W sprawie czarnego PR

Data: 2010-11-11 09:53:11
Autor:
W sprawie czarnego PR
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a): (ciach) Może zastanów się poważnie nad pójściem do psychiatry.

Mam mocne zastrzeżenie do fragmentu który osobiście napisałeś.
Wybrałem fragment w którym jest bzdura jaką palnąłeś. Zamiast odpowiedzieć uciekasz w kolejną piramidalną paranoję.

Zapytam wprost czy nikt w środowisku nie umie policzyć w modelu Buchlmanowskim  dekompresji ze str 17 awaryjnej TMX ?
Czy nikt nie umie przepuścić takiego nurkowania w deco planerku ? Która tabela dekompresyjna z ostatnim przystankiem potraktowanym jako osobne nurkowanie morduje tak jak to: 12m, TMX 18/45, 144 min, ciśnienie atmosferyczne 0,4 ata.
Wyjście z 12m bezpośrednio na powierzchnię.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=145

Poproś przed imprezą o okazanie recenzji kogoś z polskiej hiperbarii: Prof Olszański, prof Kłos, dr Sićko, dr Kot, dr Siermontowski.
Masz recenzję ? NIE.

Odpowiedz proszę na tem fragment z wyliczenami i zamkniemy temat.
To Twój wybór, jak skończy się iloraz ciśnień 4 pokazał w materiale filmowym
Jacek Kurządkowski.
BYŁA DEKOMPRESJA EKSPLOZYWNA !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 05:25:41
Autor: Duch Leszka
Hiena Bałtyku - Paweł Poręba
Znałem kiedyś takiego kolesia, strasznego obszczymura i lumpa. I
kiedyś po paru jabolach udało mu się wyrwać pewną dziwkę. Nie miał jej
gdzie wyruchać to zaprowadził ja do piwnicy. Ściany były wilgotne,
pełno kocich gówien i rozłożona przez dozorcę trutka na szczury. On
zdjął jej majtki, odwrócił tyłem i kazał uklęknąć. Jak jej wsadził, to
ona zaczęła drzeć się wniebogłosy, że nie chce w dupę. A on na to, że
lubi w dupę i że musi skończyć. Więc ona płakała - trochę z bólu, a
trochę ze szczęścia - a on dojechał do końca. Rozumiesz jaka to była
miłość?

I tak trochę zachowujesz się ta dziwka.

Skoro mnie już straszysz - to idź na Policję, masz to dwa numery 997 i
112 i złóż doniesienie, że wpadłeś na pomysł jak niewłaściwą
dekompresją zabić człowieka. I ktoś to opublikował.
Na swoją teorię nie masz papierów ani z IMMiT, ani z KOMH, ani z
Ministerstwa Zdrowia. Próbowałeś opatentować tę metodę? Bo na tym da
się zarobić.
Nie masz żadnej opinii, negatywnej ani pozytywnej od nikogo, kto w tym
kraju profesjonalnie zajmuje się problemami dekompresji. Nie masz
tytułu naukowego z medycyny.
Jesteś co najwyżej nurkowym szarlatanem, któremu korba odjebała w
głowę.

Swoją drogą to warto by było poznać oficjalne stanowisko KDP w sprawie
trybu twojej publikacji i jej zawartości merytorycznej. Ma ktoś parę,
żeby nacisnąć?

Duch Leszka,
w piwnicy mieszka

Data: 2010-11-11 05:42:53
Autor: Duch Leszka
Hiena Bałtyku - Paweł Poręba
Swoją drogą to warto by było poznać oficjalne stanowisko KDP w sprawie
trybu twojej publikacji i jej zawartości merytorycznej. Ma ktoś parę,
żeby nacisnąć?

Tak ci jeszcze dopiszę, że twoja metoda, czyli NektOnFly nie była
testowana nawet na szczurach.
Dopiero wkroczyła w fazę testów. Testy odbywają się na ludziach,
którzy nie mają świadomości, że są testerami.

Duch Leszka

W sprawie czarnego PR