W sklepach robi sie pusto

Data: 2011-03-20 14:50:44
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto
Ostatnio robi sie coraz puściej w sklepach, przede wszystkim spożywczych. Coraz mniej towaru na półkach, regały są przerzedzane i likwidowane. Mówię tu nie tylko na przykładzie swojego pobliskiego PIK-marketu, w których robią się coraz większe przestrzenie, z powody likwidowania systematycznie coraz to więcej regałów. Na tych pozostałych też widać coraz mniej towarów... Tak samo w Żabce, Biedronce, nawet w TESCO, zauważyłem, że znika coraz więcej marek towarów, pozostają tylko te najgorsze...

boukun

Data: 2011-03-20 15:50:44
Autor: Voodoo People
W sklepach robi sie pusto

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:im5171$8gd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Glosujta na SLD to nie bedzie juz pusto, sklepy poznikaja w pizdu...

Data: 2011-03-20 16:04:32
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5488$p0n$1inews.gazeta.pl...

[...]

Najlepiej jest zbojkotować wybory. Mam zamiar szerzej napisać o fałszywej demokracji, dlaczego nie mozna brać udziału w tej ICH hucpie, sterowanej i manipulowanej sondażami... Krótko mówiąć, żeby była demokracja i żebym ja mógł nawet przystać na udział w tychże wyborach na ICH zasadach, to powinno być zabronione w telewizji i wszędzie publikowanie jakichkolwiek sondaży na temat poparcia dla poszczególnych partii. Powinno być tylko informowane na równych zasadach, jakie mamy partie zarejestrowane w Polsce i wszystkie one w mediach publicznych powinny być równo reprezentowane (prezentowane). Wtedy zniknęłyby te reżimowe partie jak PO, PiS i SLD...
Łapiesz już, dlaczego ludzie w Polsce są głupi?

boukun

Data: 2011-03-20 08:19:00
Autor: fantazja kovalsky
W sklepach robi sie pusto
On 20 Mar, 16:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Voodoo People" <popierdolk...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:im5488$p0n$1inews.gazeta.pl...

> "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> Glosujta na SLD to nie bedzie juz pusto, sklepy poznikaja w pizdu...

Najlepiej jest zbojkotowa wybory. Mam zamiar szerzej napisa o fa szywej
demokracji, dlaczego nie mozna bra udzia u w tej ICH hucpie, sterowanej i
manipulowanej sonda ami... Kr tko m wi , eby by a demokracja i ebym ja m g
nawet przysta na udzia w tych e wyborach na ICH zasadach, to powinno by
zabronione w telewizji i wsz dzie publikowanie jakichkolwiek sonda y na temat
poparcia dla poszczeg lnych partii. Powinno by tylko informowane na r wnych
zasadach, jakie mamy partie zarejestrowane w Polsce i wszystkie one w mediach
publicznych powinny by r wno reprezentowane (prezentowane). Wtedy znikn yby te
re imowe partie jak PO, PiS i SLD...
apiesz ju , dlaczego ludzie w Polsce s g upi?

boukun

Bekon - to wspaniala wiadomosc dla Polski, ze taki polglowejk jak ty
nie pojdzie do wyborow :)

Data: 2011-03-20 15:25:13
Autor: obserwator
W sklepach robi sie pusto
fantazja kovalsky <fantazja07@gmail.com> napisał(a):

Bekon - to wspaniala wiadomosc dla Polski, ze taki polglowejk jak ty
nie pojdzie do wyborow :)

..rownie dobra wiadomosc dla PSL, SLD i PO - czyli niemiecko-ruskich partii:)

Data: 2011-03-20 18:36:08
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im568o$32v$1inews.gazeta.pl...
[...]

No proszę, przykład bezdennej głupoty...
Na złość babci odmraża sobie uszy...

boukun

Data: 2011-03-20 18:35:05
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Uzytkownik "fantazja kovalsky" <fantazja07@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ddd182b6-48b6-461b-953c-e7652c87d55ds3g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Bekon - to wspaniala wiadomosc dla Polski, ze taki polglowejk jak ty

Nie ma sie z czego cieszyc, lepiej przez to w Polsce nie bedzie, bo 50% pólglówków pójdzie naszykowac na siebie bata...

Nie ma nadziei dla Polski...

boukun

Data: 2011-03-20 18:54:59
Autor: Voodoo People
W sklepach robi sie pusto

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:im5ebn$a9g$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Nie ma sie z czego cieszyc, lepiej przez to w Polsce nie bedzie, bo 50% pólglówków pójdzie naszykowac na siebie bata...

Pulgluwkuw, póglówku :)

Data: 2011-03-20 18:57:57
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Uzytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:im5f1n$85q$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Nie ma sie z czego cieszyc, lepiej przez to w Polsce nie bedzie, bo 50% pólglówków pójdzie naszykowac na siebie bata...

Tak, pólglówejku...

boukun

Data: 2011-03-20 17:49:31
Autor: jadrys
W sklepach robi sie pusto
W dniu 2011-03-20 14:50, boukun pisze:
[...]

W pobliskim mojego miejsca zamieszkania nie uświadczy juĹź prawdziwego sera czy masła.  - Same wyroby sero i masłopodobne. O zjadłych wędlinach  lepiej nawet nie wspominać Tylko sklepĂłw z uĹźywanymi łachami przybywa w zastraszającym tempie.

Data: 2011-03-20 18:07:26
Autor: cirrus
W sklepach robi sie pusto
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:im5171$8gd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bo jak widzą takiego idiote jak ty to uważają, ze zeżresz każde gówno.

--
stevep

Data: 2011-03-20 18:14:17
Autor: Marek Czaplicki
W sklepach robi sie pusto
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 20 marzec 2011 14:50:

[...]

to chyba dobrze, ze ludzie wykupują markowe towary? znaczy że na nie jest ich stać. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-20 18:38:26
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5clu$rue$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podejrzewam, że Zachód przestał nimi wykładać półki, bo te niemarkowe już nie mają zbytu i rynek już dawno był przesycony tym gównem...

Doszliśmy do takiego etapu, że więcej się nie dało, a że przemysł polski został zlikwidowany, to i towaru już co raz mniej...

boukun

Data: 2011-03-20 18:50:33
Autor: Marek Czaplicki
W sklepach robi sie pusto
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 20 marzec 2011 18:38:

[...]

bylem w sklepie ostatnio kupić sprzęt do domu. stara wieża już wysiadła po kilkunastu latach używania. bez problemów kupiliśmy to co zamierzaliśmy. wiesz co przeprowadź się nad morze, tu nie ma problemów z zakupem tego co się chce.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-20 19:01:58
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5eq2$rue$4inews.gazeta.pl...
[...]

Abstrahując...
Byłem jeszcze dzisiaj w sklepie RTF. Jak zacząłem obserwować te zamazane telewizory LCD LED, to mi sie łezka w oku ukazała, gdzie te czasy, jak człowiek oglądał wyraźne obrazy w telewizorach lampowych z zapisem analogowym... Technologicznie tandetę stworzyli i wmówili narodom, że to nowoczesna norma...

boukun

Data: 2011-03-20 19:11:10
Autor: Marek Czaplicki
W sklepach robi sie pusto
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 20 marzec 2011 19:01:

[...]

a gdzie te czasy, że jak jeden z drugim chciał z kimś pogadać to musiał iść do jakiejś zaprzyjaźnionej mordowni i przy kufelku wyłuszczać swoje racje? ech... to se ne vrati . dzisiaj jest sieć i ludzie klepią jeden do drugiego, ale pozwolę sobie teraz na łyk piwka i "zdrowie". :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-20 19:15:56
Autor: boukun
W sklepach robi sie pusto

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5g0n$ant$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie, na zdrowie. Barów bistro było kiedyś od groma, gdzie człowiek zawsze się mógł napić taniego piwa. Ludzie się kiedyś kochali i szanowali, dyskoteki dostępne dla wszystkich (bez narkotyków) i dancigi w Stylowej ze stripteasem i wyżerką, to se ne wrati...

boukun

Data: 2011-03-20 19:26:35
Autor: Marek Czaplicki
W sklepach robi sie pusto
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 20 marzec 2011 19:15:

[...]

ludzie jednak się nie zmieniają, tylko czasy w których przychodzi żyć. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-20 23:22:49
Autor: Kaczysta
W sklepach robi sie pusto
[...]
I o to chodziło - pogonić ciemniactwo do sklepów, aby wykupowało towar jak leci i nabijało kabzę właścicielom. Jak wykupią wszystko, to wszystko szybko wróci do normy. "Złote żniwa".
AZ

W sklepach robi sie pusto