W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?

Data: 2015-05-27 05:49:59
Autor: Kris
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
W dniu wtorek, 26 maja 2015 22:41:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

Czy jest na nich jakiś hak?
Generalnie nie szukałbym haka tylko sklep zmienił/kupił przez net.
Na szukanie haków szkoda czasu i specjalnie sensu nie widze. wolny rynek mamy i jeśli sprzedawca nie chce rozpakować i dać do przetestowania to jego sprawa. Klienci głosują nogami i to jest najlepszy hak.

Data: 2015-05-27 15:12:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
[...]

A jak to z netem - klient ma prawo do przetestowania, czy tylko do zwrotu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu ?

Opakowania bywaja np blister z folii, przezroczyste, zaklejone, co przyslali widac, ale posluchac sie nie da, no i bez nozyczek nie rozpakujesz ...

J.

Data: 2015-05-27 17:16:54
Autor: qwerty
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:39c89e6a-3c17-4278-833b-c2203518d6ee@googlegroups.com...
Klienci głosują nogami i to jest najlepszy hak.

Chyba portfelem. ;)

Data: 2015-05-27 08:20:13
Autor: Kris
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
W dniu środa, 27 maja 2015 17:16:58 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:

Chyba portfelem. ;)
Użytkownik prtfela ma nogi😃

Data: 2015-05-27 17:21:12
Autor: qwerty
W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
UĹźytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c5834542-80ba-4424-87a6-e537694d0ca0@googlegroups.com...
Użytkownik prtfela ma nogi😃

A jak mu amputowali?

W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?