W sprawie kóz

Data: 2010-11-10 16:28:28
Autor: wekon
W sprawie kóz
Dlaczego w Polsce jak ktoś powie prawdę, coś co myśli większa część społeczeństwa to zaraz musi przepraszać?

http://www.tvn24.pl/-1,1681747,0,1,kandydat-przeprasza-za-gejow-i-kozy,wiadomosc.html

wekon

Data: 2010-11-10 16:32:07
Autor: brat_olin
W sprawie kóz
"wekon" <wekon@op.pl> wrote

Dlaczego w Polsce jak ktoś powie prawdę, coś co myśli większa część społeczeństwa to zaraz musi przepraszać? http://www.tvn24.pl/-1,1681747,0,1,kandydat-przeprasza-za-gejow-i-kozy,wiadomosc.html

To samo w Ameryce.  Tam czesto przepraszaja za gejow, Zydow
i czarnych.

 --
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-10 16:34:26
Autor: wekon
W sprawie kóz
"brat_olin"  wrote in message news:ibedte$ich$1news.onet.pl...

"wekon" <wekon@op.pl> wrote

[...]

No rozumiem, jakby mu np. udowodnili, że te kozy to jednak to robią, a tu nic, ma przeprosić i tyle. Chore czasy.

wekon

Data: 2010-11-10 16:41:09
Autor: abc
W sprawie kóz
W niepodległym państwie Polaków nie musiałby.

Data: 2010-11-10 16:59:56
Autor: u2
W sprawie kóz
W dniu 2010-11-10 16:28, wekon pisze:
Dlaczego w Polsce jak ktoś powie prawdę, coś co myśli większa część
społeczeństwa to zaraz musi przepraszać?

http://www.tvn24.pl/-1,1681747,0,1,kandydat-przeprasza-za-gejow-i-kozy,wiadomosc.html

Koza z kozą tego nie robi, ale taki "Polok_prawdziwy" robi to codziennie :)

Data: 2010-11-10 17:13:22
Autor: raff
W sprawie kĂłz
[...]

Ja protestuje. Wplatujecie biedne zwierzeta do polityki.

Co tym pedalom przeszkadzaly kozy ?

R.

Data: 2010-11-10 17:17:14
Autor: u2
W sprawie kóz
W dniu 2010-11-10 17:13, raff pisze:
Ja protestuje. Wplatujecie biedne zwierzeta do polityki.

Co tym pedalom przeszkadzaly kozy ?

Może kiedyś pedały się ożenią z taką kozą więc wcale nie takie biedne,
bo pedały są zwykle wypasione i z dobrych domów.

Data: 2010-11-10 18:55:54
Autor: Panslavista
W sprawie kóz

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cdac58f$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oni to zrobią za poradą swojego rebusa...

Data: 2010-11-10 18:21:16
Autor: dK
W sprawie kóz

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cdaba20$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego w Polsce jak ktoś powie prawdę, coś co myśli większa część społeczeństwa to zaraz musi przepraszać?

http://www.tvn24.pl/-1,1681747,0,1,kandydat-przeprasza-za-gejow-i-kozy,wiadomosc.html

Koza z kozą nie, ale ślimak ze slimakiem ... tak :)

dK

Data: 2010-11-10 18:24:58
Autor: rAzor
W sprawie kóz
Darz bór! Użytkownik... he he - dK raczył napisać:

[...]

Owszem - pedzie są obślizłe jak te ślimaki, ale nie dwupłciowe.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-10 18:45:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
zeszmacił się
Dlaczego w Polsce jak kto&para; powie prawd&ecirc;, co&para; co my&para;li wi&ecirc;ksza cz&ecirc;&para;&aelig; spo&sup3;ecze&ntilde;stwa to zaraz musi przeprasza&aelig;?

http://www.tvn24.pl/-1,1681747,0,1,kandydat-przeprasza-za-gejow-i-
kozy,wiadomosc.html

wekon
Zeszmacił się.
Zapewne dla mamony - aby SLD nie wycofał mu poparcia.
Ale i SLD też się zeszmacił:  Klasycznego proletariatu już nie ma - więc wymyślili sobie nową klasę uciskaną -
 pedałów i lesbijki, których rzekomo uciska... klasa heteroseksualistów.
Mydlenie oczu! - prawdziwą klasą wyzyskiwaną jest ogół zwykłych obywateli,
a klasa wyzyskiwaczy to elity polityczno-biurokratyczne ze swoimi skaptowanymi pomocnikami.

Data: 2010-11-10 18:53:36
Autor: dK
zeszmacił się

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000477.4cdada35newsgate.onet.pl...
[...]

Ależ jest, jak najbardziej! Wg Marksa to klasa społeczna pozbawiona środków produkcji.

dK

Data: 2010-11-11 09:19:36
Autor: kochamspamWYTNIJTO
o równy dostęp do...

U&iquest;ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:0ef8.00000477.4cdada35newsgate.onet.pl...

> kozy,wiadomosc.html

> Zeszmaci&sup3; si&ecirc;.
> Zapewne dla mamony - aby SLD nie wycofa&sup3; mu poparcia.
> Ale i SLD te&iquest; si&ecirc; zeszmaci&sup3;:
> Klasycznego proletariatu ju&iquest; nie ma - wi&ecirc;c wymy&para;lili sobie now&plusmn; klas&ecirc; > uciskan&plusmn;

Ale&iquest; jest, jak najbardziej! Wg Marksa to klasa spo&sup3;eczna pozbawiona &para;rodków produkcji.

dK

Kiepski ze mnie marksista, bo to mi nie przyszło do głowy.
Ale przecież klasa wyzyskiwana może sobie poradzić tak:
- pedały dostarczają nasienie - lesbijki donoszą ciążę
- dziećmi dzielą się współnie
co już zdaje się jest sporadycznie praktykowane.

Nie będzie to jednak całkiem równy dostęp do środków produkcji!
Należy więc w dalszym ciągu zakazać małżeństw heteroseksualnych. Przy okazji wygaśnie epidemia homofobii.

A jak potem usunąć różnicę między mężczyznami-pedałami a kobietami-lesbijkami, aby nastąpiła pełna równość płci i znikł wyzysk jednej przez drugą... Tego już nie wiem.

Data: 2010-11-11 18:55:05
Autor: raff
o równy dostęp do...
Ale&iquest; jest, jak najbardziej! Wg Marksa to klasa spo&sup3;eczna pozbawiona&para;rodkĂłw
[...]

Tego juĹź nie wiem.

Jednym obciac, innym doszyc, i po krzyku.

R.

W sprawie kóz