W stenogramach nie ma zadnej sensacji!

Data: 2010-06-01 20:18:35
Autor: kogutek
W stenogramach nie ma zadnej sensacji!
Nie wiem jak to przezyja te wszystkie wrzody typu Cyc czy inne boukuny. Nie ma zadnej sensacji. Nie ma prezydenta
siedzacego za sterami. Nie ma nic! Jest tylko tragedia.

Moze przeszarzowanie, w sumie dalej nie wyjasnia
to DLACZEGO do tego doszlo. Gdzie tkwil blad.

Jest XXI wiek. Samolot był po kapitalnym remoncie. Sztuka nówka nie śmigana
znaczy się. Najnowsze wyposażenie, najnowsza sterowanie, najnowsza nawigacja. I
ja mam uwierzyć że stosunkowo ważne w takich sytuacjach informacje, co się
dzieje w kabinie pilotów, o czym rozmawiają. Są nagrywane na walcach pokrytych
cynfolią na rejestratorze zrobionym według oryginalnej dokumentacji niejakiego
Edisona. Mam dinksa wielkości zapalniczki jednorazówki. Kilkadziesiąt godzin
może nagrywać z jakością pozwalającą odróżnić bzyczenie komara od bzyczenia
muchy. Do tego całkowity brak rozmów na luźne tematy, takie o dupie Maryny.
Szybciej bym uwierzył jak by w tekście jaki czytano w telewizji były luki z
wytłumaczeniem że były to rozmowy na tematy całkowicie nie związane z lotem,
prywatne rozmowy obsługi. Umarli też mają prawo do zachowania prywatności.
Istotne dla sprawy jest nie to co jest w stenogramach, tylko to co zostało
wymazane albo zniekształcone w stopniu uniemożliwiającym identyfikację.    --

Data: 2010-06-01 21:56:31
Autor: Tytus

"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:60b5.0000054e.4c054efbnewsgate.onet.pl...
[...]

LIPA!!! Ruskie popracowali nad skzrynkami i wszyscy o tym iwedza... inna sprawa, ze nikt o tym glosno nie powie.

Data: 2010-06-02 01:00:11
Autor: Tomy M.
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000054e.4c054efbnewsgate.onet.pl...

[...]

  Mieli kupę nagrań, część ze skrzynki a część z podsłuchów
które zamontowali w fabryce w Samarze. Nie były to nadajniki
więc wyciągnć to mogli tylko w trakcie jakiś napraw ... lub
wywalenia samolotu w powietrze.
I wyciągneli sobie te pamięci/mp3. Teraz w ciągu 1,5 miesiąca
złozyli z tego taki zapis jak chcieli, przegrali to z głośników
do orginalnego mikrofonu i na taśmę czarnej skrzynki. Jakość
tak słaba że autentyczność nie do weryfikacji.
  Stenogram jest autentyczny, oni mają takie nagranie i jest
ono w skrzynce/rejestratorze. Pytanie czy jest prawdziwe mija
się z celem.

Tomy M.

Data: 2010-06-02 09:01:48
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0590fa$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skąd ty to wszystko wiesz? Jesteś/byłeś agentem? Nie przypominam by w J.G. były warsztaty lotnicze.

Data: 2010-06-02 13:56:25
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0601d4$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

Skąd ty to wszystko wiesz? Jesteś/byłeś agentem? Nie przypominam by w J.G. były warsztaty lotnicze.

Hehe ... w JG są doskonałe zakłady szybowcowe :-)
Gdy nie wiem jak coś jest zrobione, analizując np.
działanie jakiegoś mechanizmu czy ukłądu elektronicznego
to zastanawiam się: Jak ja bym to zrobił?
.... i to się sprawdza, ZAWSZE!

Tomy M.

Data: 2010-06-02 14:22:16
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0646ea$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może i z ciebie będą jeszcze ludzie. Wypisz się z tej bandy PIS-owskich PSYCHOPATÓW.

Data: 2010-06-03 15:34:17
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c064cee$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

Może i z ciebie będą jeszcze ludzie. Wypisz się z tej bandy PIS-owskich PSYCHOPATÓW.

  Nigdy w niej nie byłem. Jestem raczej przeciwko PO
niż za PIS. Jednak w tych wyborach zagłosuję na
Jarosława, polityka prowadzona jego brata bardzo mi
odpowiadała. Jarosław gwarantuje jej kontunuację.
  Środowisko WSI jest mocno skompromitowane, nie
mam ani krzty zaufania dla tych ludzi. Podobnie
jak dla PO, przypomnę Ci że np. Sawicka jest z JG, a ja
doskonale znam tutejsze elyty polityczne. To banda
złodzieji, to moja opinia poparta wiedzą praktyczną,
nie zajmuję się polityką, ale z dużym biznesem jest
stale związany i wiem więcej niż powinienem wiedzieć :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-02 16:54:55
Autor: marek czaplicki
kogutek pisze:
Mam dinksa wielkości zapalniczki jednorazówki. Kilkadziesiąt godzin
może nagrywać z jakością pozwalającą odróżnić bzyczenie komara od bzyczenia
muchy.
a czy ten "dynks" wytrzyma zderzenie i rozwałkowanie samolotu? czy wytrzyma i czy nagranie na nim umieszczone przetrwa po wybuchu paliwa lotniczego? bo takie warunki musi wytrzymywać "czarna skrzynka".

Data: 2010-06-02 17:08:42
Autor: konserwator

moglby chociaz sprawdzic i dynksa zrzucic z okna - i wtedy by nam tu powiedzial czy nadal dziala... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-02 17:24:38
Autor: marek czaplicki
konserwator pisze:
moglby chociaz sprawdzic i dynksa zrzucic z okna - i wtedy by nam tu powiedzial czy nadal dziala...
masz rację. tylko obawiam się, że jedynym słowem jakie by się na owym "specjale" zapisało byłyby:"k.............waaaaaaaaaaaa a tyle kosztował" :-)

Data: 2010-06-02 20:28:44
Autor: kogutek
kogutek pisze:
> [...]
> muchy. a czy ten "dynks" wytrzyma zderzenie i rozwałkowanie samolotu? czy wytrzyma i czy nagranie na nim umieszczone przetrwa po wybuchu paliwa lotniczego? bo takie warunki musi wytrzymywać "czarna skrzynka".
Średnio inteligentny człowiek wie odporność na działanie czynników zewnętrznych
w czarnej skrzynce zapewnia obudowa. Głupi będzie szukał dziury w całym. Do
której grupy chcesz się ze swoim kolegą zaliczać. Wybór macie zero jedynkowy.
Albo macie współczynnik inteligencji większy niż 100 albo na poziomie samotnie
rosnącego drzewa. W waszym przypadku obstawiam że to może być drzewo. --

Data: 2010-06-02 23:31:11
Autor: konserwator

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000005ea.4c06a2dcnewsgate.onet.pl...
kogutek pisze:
> [...]
lotniczego? bo takie warunki musi wytrzymywać "czarna skrzynka".
Średnio inteligentny człowiek wie odporność na działanie czynników zewnętrznych

nie tylko
takze mechanika i materialy

wyslij swojego dzingla na Marsa w najlepszej obudowie to sie przekonasz...
tu gra role fizyka i chemia a nie zadne pismackie brednie... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

W stenogramach nie ma zadnej sensacji!