W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów

Data: 2011-03-12 13:59:07
Autor: u2
W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów
.... teraz będzie zasiadał w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"został wysoko oceniony" :

http://wpolityce.pl/view/8368/W_stanie_wojennym_oskarzal_opozycjonistow__teraz_bedzie_zasiadal_w_elitarnym_korpusie_Prokuratury_Generalnej___zostal__wysoko_oceniony_.html

"Jak wynika z ustaleń reporterów RMF FM prokuratorzy skompromitowani w
czasach PRL wystartowali w konkursie o etaty w korpusie Prokuratury
Generalnej. Członkowie korpusu są najlepiej opłacanymi prokuratorami w
kraju.

Prokurator Leszek Pruski oskarżał opozycjonistów w stanie wojennym. To
jego podpis widnieje na karcie oskarżenia prof. Krzysztofa Mazurskiego,
który sprzeciwiał się internowaniu działaczy „Solidarności". Prokurator
Pruski zasłynął z tego, że żądał kar nie tylko dla opozycjonistów, ale
także dla osób, które tylko pomagały opozycji.

Z informacji TVN24 wynika, że prokurator Leszek Pruski został pozytywnie
zaopiniowany do pracy w korpusie Prokuratury Generalnej.

Krajowa Rada Prokuratury wczoraj zakończyła głosowanie nad kandydatami
do objęcia 19 etatów w Prokuraturze Generalnej. Z informacji TVN24
wynika, że prokurator Pruski zostaÅ‚  wysoko oceniony przez KrajowÄ… RadÄ™
Prokuratury."

Data: 2011-03-12 05:25:13
Autor: zbig
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
On 12 Mar, 13:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... teraz bêdzie zasiada³ w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"zosta³ wysoko oceniony" :

http://wpolityce.pl/view/8368/W_stanie_wojennym_oskarzal_opozycjonist...

"Jak wynika z ustaleñ reporterów RMF FM prokuratorzy skompromitowani w
czasach PRL wystartowali w konkursie o etaty w korpusie Prokuratury
Generalnej. Cz³onkowie korpusu s± najlepiej op³acanymi prokuratorami w
kraju.

Prokurator Leszek Pruski oskar¿a³ opozycjonistów w stanie wojennym. To
jego podpis widnieje na karcie oskar¿enia prof. Krzysztofa Mazurskiego,
który sprzeciwia³ siê internowaniu dzia³aczy "Solidarno¶ci". Prokurator
Pruski zas³yn±³ z tego, ¿e ¿±da³ kar nie tylko dla opozycjonistów, ale
tak¿e dla osób, które tylko pomaga³y opozycji.

Z informacji TVN24 wynika, ¿e prokurator Leszek Pruski zosta³ pozytywnie
zaopiniowany do pracy w korpusie Prokuratury Generalnej.

Krajowa Rada Prokuratury wczoraj zakoñczy³a g³osowanie nad kandydatami
do objêcia 19 etatów w Prokuraturze Generalnej. Z informacji TVN24
wynika, ¿e prokurator Pruski zosta³  wysoko oceniony przez Krajow± Radê
Prokuratury."

No có¿. Je¶li takie przypadki bêd± mia³y miejsce, prokurator Seremet
nie bêdzie dobrze oceniony po mijaj±cej kadencji. Sêk w tym, ze obecne
pokolenie piêædziesiêciolatków i krótko przed piêædziesi±tk± jest
naznaczone w ca³o¶ci grzechem pierworodnym. Wszyscy oni zaczynali
pracê w PRL a wtedy kto szed³ do prokuratury musia³ mieæ bardzo miêkki
krêgos³up moralny.

Data: 2011-03-12 14:41:12
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 14:25, zbig pisze:
[...]

50-letni prokuratorzy powinni zostaæ zlustrowani. Wtedy nie by³oby
takich wpadek.

Data: 2011-03-12 15:15:54
Autor: obserwator
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> krêgos³up moralny.

50-letni prokuratorzy powinni zostaæ zlustrowani. Wtedy nie by³oby

nie tylko zlustrowani, ale powinni miec zakaz zajmowania tak wysokich
stanowisk. Tylko w Polsce i Rosji tacy ludzie nie zostali odsunieci od takich stanowisk. Zreszta Tusk, probuje nasladowac Putina i uprawia putinade.

Data: 2011-03-12 23:58:29
Autor: zbig
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
On 12 Mar, 16:15, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisa (a):

[...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty próbujesz na¶ladowaæ J. Kaczyñskiego u¿ywaj±c terminów przez niego
wymy¶lonych. Poza tym, prokuratura jest samorz±dna i Tuskowi nic do
niej. Czasy kiedy Kempa ustawia³a prokuratorów na szczê¶cie ju¿ minê³y.

Data: 2011-03-13 10:21:06
Autor: obserwator
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Ty próbujesz na¶ladowaæ J. Kaczyñskiego u¿ywaj±c terminów przez niego
wymy¶lonych. Poza tym, prokuratura jest samorz±dna i Tuskowi nic do
niej. Czasy kiedy Kempa ustawia³a prokuratorów na szczê¶cie ju¿ minê³y.

To moje zdanie i dlatego wlasnie popieram Kaczynskich i PiS.
Ty sie nie wypowiadaj na publicznej grupie na tematy polskie bos Polakiem nie
jest.

Kim jestes to juz pokazales. Gardze toba. --

Data: 2011-03-12 07:45:06
Autor: Hans Kloss
On 12 Mar, 13:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... teraz bêdzie zasiada³ w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"zosta³ wysoko oceniony" :

 Odkomuszenie i odplatfonsienie wymiaru sprawiedliwo¶ci to
najwa¿niejsze zadanie dla przysz³ych polskich w³adz. W drugiej
kolejno¶ci powinno pój¶æ odplatfonsienie i odkomuszene szkolnictwa
(zw³aszcza wy¿szego). w trzeciej- przekaziorów. Dopiero potem bêdzie
siê mo¿na zabraæ za pozbawienie komuszerii. platfonstwa i boukuñstwa
wp³ywu na losy naszego kraju. A to bêdzie oznacza³o pocz±tek drogi RP
do niepodleg³o¶ci....
J-23

Data: 2011-03-12 15:51:34
Autor: obserwator
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a): Odkomuszenie i odplatfonsienie wymiaru sprawiedliwo¶ci to

...no i sluzb specjalnych !

Data: 2011-03-12 16:48:32
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 16:45, Hans Kloss pisze:
 Odkomuszenie i odplatfonsienie wymiaru sprawiedliwo¶ci to
najwa¿niejsze zadanie dla przysz³ych polskich w³adz.

Czyli w skrócie pozbycie siê pacho³ków SB.

Data: 2011-03-12 14:32:32
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b6e1a$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaki wniosek? Co proponujesz oprócz skopiowanie wynurzeń jakiegoś zwolennika PiS?

Valerio

Data: 2011-03-12 15:59:48
Autor: drummer
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów

Jaki wniosek? Co proponujesz oprócz skopiowanie wynurzeñ jakiego¶
zwolennika PiS?

Valerio

w waszej platformianej mentalnosci jest pewien charakterystyczny rys, ktory sprawia ze samodzielnie nie potraficie blysnac ale tylko pytacie innych, zbieracie co lepsze pomysly i dzialacie wedlug tego co wam ktos podpowie ...

co by wam tu zatem poradzic ? skoro wrociliscie do korzeni to mozecie sie ponownie przemianowac na ta sama partie, ktorej opisany w tym artykule bohater walki klasowej tak gorliwie sluzyl ....

Data: 2011-03-12 16:08:47
Autor: Pinocchio
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów

U¿ytkownik "drummer" <drummer_boy@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilg1p8$j1t$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nastêpny nieszkodliwy idiota do³±czy³ do grupy "wymó¿d¿ków".  Pytam bo jestem ciekaw opinii innych. U was, pisowskich "wymó¿d¿ków" bogiem i carem jest wasz prezes. Sami nie potraficie mysleæ, wyci±gaæ wniosków. Wasze myslenie jest podporz±dkowane manipulacji prezesa.Samodzielne myslenie jest zakazane. To co pisz± na grupie u2, Hans Kloss, cytryna, obserwator, HaMMer to typowy przyk³ad wymó¿d¿enia. Nie staæ was na jak±kolwiek dyskusje. Jedyne co potraficie to wyzwiska!  Jeste¶cie chorzy!

Valerio

Data: 2011-03-12 07:40:12
Autor: Hans Kloss
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
On 12 Mar, 16:08, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Valerio

Jeste¶ durniem  chamem i ¶mieciem trollu. I nic ci nie da zmienianie
co trzy dni nicków , zawsze ciê zdemaskuje twoja g³upota. chamstwo i
zbydlêcenie. Wypierdalaj z tej grupy.
J-23

Data: 2011-03-12 17:00:30
Autor: Pinocchio
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Kim ty jeste¶ prywmitywny "wymó¿d¿ku"? To twoja grupam internetowy ¶mieciu? Naucz siê chamie kultury! Co za bydle z ciebie! Parszywy padalec! Miejsce takich jak ty jest na wysypisku! Tak chamie, poniemiecki wyskrobku! Masz w genach rusk± krew wiêc takie gady s± najgorsze! Wezmê siê za ciebie ty pomongolska ³ajzo i bêde ci uprzykrzaæ ¿ycie na tej grupie! Takich prymitywnych chamów nale¿y zapakowaæ na ¶meiciarki i wywie¼æ na wysypisko! Ty cholerna ¶winio! Zeby¶ zdech³ pod swoim ¶mietnikiem! Zatru³ siê odpadkami, które wyrzuci kto¶ z PO! ;-)))))))))))

Valerio

Data: 2011-03-12 08:03:48
Autor: Hans Kloss
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
On 12 Mar, 17:00, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:
[stelk bzdur]
 Wypierdalaj z psp trollu
J-23

Data: 2011-03-12 17:08:27
Autor: Pinocchio
W stanie wojennym oskarzal opozycjonistów

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bb310690-5ab7-4b45-ba94-6a89998aefb6u12g2000vbf.googlegroups.com...
On 12 Mar, 17:00, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:
[stelk bzdur]
Wypierdalaj z psp trollu
J-23

Mozesz mi skoczyc ty zgrzybialy staruchu! To nie twoja grupa i tacy jak ty nie maja tu nic do gadania! Co "wymózdzku", zlozysz na mnie donos jak robiles to na sasiadów?  Jestes spolecznym zerem!

Valerio

Data: 2011-03-12 17:27:09
Autor: cytryna
UWAGA - PINOCCIO

Jaki wniosek? Co proponujesz oprócz skopiowanie wynurzeñ jakiego¶ zwolennika

PiS?

Valerio

 Rze¼biony przez snycerza o nazwie Geppetto w ma³ej w³oskiej wiosce, by³
tworzony jako Pajacyk, ale marzy³ o zostaniu prawdziwym ch³opcem. Pinokio jest czêsto terminem u¿ywanym na okre¶lenie osoby, która ma sk³onno¶æ do k³amstwa, opowiadania, wytwarzania i wyolbrzymiania lub tworzenie bajki z rozlicznych
powodów.
Wspó³czesny Pinoccio zwany Velerio ma nadto dwie przykre cechy, opluwa ludzi sobie nieznanych i puszcza w porz±dnym towarzystwie g³o¶ne, ¶mierdz±ce b±ki.

Data: 2011-03-12 17:40:00
Autor: u2
UWAGA - PINOCCIO
W dniu 2011-03-12 17:27, cytryna pisze:
[...]

 :)

Data: 2011-03-12 16:26:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-12 13:59, u2 pisze:
... teraz będzie zasiadał w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"został wysoko oceniony" :

I słusznie, - jeden z nielicznych sprawiedliwych.

Data: 2011-03-12 16:47:22
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 16:26, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-12 13:59, u2 pisze:
... teraz bêdzie zasiada³ w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"zosta³ wysoko oceniony" :

I s³usznie, - jeden z nielicznych sprawiedliwych.

Bo ja wiem, dla mnie Jeruzel i spó³ka to najwiêksi zbrodniarze po
drugiej wojnie wiêc ka¿dy kto im s³u¿y³ nie zas³uguje na miano
sprawiedliwego.

Data: 2011-03-12 22:37:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-12 16:47, u2 pisze:
[...]

Bo ja wiem, dla mnie Jeruzel i spółka to najwięksi zbrodniarze po
drugiej wojnie więc każdy kto im służył nie zasługuje na miano
sprawiedliwego.

Zbrodniarze tak, - "Jaruzel" i CzesÅ‚aw K.,  ale nie prokurator skazujÄ…cy pÅ‚atnego/nich agenta/ów obcego mocarstwa ktory na zlecenie owego mocarstwa siaÅ‚ w kraju dywersje i namawiaÅ‚ do buntu.

Data: 2011-03-12 13:45:12
Autor: Hans Kloss
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów
On 12 Mar, 22:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Zbrodniarze tak, - "Jaruzel" i Czes³aw K.,  ale nie prokurator skazuj±cy
p³atnego/nich agenta/ów obcego mocarstwa ktory na zlecenie owego
mocarstwa sia³ w kraju dywersje i namawia³ do buntu.
 Tutaj jadrysiu takich nie by³o, nie by³o potrzeby namawiaæ ludzi do
buntu pzreciw komuszym bandytom.....niemniej co do prokuratora to masz
racjê. I niejeden by³y opozycjonista zapewne dobrze wspomina "swojego"
prokuratora bo wiêkszo¶æ z nich to byli ludzie porz±dni nienawidz±cy
komuszej kliki tak samo jak jak cz³owiek którego mieli oskar¿aæ wiêc w
miarê mo¿liwo¶ci czêsto pomagali mu zamiast szkodziæ. Trafia³y siê co
prawda tak¿e niez³e kanalie, ka¿dy przypadek nale¿y wiêc rozpatrywaæ
indywidualnie.
J-23

Data: 2011-03-12 23:00:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-12 22:45, Hans Kloss pisze:
On 12 Mar, 22:37, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Zbrodniarze tak, - "Jaruzel" i CzesÅ‚aw K.,  ale nie prokurator skazujÄ…cy
płatnego/nich agenta/ów obcego mocarstwa ktory na zlecenie owego
mocarstwa siał w kraju dywersje i namawiał do buntu.
  Tutaj jadrysiu takich nie byÅ‚o, nie byÅ‚o potrzeby namawiać ludzi do
buntu pzreciw komuszym bandytom.....niemniej co do prokuratora to masz
rację. I niejeden były opozycjonista zapewne dobrze wspomina "swojego"
prokuratora bo większość z nich to byli ludzie porządni nienawidzący
komuszej kliki tak samo jak jak człowiek którego mieli oskarżać więc w
miarę możliwości często pomagali mu zamiast szkodzić. Trafiały się co
prawda także niezłe kanalie, każdy przypadek należy więc rozpatrywać
indywidualnie.
J-23

Ależ byli, Hans. I do tych prowodyrów bynajmniej nie należał Wałęsa. Lechu był tylko marionetką w ich łapach. Tak sie czasem zastanawiam dlaczego pseudokomuna z tymi płatnymi agentami imperializmu cackała.. I to w obliczu śmiertelnego zagrożenia kraju.

Data: 2011-03-13 00:37:06
Autor: matusm
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilgqco$hv$1news.onet.pl...
[...]

Ale¿ byli, Hans. I do tych prowodyrów bynajmniej nie nale¿a³ Wa³êsa. Lechu by³ tylko marionetk± w ich ³apach. Tak sie czasem zastanawiam dlaczego pseudokomuna z tymi p³atnymi agentami imperializmu cacka³a.. I to w obliczu ¶miertelnego zagro¿enia kraju.

Cacka³a sie bo to byli platni informatorzy TW
Bolka wywindowali na prezydenta ale dzieki temu nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-03-13 00:38:41
Autor: matusm
W stanie wojennym oskar¿a³ opozycjonistów

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d7b6e1a$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pozytywnie bo nic sie nie  zmienilo.Wojna jaruzelska z polskim spoleczenstwem sie nie  skonczyla,nadal,,,,,,,,,,,,,,