W sprawie katastrofy 10 kwietnia.....

Data: 2010-04-19 19:57:32
Autor: Jacek23
W sprawie katastrofy 10 kwietnia.....
A ja sie pytam gdzie byli ich (tych co zgineli) rodzice, gdzie....no gdzie!!!!??

--

jacek23@post.pl  gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-04-19 11:07:00
Autor: Antenka
On 19 Kwi, 19:57, "Jacek23" <jace...@post.pl> wrote:
A ja sie pytam gdzie byli ich (tych co zgineli) rodzice, gdzie....no
gdzie!!!!??

--

jace...@post.pl  gg: 207344http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Po tam tej stronie - wyszli im naprzeciw.

Antenka

Data: 2010-04-19 22:33:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W sprawie katastrofy 10 kwietnia.....
poniedziałek, 19 kwietnia 2010 20:07. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Po tam tej stronie - wyszli im naprzeciw.

Antenka

Mam rozumieć cinieżyjący. Co z żywymi bo "trzeba z żywymi naprzód iść"?

Data: 2010-04-19 22:38:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> Antenka

Mam rozumieć cinieżyjący. Co z żywymi bo "trzeba z żywymi naprzód iść"?

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Nie wiem, kiedy wspomne plk Walerego Slawka.

   Czarek

Data: 2010-04-19 23:11:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W sprawie katastrofy 10 kwietnia.....
poniedziałek, 19 kwietnia 2010 22:38. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

   Nie wiem, kiedy wspomne plk Walerego Slawka.

A o premierze Sławoju Składkowskim też. Lapidarnie:
http://www.mmwroclaw.pl/rep/newsph/6848/28805.3.jpg

Data: 2010-04-19 21:04:14
Autor: ColgatesBilly
"Jacek23" <jacek23@post.pl> wrote in message news:4bcc998e$1news.home.net.pl...
A ja sie pytam gdzie byli ich (tych co zgineli) rodzice, gdzie....no gdzie!!!!??

 Toznie.
Niektorzy nie zyli, a czy w piekle czy w niebie, nie nam sadzic.
Reszta, w domu, szpitalu... na zakupach, a jedni to podobno na rybach
'
KoL

W sprawie katastrofy 10 kwietnia.....