu w takie opakowania My¶lê ¿e tu chodzi o zabezpieczenie antykradzie¿owe. Ta± myszke komputerow± ³atwo z³odziejowi z pude³ka kartonowego wyj±c i zajumaæ, jesli jednak bêdzie ona w tzw blistrze z twardej foli w formacie A$ to trudniej ukraæ No i ³atwiej, ³adniej mo¿na wyeksponowac towary w platykowych blistrach. |
|
Data: 2015-05-27 21:33:21 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze:
Pytanie było do osobnika mającego pretensję że sprzedawcaW tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje nie chce dla jego zachcianki rozpakować sprzedawanego towaru. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 01:22:11 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" Pytanie było do osobnika mającego pretensję że sprzedawcaW tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje nie chce dla jego zachcianki rozpakować sprzedawanego towaru. -- - To nie zachcianki. Tak z zasady sklepy mają funkcjonować by sobie klient mógł sprawdzić towar. W konsekwencji nie może go potem oddać. |
|
Data: 2015-05-28 11:22:23 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 01:22, re pisze:
Pytanie było do osobnika mającego pretensję że sprzedawcaA jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje 1. Naucz się poprawnie cytować. 2. Powiedz w spożywczym że musisz pomacać bułki, pączki i co tam jeszcze mają do pomacania, wszak to też sklep a klient "musi sprawdzić towar". :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 19:30:04 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" 1. Naucz się poprawnie cytować. -- - Idź stąd czytać netykietę |
|
Data: 2015-05-28 20:27:03 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 19:30, re pisze:
Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 13:14:00 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 21:33, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze: Ależ zrobię dokładnie tak jak przedpiśca - też chętnie kupię macany z odpowiednią bonifikatą. Nie raz tak robię. Słuchawki rozpakowane też bym wziął... taniej niż nierozpakowane. Pytasz, jakbyś nigdy w sklepie nie był. Zdumiewające... stary facet... -- MN |
|
Data: 2015-05-28 15:37:42 | |
Autor: kosmos | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 13:14, Marcin N pisze:
Hmm, to jest jakiś pomysł. Pójść do sklepu, kazać sobie otworzyć pudełko, pomacać towar a potem zażądać obniżenia ceny "bo przecież macany". A jak nie dadzą pomacać albo nie będą chcieli obniżyć ceny, to trzeba na nich koniecznie poszukać haka w usenecie. Dla mnie to trochę bezczelne, ale... |
|
Data: 2015-05-27 19:11:14 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 12:03, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-05-27 o 07:43, Marcin N pisze: Oczywiście. Mało tego. W drugim Euro w końcu otworzyli mi dwa komplety słuchawek. Przesłuchałem oba. Wziąłem jeden z nich, ale ponieważ niezdarny sprzedawca rozdarł opakowanie przy otwieraniu do testów - zamówiłem słuchawki nieotwierane. Co więcej - poradziłem im, żeby nie chowali tych słuchawek do pudełek, bo mają je właśnie w świetniej cenie i jak pozwolą posłuchać innym klientom - to ci na pewno kupią. Chodzi o model: Philips SHL 3260 za 160 zł. Grają świetnie w porównaniu do konkurencji nawet trochę droższej i przyjemnie leżą na głowie. Wczoraj w jednym Euro, jednym Mediamarkt i jednym Saturnie nie pozwalali mi rozpakowywać. -- MN |
|
Data: 2015-05-27 21:37:28 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 19:11, Marcin N pisze:
Mijasz się z prawdą.A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponujeMożesz się obrazić i nie kupić.Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można. Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak nieotwierane. I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne bo opakowanie rozdarte. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 01:30:07 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" Mijasz się z prawdą.A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak nieotwierane. -- - Nie widać by się mijał. I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne bo opakowanie rozdarte. -- - Za otwarcie zapłacił klient kupując jeden z dwu egzemplarzy. Za leżenie na półce płaci sprzedawca. |
|
Data: 2015-05-28 11:20:27 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 01:30, re pisze:
Widać. Skoro oczywiście znaczy że jak najbardziej kupi otwarty towar a potem dopisuje że jednak poprosił o nie otwierany to chyba widać nie zgadza się to z pierwszym jego stwierdzeniem. I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne Klient kupujący zapłacił za to co kupił a nie za otwarcie innego pudełka. Ale dla człowieka nie potrafiącego poprawnie cytować jest to jak widać niezrozumiałe. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 12:58:30 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 11:20, RadoslawF pisze:
Mijasz się z prawdą. Moje "oczywiście" dotyczyło tego, że oczywiście zażyczę sobie nieotwierane. Nie po to kupuję nowe, żeby kupić rozpakowane. Nie mój to problem, że producent pakuje tak, że nie da się otworzyć nieinwazyjnie. Nie mój problem, że sprzedawca nie chce otworzyć mi towaru do pomacania. Kupiłem w sklepie, w którym sprzedawca jednak rozpakował i pozwolił się pobawić. A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu na półkach. Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po prostu kupić bez posłuchania. -- MN |
|
Data: 2015-05-28 13:02:16 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 12:58, Marcin N pisze:
A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu To raczej twoja nieznajomość tematu - skoro ma na półkach, i nie otwiera, to znaczy że się mu sprzedaje, cbdu. I to się liczy, a nie jakieś usenetowe teoretyzowanie co ktoś inny "musi". -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-28 13:42:28 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mk6skb$7al$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2015-05-28 o 12:58, Marcin N pisze: A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu To raczej twoja nieznajomość tematu - skoro ma na półkach, i nie W zasadzie masz racje, ale tak patrzylem czasem na sklepy sportowe - przychodzi wiosna, narty ze sklepu znikaja. Co oni z nimi robia ? Magazyn, Chile, zwrot do producenta/hurtownika ? J. |
|
Data: 2015-05-28 19:18:07 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Liwiusz" A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu To raczej twoja nieznajomość tematu - skoro ma na półkach, i nie otwiera, to znaczy że się mu sprzedaje, cbdu. -- - Nie, jak ma na półkach to znaczy, że producent zapłacił za to by leżał w salonie. I to się liczy, a nie jakieś usenetowe teoretyzowanie co ktoś inny "musi". -- - Twoje teoretyzowanie czy czyje ? |
|
Data: 2015-05-28 19:16:03 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Marcin N" .... A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu na półkach. -- - No właśnie. Ja nie rozumiem jak można nie zauważać, że to otwarcie służy sprzedaży. A producenci płacą za umieszczanie towarów na półkach w dużych sklepach. Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po prostu kupić bez posłuchania. -- - Oczywiście, że się da. Sam to zrobiłem. Nie wydaje się by to sprawdzanie towaru w sklepie miało większy sens. Wyjdziesz ze sklepu i Ci się pałąk złamie. Okaże się też, że słuchawki np basy podbijają a po dłuższym słuchaniu uwierają w małżowinę. Poza tym działają na ładowaniu krócej niż dłużej, czyli kilka godzin, których w sklepie nie spędzisz przecież. A sens jest taki, że ciągle w prawie inaczej traktuje się zakup w sklepie od zakupu poza lokalem, więc trzeba jednak coś sprawdzić by nie pluć sobie w brodę. Albo iść do sklepu, w którym akceptuje się zwroty. |
|
Data: 2015-05-29 12:27:42 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "re" napisał w wiadomości
Użytkownik "Marcin N" A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu Sluzy. ale tez kosztuje. Wiec nie ma sie co dziwic, ze wiele sklepow oszczedza. A producenci płacą za umieszczanie towarów na półkach w dużych sklepach. Duzych. Bo w malych to jakos nie chca. Ewentualnie tez sobie kalkuluja kiedy im sie oplaca przekazac jedna sztuke do macania, a kiedy nie ... J. |
|
Data: 2015-05-28 19:06:50 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" Mijasz się z prawdą.A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje Widać. Skoro oczywiście znaczy że jak najbardziej kupi otwarty towar a potem dopisuje że jednak poprosił o nie otwierany to chyba widać nie zgadza się to z pierwszym jego stwierdzeniem. -- - Oczywiście "kupisz bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany" nie oznacza to, że "najbardziej kupi otwarty towar". Czytać trzeba tak, jak ktoś napisał a nie tak, jak się chce by napisał ! I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne Klient kupujący zapłacił za to co kupił a nie za otwarcie innego pudełka. -- - To mówię, że kupił jeden egzemplarz i otwarcie drugiego. Jak sprzedawcy drugi egzemplarz zejdzie to przestanie za niego płacić. Ale dla człowieka nie potrafiącego poprawnie cytować jest to jak widać niezrozumiałe. -- - No spierdalaj do mamy |
|
Data: 2015-05-28 20:29:02 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 19:06, re pisze:
> I to by było tyle na temat twoich argumentów. I naucz się wreszcie cytować. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 20:37:31 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 20:29, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-05-28 o 19:06, re pisze: Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie siÄ™ mÄ…drym. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-28 22:46:14 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Liwiusz" .... I naucz się wreszcie cytować. Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie się mądrym. -- - Od obrażania innych też nie staniesz się |
|
Data: 2015-05-29 16:48:24 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 22:46, re pisze:
On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się na bezmózgiego idiotę którego to nie wzrusza. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-29 20:08:27 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" ... On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się na bezmózgiego idiotę którego to nie wzrusza. -- - Idź stąd czytać netykietę |
|
Data: 2015-05-30 15:51:54 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-29 o 20:08, re pisze:
I naucz się wreszcie cytować. Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować. No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-06-01 09:45:01 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakowa ć słuchawek, żeby posłuchać jak grają - c zy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-30 15:51, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-05-29 o 20:08, re pisze: Wrzuć go do killfile'a, tracisz niewiele, bo tak cytowane treści czyta się niewygodnie, więc i ciężko o przeczytanie czegoś ciekawego i cokolwiek wnoszącego, a zyskasz spokój. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2015-06-01 20:50:05 | |
Autor: RadoslawF | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-01 o 09:45, Tomasz Kaczanowski pisze:
To nie jest dobra metoda.I naucz się wreszcie cytować. Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie gdzie i z kim porozmawiać w usenecie. To oni się maja dostosować a nie my. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-06-02 09:02:04 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-01 20:50, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-06-01 o 09:45, Tomasz Kaczanowski pisze: Z doświadczenia na jednym kanale wiem, że to jest skuteczna metoda, gdy ignorowano maksymalnie jednego jegomościa, który nie potrafił się zachować, miast go banować, to on się zmienił. Dla takich "gwiazd" ignorowanie jest najskuteczniejszą metodą :) -- Kaczus http://kaczus.cba.pl |
|
Data: 2015-06-02 18:35:18 | |
Autor: RadoslawF | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-02 o 09:02, Tomasz Kaczanowski pisze:
Ale tutaj jest grupa a nie kanał i ignorowanie się nie sprawdza.To nie jest dobra metoda.On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się Na lokalnej grupie gdzie tak próbowano jest teraz pusto. Chyba nie o taki efekt nam chodzi. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-06-02 19:25:53 | |
Autor: re | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" To nie jest dobra metoda.I naucz się wreszcie cytować. Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie gdzie i z kim porozmawiać w usenecie. To oni się maja dostosować a nie my. -- - Idź stąd czytać netykietę |
|
Data: 2015-06-02 23:03:27 | |
Autor: RadoslawF | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-02 o 19:25, re pisze:
Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-06-02 23:39:32 | |
Autor: re | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF"
Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. -- - Za Ciebie ? Jeszcze raz: idź stąd czytać tę netykietę |
|
Data: 2015-06-03 22:35:51 | |
Autor: RadoslawF | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-02 o 23:39, re pisze:
Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-06-04 11:11:00 | |
Autor: re | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF"
Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. -- - Jeszcze raz: idź stąd czytać netykietę a jak przeczytasz to się do niej zastosuj i dopiero tutaj wróć dawać innym dobre rady |
|
Data: 2015-06-04 13:22:22 | |
Autor: RadoslawF | |
OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpak ować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-06-04 o 11:11, re pisze:
To nie jest dobra metoda.I naucz się wreszcie cytować. Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się jeszcze z netykietą. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 22:44:17 | |
Autor: re | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "RadoslawF" .... I to by było tyle na temat twoich argumentów. I naucz się wreszcie cytować. -- - Idź stąd czytać netykietę |
|
Data: 2015-05-29 16:49:44 | |
Autor: RadoslawF | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-28 o 22:44, re pisze:
... Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować. No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś. Pozdrawiam |
|
Data: 2015-05-28 06:00:43 | |
Autor: Budzik | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
U¿ytkownik Marcin N marcin5.usun.wykasuj@onet.pl ...
Ma³o tego. W drugim Euro w koñcu otworzyli mi dwa komplety s³uchawek. Przes³ucha³em oba. Wzi±³em jeden z nich, ale poniewa¿ niezdarny sprzedawca rozdar³ opakowanie przy otwieraniu do testów - zamówi³em s³uchawki nieotwierane. ROTFL... Kupowa³es sluchawki czy kartonik? |
|
Data: 2015-05-28 11:33:31 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
Oczywiście. Wczoraj w jednym Euro, jednym Mediamarkt i jednym Saturnie nie pozwalali mi rozpakowywać. Dziwisz sie ? Co więcej - poradziłem im, żeby nie chowali tych słuchawek do pudełek, bo mają je właśnie w świetniej cenie i jak pozwolą posłuchać innym klientom - to ci na pewno kupią. No, jesli zadziala ... to swietnie ... obawiam sie tylko ze nie zadziala. Bedzie "sprzedalismy 3 szt, a kupic musielismy 4szt". I co sie dziwic, ze potem trzeba doliczyc 100% marzy (tzn 50%), aby wyjsc na swoje. I tanio juz nie bedzie ... J. |
|
Data: 2015-05-29 09:47:09 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 19:11, Marcin N pisze:
W dniu 2015-05-27 o 12:03, RadoslawF pisze: A to już jest, moim zdaniem, chamstwo. To jest właśnie to, czego nie lubię - "otworzę sobie i obejrzę, a jak mi się spodoba, to zostawię to i wezmę inny egzemplarz." Bliskie to tej przysłowiowej babci, co to w markecie odkręcała dżemy, wpychała paluch, "bo ona najpierw musi spróbować", a potem odstawiała na półkę. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2015-05-29 10:01:08 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-29 o 09:47, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
A to już jest, moim zdaniem, chamstwo. To jest właśnie to, czego nie Słuchawki miały być prezentem. Opakowanie zniszczył przy otwieraniu sprzedawca. Jestem chamem, że nie wziąłem zniszczonego? No, no... -- MN |
|
Data: 2015-05-27 13:12:16 | |
Autor: Michał Jankowski | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 27.05.2015 07:43, Marcin N pisze:
W dniu 2015-05-26 o 23:23, Liwiusz pisze: Zakup ze sklepu internetowego możesz odesłać, do niektórych możesz nawet oddać osobiście... MJ |
|
Data: 2015-05-29 07:45:05 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-27 o 13:12, Michał Jankowski pisze:
W dniu 27.05.2015 07:43, Marcin N pisze: Po pierwsze: po zakupie prze internet - nie mogę rozpakować towaru w domu - jeśli planuję go odesłać. Regulaminy zwykle piszą "opakowanie w stanie nienaruszonym". Po drugie: takie oddawanie to dodatkowy koszt, bo sklep nie pokrywa koszty przesyłki powrotnej. Jeden ze sklepów "ostrzega" klientów, że przesyłka zwrotna to koszt 20 zł. -- MN |
|
Data: 2015-05-29 00:13:36 | |
Autor: Kris | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu pi±tek, 29 maja 2015 07:45:07 UTC+2 u¿ytkownik Marcin N napisa³:
Po pierwsze: po zakupie prze internet - nie mogê rozpakowaæ towaru w domu - je¶li planujê go odes³aæ. Regulaminy zwykle pisz± "opakowanie w stanie nienaruszonym". http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/ "4. Jakich towarów nie mo¿na oddaæ po rozpakowaniu? Prawo odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ nie przys³uguje konsumentowi w odniesieniu do umów: * w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu, np. nawil¿ane chusteczki higieniczne; * w której przedmiotem ¶wiadczenia s± nagrania d¼wiêkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczêtowanym opakowaniu, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu, np. p³yta DVD, z której zosta³a usuniêta specjalna folia zabezpieczaj±ca. (podstawa prawna: art. 38 pkt 5 i 9 ustawy o prawach konsumenta) Przyk³ad klauzuli niedozwolonej Numer wpisu: 4570 Data wyroku: 2013-03-06 "Na czê¶ci elektroniczne nie ma reklamacji i zwrotów" " |
|
Data: 2015-05-29 09:59:56 | |
Autor: Marcin N | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-29 o 09:13, Kris pisze:
"4. Jakich towarów nie mo¿na oddaæ po rozpakowaniu? Niby masz racjê, ale bêdziesz szed³ na no¿e ze sklepem? Skoro pisz± "nie wolno", a ja wiem, ¿e wolno - to mam i¶æ do s±du? Gdyby to by³ TV za 6 tys z³ - to pewnie, ale przy s³uchawkach za stówê? -- MN |
|
Data: 2015-05-27 15:21:00 | |
Autor: Marek | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
On Wed, 27 May 2015 07:43:59 +0200, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.produkty na ekranie komputera. Ostatnio miałem podobny przypadek i sprzedawca mnie oświecił, że tak się teraz coraz częściej robi. Właściciel sklepu ma koszty, musi zapłacić czynsz, pensje pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a później kupisz taniej w sieci. -- Marek |
|
Data: 2015-05-27 08:18:08 | |
Autor: Kris | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³
Ostatnio mia³em podobny przypadek i sprzedawca mnie o¶wieci³, ¿e tak siê teraz coraz czê¶ciej robi.Ja tak od dawna robiê- ogl±damw w stacjonarnym a kupujê tam gdzie taniej, np v necie. Nic w tym dziwnego nie widzê W³a¶ciciel sklepu ma koszty, musi zap³aciæ czynsz, pensje pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a pó¼niej kupisz taniej w sieci.A ten w sieci to nie ma kosztów? |
|
Data: 2015-05-27 17:30:22 | |
Autor: J.F. | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
U¿ytkownik "Kris" napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³ Ostatnio mia³em podobny przypadek i sprzedawca mnie o¶wieci³, ¿e takJa tak od dawna robiê- ogl±damw w stacjonarnym a kupujê tam gdzie taniej, np v necie. Nic w tym dziwnego nie widzê Ale pomyslales co bedzie, jak wszyscy klienci tak zaczna robic ? W³a¶ciciel sklepu ma koszty, musiA ten w sieci to nie ma kosztów? Powiedzmy ze do niedawna mial mniejsze. Ale teraz, jak sie zacznie ze "lepiej kup w necie, sprawdz, mozesz oddac w 10 dni" i "na towar uzywany nalezy mi sie znizka", to sie moze zmienic. Z drugiej strony - sa kraje, gdzie i w zwyklym sklepie mozna zwrocic .... J. |
|
Data: 2015-05-27 12:10:23 | |
Autor: witek | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchaw | |
J.F. wrote:
U¿ytkownik "Kris" napisa³ w wiadomo¶cito siê ju¿ dzieje. sklepy wyparowuj± jeden za drugiem przenosz±c siê do internetu. Europa mo¿e z racji zegêszczenia ludzi i powolnej poczty nie odczuwa tego tak bardzo. Ale ja widzê miejsce na nowy biznes, Sklepy macacczki. Towar wystawiony do macania, ewentualnie mozesz na miejscu w iternecie zamówiæ. Wstêp za op³at±.
bo to siê te¿ op³aca. Raz, ze masz zadowolnego klienta, dwa ¿e towar uzywany te¿ mo¿na sprzedaæ z zyskiem. Ba, s± sklepy, która same wyszukuj± czy w okolicy nie ma ni¿eszej ceny ni¿ ich w³asna i same zwróc± ci ró¿nicê je¶li takow± znajd±. Nie musisz sie o to upominaæ. |
|
Data: 2015-05-28 00:19:42 | |
Autor: Marek | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
On Wed, 27 May 2015 08:18:08 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
A ten w sieci to nie ma kosztów? W domyśle było, że stacjonarny ma większe od takiego internetowego, rzecz jasna. -- Marek |
|
Data: 2015-05-27 17:16:17 | |
Autor: qwerty | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.4674291442728997311@news.neostrada.pl...
Ostatnio miałem podobny przypadek i sprzedawca mnie oświecił, że tak się teraz coraz częściej robi. Właściciel sklepu ma koszty, musi zapłacić czynsz, pensje pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a później kupisz taniej w sieci. To niech też otworzy sklep internetowy, a nie tylko narzeka. BTW: znam sklep, który sprzedaje taniej na miejscu, niż przez internet. :) |
|
Data: 2015-05-27 08:21:46 | |
Autor: Kris | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu środa, 27 maja 2015 17:16:21 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.4674291442728997311@news.neostrada.pl... Worki do odkurzaczy?😃 |
|
Data: 2015-05-27 23:08:29 | |
Autor: qwerty | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:73d98bcf-b304-4ea9-86c2-24fca1d46d76@googlegroups.com...
Worki do odkurzaczy?😃 Oleje, płyny itp do samochodów |
|
Data: 2015-05-28 06:59:06 | |
Autor: Marcin Kiciñski | |
W sklepach nie mogê rozpakowaæ s³uchawek, ¿eby pos³uchaæ jak graj± - czy to kpina z klienta? | |
W dniu środa, 27 maja 2015 23:08:33 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:73d98bcf-b304-4ea9-86c2-24fca1d46d76@googlegroups.com... Tez taki znam (moze nawet ten sam). Ale to pewnie wynika z obsluga wysylki produktow plynnych (nawet szczelnie pakowanych) - sprobuj wyslac kurierem banke oleju, to zobaczysz jaki jest z tym cyrk. Pozdrawiam MK |
|
Data: 2015-06-01 18:26:20 | |
Autor: qwerty | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d844ed7-4db2-4c68-a1f5-00fb7c5eba00@googlegroups.com...
Tez taki znam (moze nawet ten sam). Ale to pewnie wynika z obsluga Ale cena zabezpieczenia zawarta jest w kosztach wysyłki, a nie w cenie towaru. :) |
|
Data: 2015-05-30 11:20:07 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
On Tue, 26 May 2015, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-05-26 o 23:13, witek pisze: Problemem staje siê chyba w³a¶nie fakt, ¿e sklepy znane z ksywy "miejska macalnia" :P same zauwa¿aj± problem, ¿e owszem, klient przyjdzie, pos³ucha, powie ¿e mu nie pasuje a kupi "taniej przez net". BTW: trochê mnie dziwi³o, ¿e nie ma ofert "odp³atne testowanie". Ale ju¿ natkn±³em siê na tak± aukcjê allegro - po prawdzie (na razie?) w kategorii "w±skospecjalistycznej", ale zorganizowan± bardzo prosto. Towar do *wypo¿yczenia*. Wypo¿yczaj±cy mo¿e nastêpnie ten towar kupiæ. Nic tylko czekaæ a¿ siê upowszechni :| pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-05-30 12:10:24 | |
Autor: Liwiusz | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
W dniu 2015-05-30 o 11:20, Gotfryd Smolik news pisze:
Towar do *wypożyczenia*. A to nie był po prostu jakiś sposób na ominięcie prowizji allegro naliczanej od ceny aukcji? -- Liwiusz |
|
Data: 2015-05-30 13:45:11 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawe k, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? | |
On Sat, 30 May 2015, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-05-30 o 11:20, Gotfryd Smolik news pisze: Móg³by byæ, ale podejrzewam ¿e celem by³o równie¿ unikniêcie odsy³ania wte i wewte celem pomacania - chodzi³o o instrument muzyczny (kategoria "lutniczy", nie "seryjny fabryczny"). pzdr, Gotfryd |
|