W stanie wojennym dziennikarze wdziali mundury

Data: 2011-11-11 18:37:15
Autor: boukun
W stanie wojennym dziennikarze wdziali mundury
dzisiaj ich naśladowcy przybrali masońskie kotyliony...

boukun

Data: 2011-11-11 18:49:28
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 18:37:

dzisiaj ich naśladowcy przybrali masońskie kotyliony...

boukun

Ja tam nie mam nic żeby dziennikarki chodziły ubrane tylko w kotyliony. :-)

Data: 2011-11-11 18:51:04
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jn79$gjq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na codzień. :-)

boukun

Data: 2011-11-11 18:56:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 18:51:

[...]

"Nie od razu Kraków zbudowano". Poza tym kalendarzowo nasze święto niepodległości wypada w chłodniejszym miesiącu roku. Nie to jak Amerykanie czy Francuzi, w środku lata. :-)

Data: 2011-11-12 05:51:06
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 18:49:28 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Następny rechocący Lepper.

--
stevep

W stanie wojennym dziennikarze wdziali mundury