W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?

Data: 2013-04-12 08:43:55
Autor: Pszemol
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
Przeczytałem tutaj:
http://bgr.com/2013/04/12/lg-value-pack-update-optimus-g-pro-431312/
że w tytułowych smartfonach jest ficzerek polegający na kręceniu
filmu oba kamerami jednocześnie: przednią i tylną...
I tu mnie nieco wyobraźnia zawodzi - możecie mi pomóc? Po co to komu?
W jakiej sytuacji coś takiego się może przydać? I jak wygląda potem taki film?
Jest okno w oknie? Jak w telewizorach cyfrowych dwa programy na raz: PIP?
Czy kręcą dwa osobne filmy??? Ki czort?

Data: 2013-04-12 15:52:26
Autor: Chris
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Może jakieś FB typu sporty extremalne ?? zjazd na kręche 200km.h ?? widok na stok + mina idioty ??

W jakiej sytuacji coś takiego się może przydać? I jak wygląda potem taki film?

Trzeba poczekać aż będzie

Jest okno w oknie? Jak w telewizorach cyfrowych dwa programy na raz: PIP?

W analogowym też miałem PIP :)

Data: 2013-04-13 16:52:29
Autor: J.F.
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
Dnia Fri, 12 Apr 2013 15:52:26 +0200, Chris napisał(a):
Jest okno w oknie? Jak w telewizorach cyfrowych dwa programy na raz: PIP?

W analogowym też miałem PIP :)

On raczej mocno cyfrowy byl.
Analogowymi technikami to trudne do zrealizowania.

J.

Data: 2013-04-15 09:32:21
Autor: Chris
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
J.F. nabazgrał(a):

Młody jeste¶ i mało widziałe¶ :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-04-15 09:56:49
Autor: J.F
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci
J.F. nabazgrał(a):
W analogowym też miałem PIP :)
On raczej mocno cyfrowy byl.
Analogowymi technikami to trudne do zrealizowania.

Młody jeste¶ i mało widziałe¶ :)

Ale ciekaw jestem jak, pomijajac drugie dzialo w kineskopie :-)

J.

Data: 2013-04-15 11:26:16
Autor: Chris
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
J.F nabazgrał(a):

[...]

Sony Trinitron, miałem swego czasu podobny :)

http://tablica.pl/oferta/sony-kv32fq85-IDnGn1.html

Data: 2013-04-15 07:35:47
Autor: Pszemol
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kkgh3o$pll$1node2.news.atman.pl...
J.F nabazgrał(a):

[...]

No ale to był wła¶nie już telewizor "cyfrowy"... :-) To TV z 2005 roku.
Nazwany tak bynajmniej nie dlatego że odbierał telewizcję nadawan±
w wersji cyfrowej, czy też nie dlatego że był HD ale że WEWNˇTRZ
przetwarzał sygnał "cyfrowo" i np. zamiast interlaced 50Hz dawał Ci
obraz 100Hz, funkcje takiej jak PIP wła¶nie itp, itd.

Data: 2013-04-15 14:50:15
Autor: Chris
[...]

Sygnał na PIP był dawany z pomoc± 2 tunerów analogowych więc nie wiem gdzie tu cyfra :)
W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami animacji i poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz poprzez mał± szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

Data: 2013-04-15 18:35:36
Autor: J.F
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręc± jednocze¶nie?
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci grup
Pszemol nabazgrał(a):
[...]

Miedzy tunerami a kineskopem :-)

To telewizor 100Hz, wiec wymaga zapamietania jednej ramki,

W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami animacji i poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz poprzez mał± szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

No wlasnie - PIP na kineskopie wymaga odtwarzania malego obrazka w innym tempie niz przychodzi z anteny. A przeciez w ogole moze niesynchronizowany przychodzic. Wiec w praktyce wymaga pamieci obrazu ze swobodnym dostepem.

Moze by sie dalo na jakims magnetowidzie z petla tasmy zrobic ... bo innej techniki nie bardzo widze.

J.

Data: 2013-04-15 21:33:06
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 15 Apr 2013 14:50:15 +0200, Chris wrote:
 Sygnał na PIP był dawany z pomoc± 2 tunerów analogowych więc nie wiem gdzie  tu cyfra :)

We flakach.

 W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami animacji i  poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz poprzez mał±  szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

Kazde gupie 100Hz bylo w srodku cyfrowe.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-12 16:28:20
Autor: atm
On 2013-04-12 15:43, Pszemol wrote:
Przeczytałem tutaj:
[...]

Na YT jest samsungowy keynote wraz z przykladowymi zastosowaniami.

Data: 2013-04-12 10:10:05
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kk95m5$o9m$1node2.news.atman.pl...
On 2013-04-12 15:43, Pszemol wrote:
Przeczytałem tutaj:
[...]

O ja pier.... no to jest jeszcze bardziej pompatyczne i "over the top" niż
prezentacje Apple!!! Też pełno "rewolucji" tam gdzie inni widzą ewolucję
i pełno ochów i achów nad czymś zupełnie trywialnym... To samo!!! :-)
Różnica jest taka, że koreański prezenter mówi z takim silnym akcentem
że gdy mówi "this aproach took us..." to słychać "this Apple took us..." :-))

No nic, usłyszałem że dwie kamery po to, aby "take a picture of the person
taking a picture"... Na razie brzmi jak idiotyzm do kwadratu, ale słucham dalej!

Data: 2013-04-12 10:17:55
Autor: Pszemol
On 2013-04-12 15:43, Pszemol wrote:
Przeczytałem tutaj:
[...]

To jest z każdą minutą lepsze!!! Dramat teatralny, wchodzi dzieciak z dużym
pudłem, facio wyciąga dwa identyczne jak stary SIII telefony, jeden czarny
i jeden biały - i nic! Tyle. Nie odezwał się słowem :-))))) Jaja...

Oglądajcie, to jest naprawdę dobre! Tu link:
http://www.youtube.com/watch?v=p2R1Ya_GirE

No nie, minuta 9:54 - "S4 is slimer, lighter stronger, it is simply amazing!"
:-)))))))))))))))) Już nie iPhone jest amazing - teraz telefony Samsunga też są! :-)))

Data: 2013-04-12 12:33:45
Autor: rs
On 4/12/2013 11:17 AM, Pszemol wrote:

[...]

jesli jeszcze nie wiesz, to spiesze doniesc, ze wewnatrz firmy, Samsung jest jeszcze wiekszym kultem jednostki umilowanego CEO, niz Apple byl, za Jobsa.
keynotes sa dla tych, ktorzy sie nimi maja zachwycic, albo skrytykowac. ich zadaniem jest promocja produktu, o ktorym ma sie mowic, na co sadze, dales sie zlapac. <rs>

Data: 2013-04-12 12:08:48
Autor: Pszemol
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:5168374b$0$20996$c3e8da3$1cbc7475news.astraweb.com...
[...]

No cóż, nie mogłem się oprzeć rekomendacji kolegi grupowicza atm...
Obejrzałem całe i chyba warto było: dual video, moim skromnym
zdaniem, to jest totalna porażka. Co mi się podobało to globalna
obsługa LTE (wszystkie pasma, ale jeśli dobrze usłyszałem nie od
razu tylko mają to jakoś dodać później?) i wizualny tłumacz który
potrafi z użyciem kamery przeczytać np. menu w chinskiej restauracji.
Jest już taki apek na iPhone ale jest płatny, tu - wbudowane w telefon.
Tłumacz oparty tylko o pismo lub dźwiękowy na iPhone -
there is a free app for that :-)

Podoba mi się również czujnik dotykowy oparty na IR, dający
używalność przez zwykłe rękawiczki bez wstawek metalicznych,
co mi - narciarzowi - bardzo przydałoby się w iPhone. Sterowanie
głosem - fajne, ale znowu może być porażką lub sukcesem
w zależności od implementacji.

Acha, czy Samsungowy "ChatOn" to jakaś podróba Applowskiego
iMessage and Facetime czy można tym coś więcej zrobić?
Chyba się zarejestruję i przetestuje - widziałem tego appka też na iPhone.

p.s. dowcipy na poziomie kiblowym, te o wyborze palca do sterowania
telefonu czy usuwaniu teściowej i inne sugerują mi że publiczności
spodziewano się raczej w przeważającej liczbie z wykształceniem
w kategorii "podstawowe/niepełne średnie" ?

Data: 2013-04-12 17:29:10
Autor: kakmar
Dnia 12.04.2013 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Ty weź sobie poszukaj na Vimeo takiego filmiku który tłumaczy że wszystko już było. I że każda nowość jest wynikiem wcześniejszych odkryć itd. Czy działa już szukanie w Vimeo na Ios?

Jest już taki apek na iPhone ale jest płatny, tu - wbudowane w telefon.
Tłumacz oparty tylko o pismo lub dźwiękowy na iPhone -
there is a free app for that :-)

Jest od "dawna" Google translate, na androidzie działa, po polsku, offline, z OCR z fotek. Na ios też jest ale zdaje się jakiś ograniczony.

Podoba mi siÄ™ rĂłwnieĹĽ czujnik dotykowy oparty na IR, dajÄ…cy
używalność przez zwykłe rękawiczki bez wstawek metalicznych,
co mi - narciarzowi - bardzo przydałoby się w iPhone.

TeĹĽ nic nowego, mam w NookST.

Sterowanie
głosem - fajne, ale znowu może być porażką lub sukcesem
w zależności od implementacji.

To Googlowe u mnie działa, wystarczająco, częściej przydaje się dyktowanie niż wydawanie poleceń.

Acha, czy Samsungowy "ChatOn" to jakaĹ› podrĂłba Applowskiego
iMessage and Facetime czy można tym coś więcej zrobić?
Chyba się zarejestruję i przetestuje - widziałem tego appka też na iPhone.

Jest setki komunikatorów, na czele ze Skype, Gtalk, Viber... długo by można, to samsungowe to podobna innowacja innowacja jak imessage.

To jest tylko marketing, masz w rzędzie w markecie "dziesiąt" podobnych sprzętów, wszystkie mają podobne funkcje i różnią się akurat tym o czym
marketing niechętnie wspomina. Więc skoro Oni mają "swój" dzwonek to co za problem zrobić i wypromować nasz.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-12 16:54:55
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:kk9g95$n83$1dont-email.me...
Jest od "dawna" Google translate, na androidzie działa, po polsku,
offline, z OCR z fotek. Na ios teĹĽ jest ale zdaje siÄ™ jakiĹ› ograniczony.

Z OCR? Pewny jesteś że działa z chinskiego na angielski?
Bo mi było potrzebne takie coś w zeszłym roku przed wyjazdem
do Hong Kongu i nie mogłem znaleźć...

[...]

moĹĽna, to samsungowe to podobna innowacja innowacja jak imessage.

InnowacjÄ… jest to, ĹĽe WIESZ na 100% ĹĽe jak ktoĹ› ma iPhone to ma iMessage.
Nie musi nic instalować. Coś tak jak z Internet Explorerem w MS Windows...
Ze Skype już nie jest tak samo - ktoś musi skype instalować, więc może
nie mieć. Nie możesz też bezproblemowo wysłać komuś sms'a na numer
telefonu i "automagicznie" siÄ™ on zamieni na sms iMessageowy, za darmo.

[...]

Akurat dla ludzi którzy podróżują wiele posiadanie iMessage do innych
domownikĂłw z iPhonami bardzo siÄ™ przydaje za granicÄ…...
Dlatego ciekawi mnie czy ChatOn jest na wszystkich telefonach Samsunga
czy to część Androida czy tylko Galaxy S4?

Data: 2013-04-15 10:46:14
Autor: kakmar
[...]

Obecnie działa OCR z chińskiego, nie wiem od kiedy, bo nie śledzę.
[...]

No więc, Samsung zrobił taką samą innowację jak Apple. Masz samsunga masz ich komunikator. Nie ważne że od początku Androida działa talk, a od 2.3.4(chyba) działa voice i video.
[...]
Litości, jak miałem jeszcze Nokię z Symbianem to też na niej działał Gtalk czy Skype. Czemu miałbym wybierać rozwiązanie działające tylko na
jednym urzÄ…dzeniu? Talk jest na wszystkich Androidach.
Czy łatwiej jest komuś kupić nowy telefon czy poprosić o zainstalowanie Viber, Skype itp, dostępnych na wiele platform?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-15 13:03:26
Autor: Chris
W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
kakmar nabazgrał(a):

[...]

Talk działa wszędzie gdzie działa google więc obojętne czy to Android czy Windows czy Linux czy OS X

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-04-12 19:27:31
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
Oglądajcie, to jest naprawdę dobre! Tu link:
http://www.youtube.com/watch?v=p2R1Ya_GirE

A propos - u nas w kraju takie prezentacje tez sa, czy to tylko na kluczowych rynkach ?

No nie, minuta 9:54 - "S4 is slimer, lighter stronger, it is simply amazing!"
:-)))))))))))))))) Już nie iPhone jest amazing - teraz telefony Samsunga też są! :-)))

No ale co by nie mowic - widzialem niedawno jakiegos notebooka ... slimer, simply amazing.
A wczesniej X820 - tez byl naprawde amazing :-)

J.

W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?