W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

Data: 2015-01-22 13:21:29
Autor: XL
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Data: 2015-01-22 11:01:28
Autor: husar
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1jfflyyd0q14o.w0jzb7ejrxqa$.dlg40tude.net...
Podpisz petycję: http://reduta-dobrego-imienia.pl/?p=996

Treść petycji (.jpg) do wglądu przed wejściem na stronę podpisywania:
http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpress7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

Ten film mocno idzie na Netflix. Caly swiat go wiec oglada i to wypacza obraz polakow.
Reżyser Paweł Pawlikowski to po prostu kanalia i na pewno żydo-patriota.
Kompletnie w tym filmie zniszczył polski katolicyzm, powojennych Polaków
a jak zwykle mega wyolbrzymił żydów i jak to ich okropnie traktowano.

Data: 2015-01-22 13:07:41
Autor: szklanynocnik
użytkownik husar napisał:

[...]

Po pierwsze, drugie i trzecie - planowanie:)

Więcej niż 3 mln Żydów zginęło w Polsce i Polacy nie będą spadkobiercami polskich Żydów. Nigdy na to nie zezwolimy. Będziemy nękać ich tak długo, dopóki Polska się znów nie pokryje lodem. Jeżeli Polska nie zaspokoi żydowskich żądań, będzie publicznie poniżana i atakowana na forum międzynarodowym.

    Opis: słowa wypowiedziane w dniu 19 kwietnia 1996 na Światowym Kongresie Żydów

http://pl.wikiquote.org/wiki/Izrael_Singer

Data: 2015-01-22 14:41:14
Autor: Marek
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 22:07:41 UTC+1 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik husar napisał:

> [...]

    Opis: słowa wypowiedziane w dniu 19 kwietnia 1996 na Światowym Kongresie Żydów

Zydow , dawniej , mordowano i palono w stodolach.
Tylko w Polsce mieli swoje enklawy i wlasne prawodwstwo.
Sowieckich agentow zydowskiego pochodzenia bedziemy scigac zawsze.

Data: 2015-01-22 14:09:32
Autor: El Comandante
"XL" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1jfflyyd0q14o.w0jzb7ejrxqa$.dlg40tude.net...
[...]

Dzięki, już podpisałem...

Data: 2015-01-22 17:59:47
Autor: Budzik
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

A priori?

Data: 2015-01-22 19:37:01
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42AB73D360E8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Cześć! Właśnie podpisałem/am petycję "Petycja w sprawie filmu "Ida"" na
CitizenGO, której adresatem jest Dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki
Filmowej Agnieszka Odorowicz.

Wydaje mi się, że to ważna sprawa i chciałbym, abyś też ją
poparł/a. Tutaj jest link:

http://citizengo.org/pl/15781-w-sprawie-filmu-ida?tc=ty&tcid=9717301

Jarosław

Data: 2015-01-22 19:59:48
[...]