W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli

Data: 2011-05-24 16:32:19
Autor: Marcin N
W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
Niedawno kto¶ siê ¿ali³, ¿e ubezpieczyciel nie chce wyp³aciæ odszkodowania pomimo, ¿e policja ustali³a sprawcê.

Znajomy z bran¿y - gdy mu to opowiedzia³em - powiedzia³ krótko: skar¿yæ WINNEGO, a nie ubezpieczyciela. Nie chc± wyp³aciæ z jego OC? - Nie nasz problem, niech wyp³aci sam, albo niech sam walczy z ubezpieczycielem. Ubezpieczyciel nie jest dla nas stron±.

Prawnikiem nie jestem, ale wydaje siê to spójne.

Co my¶licie?

Data: 2011-05-24 14:43:39
Autor: masti
W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 16:32:19 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

Niedawno ktoś się żalił, że ubezpieczyciel nie chce wypłacić
odszkodowania pomimo, że policja ustaliła sprawcę.

Znajomy z branży - gdy mu to opowiedziałem - powiedział krótko: skarżyć
WINNEGO, a nie ubezpieczyciela. Nie chcą wypłacić z jego OC? - Nie nasz
problem, niech wypłaci sam, albo niech sam walczy z ubezpieczycielem.
Ubezpieczyciel nie jest dla nas stronÄ….

Prawnikiem nie jestem, ale wydaje się to spójne.

Co myślicie?

słusznie gada. To sprawca ma wypłacić odszkodowanie. Czy zrobi to sam czy weźmie kasę od ubezpieczyciela to jego problem.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-24 17:13:08
Autor: masti
W sprawie w?tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 18:53:12 +0200 osobnik zwany lotti
wystukał:

Niedawno kto¶ siê ¿ali³, ¿e ubezpieczyciel nie chce wyp³aciæ
odszkodowania pomimo, ¿e policja ustali³a sprawcê.

naucz siê czytnaæ. Kolega zaj±³ jako drugi miejsce na pasie na co
kodseks nie zezwala o by³ sprawca wypandku wiêc ub mia³ prawo nie
wyp³aciæ

gdzie to jest napisane w poście wątkotwórcy?

Naucz się czytać. Pytanie jest o to kogo skarżyć. PS: napraw sobie czytnik bo krzaczysz.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-24 23:45:16
Autor: grzech
On 24 Maj, 18:53, "lotti" <lo...@wwp.pl> wrote:

Kolega zaj±³ jako drugi miejsce na pasie na co kodseks nie zezwala <

Gdyby nie zezwala³ to na miejscu zdarzenia policja nie wskaza³a by
kierowcy puszki jako winnego.
Mo¿e podaj paragraf?;)

grzech
pegi

Data: 2011-05-24 20:07:55
Autor: Regand
[...]

A wiesz moze co oznacza ubezpieczyc sie od odpowiedzialnosci cywilnej? :)
Zaden sad sie tym nie zajmie bo wlasnie od tego sprawca byl ubezpieczony i strona do ktorej nalezy kierowac roszczenia to ubezpieczyciel.

pozdr

Data: 2011-05-24 19:02:34
Autor: masti
W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:07:55 +0200 osobnik zwany Regand
wystukał:

ROTFL. Pokażesz odpowiedni paragraf?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-25 10:56:31
Autor: erg
W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli

U¿ytkownik "Regand" <regand@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ddbf408$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

A wiesz moze co oznacza ubezpieczyc sie od odpowiedzialnosci cywilnej? :)
Zaden sad sie tym nie zajmie bo wlasnie od tego sprawca byl ubezpieczony i strona do ktorej nalezy kierowac roszczenia to ubezpieczyciel.

Bzdury piszesz czlowieku. BZDURY.

erg

W sprawie w±tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli