W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów

Data: 2011-03-12 05:25:13
Autor: zbig
W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów
On 12 Mar, 13:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... teraz będzie zasiadał w elitarnym korpusie Prokuratury Generalnej?
"został wysoko oceniony" :

http://wpolityce.pl/view/8368/W_stanie_wojennym_oskarzal_opozycjonist...

"Jak wynika z ustaleń reporterów RMF FM prokuratorzy skompromitowani w
czasach PRL wystartowali w konkursie o etaty w korpusie Prokuratury
Generalnej. Członkowie korpusu są najlepiej opłacanymi prokuratorami w
kraju.

Prokurator Leszek Pruski oskarżał opozycjonistów w stanie wojennym. To
jego podpis widnieje na karcie oskarżenia prof. Krzysztofa Mazurskiego,
który sprzeciwiał się internowaniu działaczy "Solidarności". Prokurator
Pruski zasłynął z tego, że żądał kar nie tylko dla opozycjonistów, ale
także dla osób, które tylko pomagały opozycji.

Z informacji TVN24 wynika, że prokurator Leszek Pruski został pozytywnie
zaopiniowany do pracy w korpusie Prokuratury Generalnej.

Krajowa Rada Prokuratury wczoraj zakończyła głosowanie nad kandydatami
do objęcia 19 etatów w Prokuraturze Generalnej. Z informacji TVN24
wynika, że prokurator Pruski został  wysoko oceniony przez Krajową Radę
Prokuratury."

No cóż. Jeśli takie przypadki będą miały miejsce, prokurator Seremet
nie będzie dobrze oceniony po mijającej kadencji. Sęk w tym, ze obecne
pokolenie pięćdziesięciolatków i krótko przed pięćdziesiątką jest
naznaczone w całości grzechem pierworodnym. Wszyscy oni zaczynali
pracę w PRL a wtedy kto szedł do prokuratury musiał mieć bardzo miękki
kręgosłup moralny.

Data: 2011-03-12 14:41:12
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 14:25, zbig pisze:
[...]

50-letni prokuratorzy powinni zostać zlustrowani. Wtedy nie byłoby
takich wpadek.

Data: 2011-03-12 15:15:54
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> kręgosłup moralny.

50-letni prokuratorzy powinni zostać zlustrowani. Wtedy nie byłoby

nie tylko zlustrowani, ale powinni miec zakaz zajmowania tak wysokich
stanowisk. Tylko w Polsce i Rosji tacy ludzie nie zostali odsunieci od takich stanowisk. Zreszta Tusk, probuje nasladowac Putina i uprawia putinade.

Data: 2011-03-12 23:58:29
Autor: zbig
W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów
On 12 Mar, 16:15, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisa (a):

[...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty próbujesz naśladować J. Kaczyńskiego używając terminów przez niego
wymyślonych. Poza tym, prokuratura jest samorządna i Tuskowi nic do
niej. Czasy kiedy Kempa ustawiała prokuratorów na szczęście już minęły.

Data: 2011-03-13 10:21:06
Autor: obserwator
W stanie wojennym oskarżał opozycjonistów
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Ty próbujesz naśladować J. Kaczyńskiego używając terminów przez niego
wymyślonych. Poza tym, prokuratura jest samorządna i Tuskowi nic do
niej. Czasy kiedy Kempa ustawiała prokuratorów na szczęście już minęły.

To moje zdanie i dlatego wlasnie popieram Kaczynskich i PiS.
Ty sie nie wypowiadaj na publicznej grupie na tematy polskie bos Polakiem nie
jest.

Kim jestes to juz pokazales. Gardze toba. --