W sprawie czarnego PR

Data: 2010-11-11 10:00:15
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
W sprawie czarnego PR
Witam!

W wyniku kampanii czarnego PR która ostatnio nasiliła się wokół mojej osoby, dostałem szereg próśb abym w końcu z pomocą policji wreszcie rozwiązał problem anonimowego trolla który od lat zatruwa nasze środowisko. Owszem, to jest dobry pomysł, jednak jak przypuszczam - policja znajdzie przekupionego figuranta, podobnego do Ryszarda Czarneckiego który zupełnie jawnie uczestniczy w tym procederze. Uczestniczy bo nie ma pieniędzy i wie, że nawet jeśli bym wygrał przeciwko niemu proces o zniesławienie, to i tak nie ściągnę odszkodowania, a dobrego imienia w kłótniach i sporach z wariatem też nie zyskam. Sam nie traci dobrego imienia, bo wszyscy wiedzą o nim, że jest trollem internetowym, nie można stracić czegoś czego się nie ma.
A nawet jeśli okaże się, że faktyczny animator tek kampanii był tak nieostrożny, że da się złapać, to i tak może niewiele z tego wyniknąć jeśli jest odpowiednio bogaty by przeciągać sprawę w sądzie itd.

Cóż więc można zrobić?
Po pierwsze - czy wy faktycznie jesteście tak naiwni, że nie wiecie kto za tą kampanią stoi?

- Kto ma w swojej bazie nurkowej ołtarzyk nienawiści z moim zdjęciem?
- Kto godzinami przesiaduje przy ognisku z Ryszardem Czarneckim (smokiem, demolantem, $$) i obgaduje moją osobę?
- Kto ma w sobie tyle maniackiego uporu, żeby zamiast poprawić swój trym, za pomocą dynamometru "udowadniać" że pozycja nie jest ważna? Albo żeby filmować butelkę wody sodowej aby "udowodnić" że przesycenie nie ma znaczenia w chorobie dekompresyjnej? A wszystko po to, żeby w podważać wartość tego, czego ja uczę i co tworzę...
- Kto ma taką kloakę w głowie, żeby na swoje urodziny, zamiast się bawić z przyjaciółmi - filmować i umieszczać w internecie film z wypiętymi tyłkami?
- Kto został z poprzedniego środowiska wywalony za nieetyczne zachowanie? Czy myślicie, że akwizytorzy reprezentujący firmy farmaceutyczne, o których metodach marketingowych krąży opinia gorsza niż o tych stosowanych przez sprzedawców używanych samochodów, wyrzucają ze swojego grona za drobiazgi? Raczej - odkryli, że mają do czynienia z niebezpiecznym psychopatą i że mimo wszystkich korzyści które może im pozornie dać całkowicie zdemoralizowany i pozbawiony skrupułów oszust, uznali że per saldo lepiej się go pozbyć ze swego grona niż dać się wciągnąć w zależności od wariata...

Jeśli ten zawzięty psychol nie macza palców w tej obecnej kampanii przeciwko mnie, to znaczy, że w naszym nurkowym świadku jest naprawdę ogromna nadreprezentacja psychopatów...

Wiele osób sądzi, że teksty o masonerii, głupie uwagi o linkach wstawiane w wielu wątkach i obrzydliwe komentarze - są pisane przez wariata który WIERZY w to co pisze. Ja uważam inaczej. Te teksty tworzy faktycznie wariat, wariat chory nienawiścią do mnie oraz do wszystkich innych którzy nie nabierają się na jego firmowy uśmiech nr 5 i nie chcą dać się kupić za jego kasę. Ale te teksty pisze zupełnie rozmyślnie, nie wierząc w swoje słowa, ale wiedząc, że część z was jest tak naiwna, że wierzy w anonimowe wypowiedzi, część jest zbyt mało spostrzegawcza, by zauważyć, że listy podpisane moim nazwiskiem są wysyłane z sieci na warszawskiej Chomiczówce, a nie z Jastarni, Gdyni, czy Rocamadour gdzie przebywam gdy są one pisane, wie że uporczywe tworzenie czarnego PR wokoło mojej osoby powoduje, że tak czy inaczej trochę tej kloaki przyklei mi się do butów, a ta osoba, działając przez takich ludzi bez honoru jak demolant, oraz przez anonimowe wypowiedzi - mimo, że to ona właśnie ma tą całą kloakę w głowie - pozostaje względnie czysta...

Piszecie, że to ja mam ścigać tego wariata i zrobić z nim porządek. A ja odwrócę sprawę - to WY jeździcie do jego bazy. To wy kupujecie w jego sklepie. To wy uczestniczycie w imprezach robionych przez niego. To wy współtworzycie z nim fora i czasopisma. To wy finansujecie tego osobnika. Ja rozumiem, że czasem jest wygodnie jechać do bazy prowadzonej przez nieuczciwego człowieka, a nawet - przez wariata, psychopatę czy złodzieja. Wygodnie bo ma kilka łodzi, dobrą reklamę, albo bazę blisko stolicy. Ale to tylko wy możecie wyrugować z naszego środowiska takie osoby. Możecie je ignorować, wybierać bazy prowadzone przez uczciwych ludzi, nie uczestniczyć w internetowych dyskusjach z anonimami i trollami... im bardziej będziecie ich ignorować, tym mniejszy impact factor będą miały te osoby i ich przedsięwzięcia aż w końcu im się znudzi i odejdą od nas na dobre...
Pozostaje jeszcze jedna kwestia - Course Director który zrobił z tego gościa instruktora - doskonale wie, co robi ten osobnik i jakimi metodami. Utrzymując go w gronie instruktorów wiadomej organizacji deklaruje ciche poparcie dla takich metod marketingowych, dla tej całej kloaki lęgnącej się w chorych myślach tego człowieka.
Ten CD stara się utrzymać swój wizerunek jako osoby solidnej, rozwijającej się, dobrze szkolącej. Myślę, że brak działania w tej sprawie odbierzecie tak jak to powinno być odebrane: jako powiązanie jego osoby i całej jego organizacji z tym bagnem.

Tak więc ostatecznie - wszyscy którzy chcecie moimi rękami pozbyć się tych wariatów: ja nie mam na to środków finansowych, czasu, nie mam też w sobie nienawiści, która by napędzała mnie do walki z tymi ludźmi. Tam gdzie jest mój świat - na Bałtyckich wrakach, czy dwa kilometry od wejścia do Francuskiej jaskini - takich ludzi nie ma a woda jest czysta. Kloaka jest w tych kilku centrach nurkowych które są prowadzone przez zdemoralizowanych oszustów, i to wy, którzy z ich usług korzystacie, możecie zagłosować nogami za tym, czy w Polsce będzie się nurkować w bagnie, czy w wodzie. Ja wybieram wodę - i zapewniam was, że mimo wielu opinii - to co mamy pod wodą, np. w Bałtyku, jest pierwszej światowej jakości...

pozdrawiam
Paweł Poręba
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Data: 2010-11-11 09:53:11
Autor:
W sprawie czarnego PR
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a): (ciach) Może zastanów się poważnie nad pójściem do psychiatry.

Mam mocne zastrzeżenie do fragmentu który osobiście napisałeś.
Wybrałem fragment w którym jest bzdura jaką palnąłeś. Zamiast odpowiedzieć uciekasz w kolejną piramidalną paranoję.

Zapytam wprost czy nikt w środowisku nie umie policzyć w modelu Buchlmanowskim  dekompresji ze str 17 awaryjnej TMX ?
Czy nikt nie umie przepuścić takiego nurkowania w deco planerku ? Która tabela dekompresyjna z ostatnim przystankiem potraktowanym jako osobne nurkowanie morduje tak jak to: 12m, TMX 18/45, 144 min, ciśnienie atmosferyczne 0,4 ata.
Wyjście z 12m bezpośrednio na powierzchnię.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=145

Poproś przed imprezą o okazanie recenzji kogoś z polskiej hiperbarii: Prof Olszański, prof Kłos, dr Sićko, dr Kot, dr Siermontowski.
Masz recenzję ? NIE.

Odpowiedz proszę na tem fragment z wyliczenami i zamkniemy temat.
To Twój wybór, jak skończy się iloraz ciśnień 4 pokazał w materiale filmowym
Jacek Kurządkowski.
BYŁA DEKOMPRESJA EKSPLOZYWNA !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 05:25:41
Autor: Duch Leszka
Hiena Bałtyku - Paweł Poręba
Znałem kiedyś takiego kolesia, strasznego obszczymura i lumpa. I
kiedyś po paru jabolach udało mu się wyrwać pewną dziwkę. Nie miał jej
gdzie wyruchać to zaprowadził ja do piwnicy. Ściany były wilgotne,
pełno kocich gówien i rozłożona przez dozorcę trutka na szczury. On
zdjął jej majtki, odwrócił tyłem i kazał uklęknąć. Jak jej wsadził, to
ona zaczęła drzeć się wniebogłosy, że nie chce w dupę. A on na to, że
lubi w dupę i że musi skończyć. Więc ona płakała - trochę z bólu, a
trochę ze szczęścia - a on dojechał do końca. Rozumiesz jaka to była
miłość?

I tak trochę zachowujesz się ta dziwka.

Skoro mnie już straszysz - to idź na Policję, masz to dwa numery 997 i
112 i złóż doniesienie, że wpadłeś na pomysł jak niewłaściwą
dekompresją zabić człowieka. I ktoś to opublikował.
Na swoją teorię nie masz papierów ani z IMMiT, ani z KOMH, ani z
Ministerstwa Zdrowia. Próbowałeś opatentować tę metodę? Bo na tym da
się zarobić.
Nie masz żadnej opinii, negatywnej ani pozytywnej od nikogo, kto w tym
kraju profesjonalnie zajmuje się problemami dekompresji. Nie masz
tytułu naukowego z medycyny.
Jesteś co najwyżej nurkowym szarlatanem, któremu korba odjebała w
głowę.

Swoją drogą to warto by było poznać oficjalne stanowisko KDP w sprawie
trybu twojej publikacji i jej zawartości merytorycznej. Ma ktoś parę,
żeby nacisnąć?

Duch Leszka,
w piwnicy mieszka

Data: 2010-11-11 05:42:53
Autor: Duch Leszka
Hiena Bałtyku - Paweł Poręba
Swoją drogą to warto by było poznać oficjalne stanowisko KDP w sprawie
trybu twojej publikacji i jej zawartości merytorycznej. Ma ktoś parę,
żeby nacisnąć?

Tak ci jeszcze dopiszę, że twoja metoda, czyli NektOnFly nie była
testowana nawet na szczurach.
Dopiero wkroczyła w fazę testów. Testy odbywają się na ludziach,
którzy nie mają świadomości, że są testerami.

Duch Leszka

Data: 2010-11-11 14:46:35
Autor:
W sprawie czarnego PR
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a): "W wyniku kampanii czarnego PR która ostatnio nasiliła się wokół mojej osoby, dostałem szereg próśb abym w końcu z pomocą policji wreszcie rozwiązał problem anonimowego trolla który od lat zatruwa nasze środowisko. Owszem, to jest dobry pomysł, jednak jak przypuszczam - policja znajdzie przekupionego figuranta, podobnego do Ryszarda Czarneckiego który zupełnie jawnie uczestniczy w tym procederze. Uczestniczy bo nie ma pieniędzy i wie, że nawet jeśli bym wygrał przeciwko niemu proces o zniesławienie, to i tak nie ściągnę odszkodowania, a dobrego imienia w kłótniach i sporach z wariatem też nie zyskam. Sam nie traci dobrego imienia, bo wszyscy wiedzą o nim, że jest trollem internetowym, nie można stracić czegoś czego się nie ma.
A nawet jeśli okaże się, że faktyczny animator tek kampanii był tak nieostrożny, że da się złapać, to i tak może niewiele z tego wyniknąć jeśli jest odpowiednio bogaty by przeciągać sprawę w sądzie itd."

Co do sądu masz opinię publikację w naukowym periodyku dotyczącą NOF ?
NIE.
Próbowałeś zdobyć ?
NIE.

"Cóż więc można zrobić?
Po pierwsze - czy wy faktycznie jesteście tak naiwni, że nie wiecie kto za tą kampanią stoi?"

Klika producentów komputerów nurkowych z Buhlmanowskim modelem dekompresji ?

"- Kto ma w swojej bazie nurkowej ołtarzyk nienawiści z moim zdjęciem?
- Kto godzinami przesiaduje przy ognisku z Ryszardem Czarneckim (smokiem, demolantem, $$) i obgaduje moją osobę?"

No niewiem, w bazie JK nad Białym nie widziałem takowego, z niczyim zdjęciem.

[...]

Cierpisz na rozdwojenie jaźni. W butelce była zwykła woda nasycona powietrzem pod ciśnieniem 4 ata, rozprężona do 1 ata. Piękinie poleciały bąbelki, szybko się wydzieliły. Co proponujesz w awaryjnej dekompresji TMX, jakie jest tam ciśnienie 1,6 ata (NOF str 17) co proponujesz wyjście w atmosferę jakie tam panuje ciśnienie 0,4 ata ?
Iloraz ciśnień 4, to z perspektywy prawa Henry'ego takie samo zagadnienie, jak butelka z nad Białego.

"- Kto ma taką kloakę w głowie, żeby na swoje urodziny, zamiast się bawić z przyjaciółmi - filmować i umieszczać w internecie film z wypiętymi tyłkami?"

Wiesz kto był na imieninach ?
Może był tam Twój najwierniejszy zindoktrynowany uczeń.

[...]

Pawle Porębo idziesz w jawne oszczerstwa, musisz posiadać dokumenty bardzo mocne. W procesie cywilnym to Ty będziesz musiał udowadniać że mówiłeś prawdę.
Przepraszaj póki jeszcze nie masz pozwu w garści.

"Jeśli ten zawzięty psychol nie macza palców w tej obecnej kampanii przeciwko mnie, to znaczy, że w naszym nurkowym świadku jest naprawdę ogromna nadreprezentacja psychopatów..."

Trudno maczać palce jak się jest w Egipcie.
Nadal udowadniasz że to Ty cierpisz na paranoję.
Jesli nie on to jego grzecznie przepraszasz, rozumiesz ?
Możesz się zachowywać jak Twoje środowisko "IANTD Żabierek", siejąc pomówienia.

[...]

O Honorze mówi gość który fałszuje nagłówki, Paweł Poręba. Żeby dokopać osobie idzie na fałszerstwo. Nie ma pewności dowodu, tylko ślepą złość.

[...]

Tak bardzo zazdrościsz innym, czasopism baz itp. ?
Można Tobie współczuć.

[...]

Ukogo zostałeś instruktorem w IANTD ?

[...]

Żal tobie "serce" ściska, dlaczego to nie ja, dlaczego znów nie ja.

"Tak więc ostatecznie - wszyscy którzy chcecie moimi rękami pozbyć się tych wariatów: ja nie mam na to środków finansowych, czasu, nie mam też w sobie nienawiści, która by napędzała mnie do walki z tymi ludźmi."

Nienawiść masz to co napisałeś to dowód stnu Twojej duszy.

"Tam gdzie jest mój świat - na Bałtyckich wrakach, czy dwa kilometry od wejścia do Francuskiej jaskini - takich ludzi nie ma a woda jest czysta."

Tam gdzie ja jestem Ciebie nie ma, właśnie to jest piękne w nurkowaniu, każdy może mieć własną drogę, też własne Himalaje (al Niepodległości 188).
[...]

Jak pachniała Zatoka w to lato ?

"pozdrawiam
Paweł Poręba

Data: 2010-11-11 11:54:15
Autor: Raj
W sprawie czarnego PR
On 11 Lis, 15:46, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Pawe \Nekton\ Por ba <tori...@wp.pl> napisa (a):

"W wyniku kampanii czarnego PR kt ra ostatnio nasili a si wok mojej
osoby, dosta em szereg pr b abym w ko cu z pomoc policji wreszcie
rozwi za problem anonimowego trolla kt ry od lat zatruwa nasze
rodowisko. Owszem, to jest dobry pomys , jednak jak przypuszczam -
policja znajdzie przekupionego figuranta, podobnego do Ryszarda
Czarneckiego kt ry zupe nie jawnie uczestniczy w tym procederze.
Uczestniczy bo nie ma pieni dzy i wie, e nawet je li bym wygra
przeciwko niemu proces o znies awienie, to i tak nie ci gn
odszkodowania, a dobrego imienia w k tniach i sporach z wariatem te
nie zyskam. Sam nie traci dobrego imienia, bo wszyscy wiedz o nim, e
jest trollem internetowym, nie mo na straci czego czego si nie ma.
A nawet je li oka e si , e faktyczny animator tek kampanii by tak
nieostro ny, e da si z apa , to i tak mo e niewiele z tego wynikn
je li jest odpowiednio bogaty by przeci ga spraw w s dzie itd."

Co do s du masz opini publikacj w naukowym periodyku dotycz c NOF ?
NIE.
Pr bowa e zdoby ?
NIE.

"C wi c mo na zrobi ?
Po pierwsze - czy wy faktycznie jeste cie tak naiwni, e nie wiecie kto
za t kampani stoi?"

Klika producent w komputer w nurkowych z Buhlmanowskim modelem dekompresji ?

"- Kto ma w swojej bazie nurkowej o tarzyk nienawi ci z moim zdj ciem?
- Kto godzinami przesiaduje przy ognisku z Ryszardem Czarneckim
(smokiem, demolantem, $$) i obgaduje moj osob ?"

No niewiem, w bazie JK nad Bia ym nie widzia em takowego, z niczyim zdj ciem.

"- Kto ma w sobie tyle maniackiego uporu, eby zamiast poprawi sw j
trym, za pomoc dynamometru "udowadnia " e pozycja nie jest wa na? Albo
eby filmowa butelk wody sodowej aby "udowodni " e przesycenie nie ma
znaczenia w chorobie dekompresyjnej? A wszystko po to, eby w podwa a
warto tego, czego ja ucz i co tworz ..."

Cierpisz na rozdwojenie ja ni. W butelce by a zwyk a woda nasycona powietrzem
pod ci nieniem 4 ata, rozpr ona do 1 ata. Pi kinie polecia y b belki, szybko
si wydzieli y. Co proponujesz w awaryjnej dekompresji TMX, jakie jest tam
ci nienie 1,6 ata (NOF str 17) co proponujesz wyj cie w atmosfer jakie tam
panuje ci nienie 0,4 ata ?
Iloraz ci nie 4, to z perspektywy prawa Henry'ego takie samo zagadnienie, jak
butelka z nad Bia ego.

"- Kto ma tak kloak w g owie, eby na swoje urodziny, zamiast si bawi
z przyjaci mi - filmowa i umieszcza w internecie film z wypi tymi
ty kami?"

Wiesz kto by na imieninach ?
Mo e by tam Tw j najwierniejszy zindoktrynowany ucze .

"- Kto zosta z poprzedniego rodowiska wywalony za nieetyczne
zachowanie? Czy my licie, e akwizytorzy reprezentuj cy firmy
farmaceutyczne, o kt rych metodach marketingowych kr y opinia gorsza
ni o tych stosowanych przez sprzedawc w u ywanych samochod w, wyrzucaj
ze swojego grona za drobiazgi? Raczej - odkryli, e maj do czynienia z
niebezpiecznym psychopat i e mimo wszystkich korzy ci kt re mo e im
pozornie da ca kowicie zdemoralizowany i pozbawiony skrupu w oszust,
uznali e per saldo lepiej si go pozby ze swego grona ni da si
wci gn w zale no ci od wariata..."

Pawle Por bo idziesz w jawne oszczerstwa, musisz posiada dokumenty bardzo
mocne. W procesie cywilnym to Ty b dziesz musia udowadnia e m wi e prawd .
Przepraszaj p ki jeszcze nie masz pozwu w gar ci.

"Je li ten zawzi ty psychol nie macza palc w w tej obecnej kampanii
przeciwko mnie, to znaczy, e w naszym nurkowym wiadku jest naprawd
ogromna nadreprezentacja psychopat w..."

Trudno macza palce jak si jest w Egipcie.
Nadal udowadniasz e to Ty cierpisz na paranoj .
Jesli nie on to jego grzecznie przepraszasz, rozumiesz ?
Mo esz si zachowywa jak Twoje rodowisko "IANTD abierek", siej c
pom wienia.

"Wiele os b s dzi, e teksty o masonerii, g upie uwagi o linkach
wstawiane w wielu w tkach i obrzydliwe komentarze - s pisane przez
wariata kt ry WIERZY w to co pisze. Ja uwa am inaczej. Te teksty tworzy
faktycznie wariat, wariat chory nienawi ci do mnie oraz do wszystkich
innych kt rzy nie nabieraj si na jego firmowy u miech nr 5 i nie chc
da si kupi za jego kas . Ale te teksty pisze zupe nie rozmy lnie, nie
wierz c w swoje s owa, ale wiedz c, e cz z was jest tak naiwna, e
wierzy w anonimowe wypowiedzi, cz jest zbyt ma o spostrzegawcza, by
zauwa y , e listy podpisane moim nazwiskiem s wysy ane z sieci na
warszawskiej Chomicz wce, a nie z Jastarni, Gdyni, czy Rocamadour gdzie
przebywam gdy s one pisane, wie e uporczywe tworzenie czarnego PR
woko o mojej osoby powoduje, e tak czy inaczej troch tej kloaki
przyklei mi si do but w, a ta osoba, dzia aj c przez takich ludzi bez
honoru jak demolant, oraz przez anonimowe wypowiedzi - mimo, e to ona
w a nie ma t ca kloak w g owie - pozostaje wzgl dnie czysta..."

O Honorze m wi go kt ry fa szuje nag wki, Pawe Por ba. eby dokopa osobie
idzie na fa szerstwo. Nie ma pewno ci dowodu, tylko lep z o .

"Piszecie, e to ja mam ciga tego wariata i zrobi z nim porz dek. A ja
odwr c spraw - to WY je dzicie do jego bazy. To wy kupujecie w jego
sklepie. To wy uczestniczycie w imprezach robionych przez niego. To wy
wsp tworzycie z nim fora i czasopisma. To wy finansujecie tego
osobnika. Ja rozumiem, e czasem jest wygodnie jecha do bazy
prowadzonej przez nieuczciwego cz owieka, a nawet - przez wariata,
psychopat czy z odzieja. Wygodnie bo ma kilka odzi, dobr reklam ,
albo baz blisko stolicy. Ale to tylko wy mo ecie wyrugowa z naszego
rodowiska takie osoby. Mo ecie je ignorowa , wybiera bazy prowadzone
przez uczciwych ludzi, nie uczestniczy w internetowych dyskusjach z
anonimami i trollami... im bardziej b dziecie ich ignorowa , tym
mniejszy impact factor b d mia y te osoby i ich przedsi wzi cia a w
ko cu im si znudzi i odejd od nas na dobre..."

Tak bardzo zazdro cisz innym, czasopism baz itp. ?
Mo na Tobie wsp czu .

"Pozostaje jeszcze jedna kwestia - Course Director kt ry zrobi z tego
go cia instruktora - doskonale wie, co robi ten osobnik i jakimi
metodami. Utrzymuj c go w gronie instruktor w wiadomej organizacji
deklaruje ciche poparcie dla takich metod marketingowych, dla tej ca ej
kloaki l gn cej si w chorych my lach tego cz owieka."

Ukogo zosta e instruktorem w IANTD ?

"Ten CD stara si utrzyma sw j wizerunek jako osoby solidnej,
rozwijaj cej si , dobrze szkol cej. My l , e brak dzia ania w tej
sprawie odbierzecie tak jak to powinno by odebrane: jako powi zanie
jego osoby i ca ej jego organizacji z tym bagnem."

al tobie "serce" ciska, dlaczego to nie ja, dlaczego zn w nie ja.

"Tak wi c ostatecznie - wszyscy kt rzy chcecie moimi r kami pozby si
tych wariat w: ja nie mam na to rodk w finansowych, czasu, nie mam te
w sobie nienawi ci, kt ra by nap dza a mnie do walki z tymi lud mi."

Nienawi masz to co napisa e to dow d stnu Twojej duszy.

"Tam
gdzie jest m j wiat - na Ba tyckich wrakach, czy dwa kilometry od
wej cia do Francuskiej jaskini - takich ludzi nie ma a woda jest czysta."

Tam gdzie ja jestem Ciebie nie ma, w a nie to jest pi kne w nurkowaniu, ka dy
mo e mie w asn drog , te w asne Himalaje (al Niepodleg o ci 188).

"Kloaka jest w tych kilku centrach nurkowych kt re s prowadzone przez
zdemoralizowanych oszust w, i to wy, kt rzy z ich us ug korzystacie,
mo ecie zag osowa nogami za tym, czy w Polsce b dzie si nurkowa w
bagnie, czy w wodzie. Ja wybieram wod - i zapewniam was, e mimo wielu
opinii - to co mamy pod wod , np. w Ba tyku, jest pierwszej wiatowej
jako ci..."

Jak pachnia a Zatoka w to lato ?

"pozdrawiam
Pawe Por bawww.nurkowanie.nekton.com.pl"

pozdrawiam rc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2010-11-11 12:02:54
Autor: Raj
W sprawie czarnego PR
Uważam że miara się przelała, koledzy pora już skończyć aby para
bałwanów jeździła po naszysz wspólnych kolegach z którymi znamy się
doobrze i bardzo wiele zrobiliśmy pod wodą, uważam że pora oficjalnie
na tym forum oświadczać swoje nie zadowolenia aby Te PALANTY wiedzieli
że to w Nas jest siła.
Paweł  trzeba z chołotą zrobić pożądek jesteśmy z Tobą!!!

Data: 2010-11-11 20:13:16
Autor:
W sprawie czarnego PR
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Uwa=BFam =BFe miara si=EA przela=B3a, koledzy pora ju=BF sko=F1czy=E6 aby p=
ara
ba=B3wan=F3w je=BCdzi=B3a po naszysz wsp=F3lnych kolegach z kt=F3rymi znamy=
 si=EA
doobrze i bardzo wiele zrobili=B6my pod wod=B1, uwa=BFam =BFe pora oficjaln=
ie
na tym forum o=B6wiadcza=E6 swoje nie zadowolenia aby Te PALANTY wiedzieli
=BFe to w Nas jest si=B3a.
Pawe=B3  trzeba z cho=B3ot=B1 zrobi=E6 po=BF=B1dek jeste=B6my z Tob=B1!!!

Czy to groźba karalna ?
Możesz się przedstawić ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 20:25:38
Autor:
W sprawie czarnego PR
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
[...]

Od kilku miesięcy pytam Pawła Porębę dlaczego nie umie przeliczyć głupoty jaką zalecił. Zawsze bredzi jak potłuczony jak jego nie wiadomo kto męczy i dręczy.
Gdyby taki błąd zrobił AOWD, można by było wybaczyć.
Lecz to człowiek który to powinien wiedzieć doskonale, nie da się robić dekompresji na czynniku oddechowym w którym pp(inertu) jest wyższe niż na powierzchni, ciśnienie przesycenia.
Dokładnie taka sytuacja występuje w NOF str 17 awryjny czynnik oddechowy TMX.
Wiem że nie odpowiesz merytorycznie, tak samo jak Paweł Poręba tego nie zrobi.

Bo wtedy musiał by się przyznać do błędu. "Nurek Hogarthian nie przyznaje się do błędu, jak się przyznaje to nie jest Hogarthian"

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 20:28:05
Autor: jacekplacek
W sprawie czarnego PR
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
[...]

To, że jesteśmy z Pawłem to jedno - i nie tylko ja, Ty i znajomi Pawła, ale spora grupa nurków:
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23839 http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23831
tylko że nie w tym cały problem. Problem w tym, że ta cała parodia zbyt wiele osób cieszy - cieszy na zasadzie: jak dowalą Porębie, to kursant pójdzie sobie gdzie indziej, nie ważne gdzie, ważne, że gdzie indziej. Tylko cisząc się dziś, nie dociera, że każdy z nich może byc następnym. Na razie czarnecki i parę mirrorów bije w srodowisko IANTD - a konkretnie w ludzi NIE ZWIĄZANYCH Z PADI, lub z PADI związanych słabo. I skutecznie zwalczaja ludzi z ogromna pasja, chcących podzielić się swoja wiedzą, doświadczeniem. Może nie zawsze w pełni bezbłędnie, czasem naiwnie, ale zwsze z pasją i ZA DARMO. To godzi w interesy i małostkowość kilku gnojków, więc będą tak zwalczać każdego - teraz akurat IANTD, ale spotka to każdego wychylającego się poza ramy, wytyczone przez tych kilku psycholi. Jak mawia Korwin Mikke, demokracja to rządy idiotów, bo idiotów jest większość. Podobnie jest tu - leniów, patałachów i różnej maści pajaców jest większość, więc to nie Paweł zyska tu poparcie, oj nie... Raj, nie bądź naiwny - tej wojenki nie da się wygrać, bo szczanie i sranie w gardło kloacznej kurwy sprawia jej tylko przyjemność.

Data: 2010-11-11 12:47:31
Autor: Raj
W sprawie czarnego PR
Jacek Ja wierzę w ludzi którzy to czytają bo nie raz wspominali mi że
mają tego dość, więc apeluję Koledzy możemy pokazać swoje
niezadowolenie TYM PALANTOM bo te oszczerstwa mogą spotkać każdego z
nas tak jak Jacek napisał, musimy się temu przeciewstawić .
Nie możemy stać obojętni i nie ważne Kim oni są sami znamy się
najlepiej i nie pozwólmy z Siebie robić osłów.
pozdrawiam RAJmund

Data: 2010-11-11 21:03:44
Autor: jacekplacek
W sprawie czarnego PR
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Jacek Ja wierz=EA w ludzi kt=F3rzy to czytaj=B1 bo nie raz wspominali mi =
=BFe
maj=B1 tego do=B6=E6, wi=EAc apeluj=EA Koledzy mo=BFemy pokaza=E6 swoje
niezadowolenie TYM PALANTOM bo te oszczerstwa mog=B1 spotka=E6 ka=BFdego z
nas tak jak Jacek napisa=B3, musimy si=EA temu przeciewstawi=E6 .
Nie mo=BFemy sta=E6 oboj=EAtni i nie wa=BFne Kim oni s=B1 sami znamy si=EA
najlepiej i nie pozw=F3lmy z Siebie robi=E6 os=B3=F3w.
pozdrawiam RAJmund
Raj, nie "mogą spotkać" a już to się dzieje i to w tym wątku. Kilka postów wyżej czarnecki nazywa "najwierniejszym zindoktrynowanym uczniem" nazywa osobe związaną z IANTD o tyle, że zrobiła w tej organizacji może jeden, może dwa kursy - osobę, które oficjalnie podziękowania składają, że raczy ich bazę odwiedzać... Szczyt obłudy.

Data: 2010-11-11 13:24:56
Autor: Raj
W sprawie czarnego PR
Jacku ja nikomu dupy lizać nie muszę robię to co lubię i nie mjuszę
jeździć na jakieś pierdolone jeziorko bo 99% nurków w PL robię w
Bałyku i mam w dupie tego palanta który pokazuję filmiki z wodą
minearalną, zapraszam go na Bałytyk może tam sprawdzimy się, moim
zdaniem ten palant nie ma pojęcia o prawdziwym nurkowaniu i dziwię się
osobą które to wszystko czytają i nie reagują.

Data: 2010-11-11 21:42:56
Autor: jacekplacek
W sprawie czarnego PR
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Jacku ja nikomu dupy liza=E6 nie musz=EA robi=EA to co lubi=EA i nie mjusz=
=EA
je=BCdzi=E6 na jakie=B6 pierdolone jeziorko bo 99% nurk=F3w w PL robi=EA w
Ba=B3yku i mam w dupie tego palanta kt=F3ry pokazuj=EA filmiki z wod=B1
minearaln=B1, zapraszam go na Ba=B3ytyk mo=BFe tam sprawdzimy si=EA, moim
zdaniem ten palant nie ma poj=EAcia o prawdziwym nurkowaniu i dziwi=EA si=
=EA
osob=B1 kt=F3re to wszystko czytaj=B1 i nie reaguj=B1.
Długo zastanawiałem się, dlaczego Paweł napisał tego posta, co miał na celu, ewidentnie wystawiajac sie na strzał. Myślę, że na pewno nie to, żeby na te chore osoby wylać falę agresji, bo nie tędy droga. Raj, my sobie nurkujemy, bawi nas to, lubimy się, jest nam znakomicie w swoim towarzystwie - po cholerę zaglądać w dupę i patrzeć jak się gówno kształtuje? Większość ludzi raz zajrzy na sektę i ma dość - cel psycholi został osiągnięty i nie został tu nikt normalny. Uszanuj to zwycięstwo i nie licz, że ktokolwiek przyjdzie grzebać się w tej kloace. To ich totem i ich podwórko - ludzie normalni są na innych forach a tam opinia jest jednoznaczna.

Data: 2010-11-11 21:58:11
Autor:
W sprawie czarnego PR
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Długo zastanawiałem się, dlaczego Paweł napisał tego posta, co miał na celu, ewidentnie wystawiajac sie na strzał.

Odpowiedź jest niezmiernie prosta.

Odpowiedział w takiej formie, żeby uciec od opowiedzi, dlaczego zalecił morderczą dekompresję awaryjną.
Klasyka manipulacji w jego wykonaniu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 22:23:01
Autor: jacekplacek
W sprawie czarnego PR
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Długo zastanawiałem się, dlaczego Paweł napisał tego posta, co miał na
> [...]

Odpowiedź jest niezmiernie prosta.

Odpowiedział w takiej formie, żeby uciec od opowiedzi, dlaczego zalecił morderczą dekompresję awaryjną.

Ładnych kilka razy rozmawiałem z lekarzami nurkowymi o twoich wypowiedziach na tematy dekompresyjne. Ja niewiele się na tym znam, ale oni owszem - raz z racji zawodu, dwa z racji pasji. Nie mieli pochlebnego zdania - delikatnie mówiąc.
Co do NOF, to długo i uparcie twierdziłeś, że dekompresja tlenowa nie pozwala na wyjście na powierzchnię przy gradiencie CIŚNIEŃ OTOCZENIA = 4. Cały ten czas czytałeś NOF i jego 17(bodaj) stronę i ANI RAZ nie zauważyłeś "błędu" w dekompresji awaryjnej. Nie raczyłeś też wklepać ANI JEDNEGO z przykładowych profili do żadnego z dekoplanerów ani NIE RACZYŁEŚ TEGO PRZELICZYĆ. Kiedy po kilku miesiącach pozwalania ci na ośmieszanie się, wkleiłem tu z Z-plannera jota w jotę przepisany plan, gdzie jak byk wykazałem, że NOF jest bardziej konserwatywny od programu(nota bene od RD również), wpadłeś na plan awaryjny. Plan awaryjny, który jest wyjaśniony przez Pawła w innych dyskusjach na normalnym forum z normalnymi ludźmi. A udział w tej dyskusji wzięli również lekarze i nurkowie robiacy nury poza zakresem percepcji kogokolwiek tutaj. Paweł zapraszał do udziału w tej dyskusji również ciebie, ale nie weźmiesz w niej udziału, bo ciebie z tego forum wyrzucono i miałbyś tam powrót, ale nie potrafisz utrzymać poziomu, ani kultury. Wiedzę jakąś masz, w to nikt nie wątpi, tak jak nikt nie wda się w żadne dyskusje na sekcie.

Data: 2010-11-12 07:22:41
Autor:
[...]

W Himalajach dr Sićko i dr Kot zalecili zupełnie inną dekompresję, DLACZEGO ?
Była dostępna na spotkaniu w Abbys, też na konferencji Naukowej Sopot 2008.
Prezentował materiał z wyprawy Michał Brajta. Do dekompresji można dotrzeć jest w dyspozycji dr Kota. Jak chcesz rozmawiać o dekompresji to wypada rozumieć stosowane słownictwo, iloraz ciśnień to coś innego niż różnica. A gradient to : Wektor w kierunku największego wzrostu na skalarnym polu.
Cały ten czas czytałeś NOF i jego 17(bodaj) stronę i ANI RAZ nie zauważyłeś "błędu" w dekompresji awaryjnej.

Asa na początku gry, tak mogą grać nowicjusze.

Nie raczyłeś też wklepać ANI JEDNEGO z przykładowych profili do żadnego z dekoplanerów ani NIE RACZYŁEŚ TEGO PRZELICZYĆ.

Dlaczego zakładasz że nie dysponuję i takim materiałem.
Podałem wartość ciśnienia inertu, podałem wartość cisnienia przesycenia na powierzchni. Wiem że nie umiesz z tego skorzystać. Ale dla Pawła Poręby nie powinno być żadnego kłopotu.
[...]
awaryjny. Dlaczego do wyprawy w Himalaje Specjaliści nie zalecili Z-planera, a wyprawa zaowocowała publikacją w periodyku Medycyny Lotniczej ?

(Ciekawy materiał jest w Polskim Przeglądzie Medycyny Lotniczej nr 2 tom 15, kwiecień-czerwiec 2009. Nurkowanie na Wysokości 4919 m npm.-
Wyprawa Tilicho 2007
Jacek Kot, Zdzisław Śićko, Marcin Żyszkowski, Michał Brajta.
Nie mam pozwolenia na publikację i nie jest dostępne w wydawnictwie w formacie *.pdf.)
Materiał mam, zastosowana dekompresja też jest dostępna u dr Kota.

[...]

Też maiałem okazję rozmawiać z lekarzami medycyny Nurkowej też Lotniczej, Wcale nie jest tak piękinie, jak trzeba robić badania na ludziach. Komisja, wnioski, długa droga przed naukowcem który się tego podejmuje. Paweł Poręba zasuwa na skróty, żadnych badań, żadnych wniosków, żadnej recenzji, poprostu zalecenie (NOF str 17). Dodatkowo morderczą.
Jak się robi dekompresję awaryjną wiadomo, też wpisałem co należy zrobić.
Nie rozumiesz co mówię to normalne. Że Paweł Poręba udaje że nie rozumie, to jego wybór.

[...]

Po co wchodzisz w temat którego kulisów nie znasz.
Wojciech Filip ma dokładnie gdzieś, czy na jego forum mówi się prawdę, czy osoby mówiące o innych mogą podać: źródło wiadomości, cytat. Ma od dłużeszego czasu moje zapewnienie, że nie wejdę na to forum, bo jest tam zbyt wiele osób z którymi musiało by dojść do spięcia.
Dlatego szafowanie zaproszeniami to stawianie w sytuacji dwuznacznej.
Tyle że ja zaprosiłem Pawła Porębę na forum FCS, gwarantowałem brak cenzury.
Jakiego nie ma na FN DiW czy CCR HD (tam "Mania" Maria Bnińska torpedowała kontakt z Satori). Taką łachudrą jest Maria Bnińska. Otrzymałem od Tomasza Żabierka zapis z serwera kto kiedy ingerował w informacje na tym forum.

pozdrawiam rc
ps to jak jadłeś kaczkę na imieninach JK, skoro śmierdziała kloaką ?

Data: 2010-11-12 00:34:54
Autor: Jan Werbinski
W sprawie czarnego PR
Pamiętajcie, że wygrany proces, a racja to dwie luźno powiązane ze sobą sprawy.
Faktem jest, że większość społeczeństwa, to kretyni, którzy uwierzą w wyrok i przypiszą rację temu co wygrał.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-14 07:17:15
Autor: Pszemol
W sprawie czarnego PR
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4cdc7dce$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
Pamiętajcie, że wygrany proces, a racja to dwie luźno
powiązane ze sobą sprawy.
Faktem jest, że większość społeczeństwa, to kretyni, którzy uwierzą
w wyrok i przypiszą rację temu co wygrał.

Komu przypisują racje niekretyni, którzy w przeciwieństwie do sądu
nie mieli dostępu do zeznań świadków i materiału dowodowego zatem
mogą swoją niekretyńską opinię wyrobić sobie tylko na podstawie plotek?

Data: 2010-11-14 17:12:00
Autor: Jan Werbinski
W sprawie czarnego PR
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ibo2dr.65o.0poczta.onet.pl...
[...]

Sobie.

nie mieli dostępu do zeznań świadków i materiału dowodowego zatem
mogą swoją niekretyńską opinię wyrobić sobie tylko na podstawie plotek?

Na jakiej podstawie twierdzisz, że ktoś ma dostęp tylko do plotek?

Data: 2010-11-16 07:27:20
Autor: Pszemol
W sprawie czarnego PR
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4ce00a8c$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Acha :-)

nie mieli dostępu do zeznań świadków i materiału dowodowego zatem
mogą swoją niekretyńską opinię wyrobić sobie tylko na podstawie plotek?

Na jakiej podstawie twierdzisz, że ktoś ma dostęp tylko do plotek?

Na podstawie tego, że mam rację bo jestem niekretynem, Janie :-)))

Data: 2010-11-11 21:38:01
Autor: m
W sprawie czarnego PR

Użytkownik ""Paweł \"Nekton\" Poręba""

Piszesz Paweł o nienawiści ... a sam jej używałeś często. Vide "nibynurki" ....
Troche to pisowskie, czekam kiedy napiszesz, że czas Cię przepraszać i że ręki podawać nie będziesz ....

Data: 2010-11-14 21:18:46
Autor:
W sprawie czarnego PR
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
Pozostaje jeszcze jedna kwestia - Course Director kt=F3ry zrobi=B3 z tego=
=20
go=B6cia instruktora - doskonale wie, co robi ten osobnik i jakimi=20
metodami. Utrzymuj=B1c go w gronie instruktor=F3w wiadomej organizacji=20
deklaruje ciche poparcie dla takich metod marketingowych, dla tej ca=B3ej=
=20
kloaki l=EAgn=B1cej si=EA w chorych my=B6lach tego cz=B3owieka.
Ten CD stara si=EA utrzyma=E6 sw=F3j wizerunek jako osoby solidnej,=20
rozwijaj=B1cej si=EA, dobrze szkol=B1cej. My=B6l=EA, =BFe brak dzia=B3ani=
a w tej=20
sprawie odbierzecie tak jak to powinno by=E6 odebrane: jako powi=B1zanie =

jego osoby i ca=B3ej jego organizacji z tym bagnem.

Jest w PADI CD, który był też IT w IANTD.
Na kursach nie odwala tandety. Nie robi kolejnego stopnia instruktorskiego po obejrzeniu sprzętu u kolegi (R.Kleina). Kupno i założenie na plecy odbyło się już na plecy instruktora, który nie wynurkował wcześniej ani sekundy na tym sprzęcie (rachunek kupna ma datę późniejszą niż stopień mCCR). Pełniejsza informacja była na FN.
Akurat u Tego IT robiłeś swoje uprawnienia w IANTD.
Komu opowiadasz bajki o profesjonaliźmie i standardach etycznych.

pozdrawiam rc

--

W sprawie czarnego PR