W stenogramach nie ma zadnej sensacji!

Data: 2010-06-02 01:08:39
Autor: boukun
W stenogramach nie ma zadnej sensacji!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hu3aq8$pp5$1news.onet.pl...
Nie wiem jak to przezyja te wszystkie wrzody typu Cyc czy inne boukuny. Nie ma zadnej sensacji. Nie ma prezydenta
siedzacego za sterami. Nie ma nic! Jest tylko tragedia.

Moze przeszarzowanie, w sumie dalej nie wyjasnia
to DLACZEGO do tego doszlo. Gdzie tkwil blad.

Sensacji nie ma co już szukać, skoro od samego początku każdy wiedział, że prezydent jest głównym winowajacą tej katastrofy, jako organizator na wariata loti do Smoleńska. A piloci się wariata bali, co widać jasno ze stenogramów. A co najważniejsze, polskie władze już wcześniej zapowiedziały, że nie ujawnią w stenogramach rozmów, które mogłyby wpłynąc na negatywny wizerunek osób... No właśnie, jak mogliby teraz ujawnić negatywny wizerunek osoby pochowanej na Wawelu... Ale wystarczy, że ujawnili, iż "wkurzy sie jesli jeszcze raz bedziecie krazyc nad lotniskiem " - powiedzial prawdopodobnie
wyslannik prezydenta i
10:30:32,7  Narazie nie ma decyzji prezydenta co dalej robić (dyrektor
Kazana).

boukun

Data: 2010-06-02 12:27:53
Autor: Stary Belfer

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu442k$1qh$1mx1.internetia.pl...

[...]

Lot był przygotowywany od stycznia 2010 (prezentowano dokumenty w tej sprawie).
Samolot ani razu nie krążył, bo to było pierwsze i jedyne podejście (pod jego koniec jest nagła decyzja o wejściu na drugi krąg - czyli poderwanie samolotu i ponowne przejście nad lotnisko).
Nie ma żadnych słów o wkurzeniu z powodu krążenia nad lotniskiem - bo takiego krążenia nie było.
Decyzja prezydenta miała dotyczyć tego, na które lotnisko polecieć, jeśli podejście wykaże niemożność lądowania tu i teraz.
Czytaj ze zrozumieniem, a nie konfabuluj pod przyjęta tezę.
AC

Data: 2010-06-02 03:41:43
Autor: zbig
On 2 Cze, 12:27, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:

[...]

Taka decyzja również leży w kompetencjach pilota. Nie próbujcie
naginac rzeczywistości do waszej wersji bo to nic nie da.
Jedno wydaje sie pewne, tak jak dziś w radiu powiedział W. Kuczyński.
Jeżeli odrzucimy hipotezę o presji na pilotów  w dowolnej formie, to
jedynym wytłumaczeniem tej katastrofy jest podjęcie przez pilota
decyzji o zabiciu siebie i reszty osób na pokładzie.

Data: 2010-06-02 12:44:27
Autor: heÂŽsk
W stenogramach nie ma zadnej sensacji!
On Wed, 2 Jun 2010 03:41:43 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

jedynym wytłumaczeniem tej katastrofy jest podjęcie przez pilota
decyzji o zabiciu siebie i reszty osób na pokładzie.

Qrde, nie pisz tak bo zwolennicy pis zrobia z pilota putinowskiego
agenta.

--

 HeSk

Data: 2010-06-02 13:14:47
Autor: boukun

Użytkownik "Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu5bn8$f64$1news.task.gda.pl...

[...]

To makabra będzie. Nic nie będzie widać

Słowa: "To będzie... makabra będzie. Nic nie będzie widać" oraz "Nie, no ziemię widać... coś tam widać... może nie będzie tragedii" odnotowuje stenogram rozmów w kokpicie samolotu Tu 154 M na około 40 minut przed tragedią.

O godz. 8:04 czasu polskiego niezidentyfikowana osoba mówi w kabinie Tu 154 M: "To będzie... makabra będzie. Nic nie będzie widać". Ten wątek nie ma kontynuacji aż do godz. 8:11, gdy padają słowa drugiego pilota Roberta Grzywny: "Nie, no ziemię widać... Coś tam widać... Może nie będzie tragedii".

"Nie damy rady usiąść"

"W tej chwili, w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść" - mówił dowódca załogi Arkadiusz Protasiuk do dyrektora z MSZ Mariusza Kazany na ok. kwadrans przed katastrofą w Smoleńsku.

Dowódca załogi mjr Protasiuk dodał, że "spróbujemy podejść, zrobimy jedno zejście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "No to mamy problem" - takie słowa Kazany odnotowuje stenogram.

Po ok. czterech minutach rozmów na inne tematy, w stenogramie znajduje się zdanie Kazany: "Na razie nie ma decyzji prezydenta, co dalej robić" oraz inna jego niezrozumiała wypowiedź.

Jeśli z tego chociażby zapisu nie wynika, że prezydent wydał przed startem rozkaz lotu do Smoleńska a w trakcie lotu nie naciskał, by usiłować dolecieć na czas, to ty jesteś i wszyscy, którzy tego tak nie odczytują głupcami...

boukun

W stenogramach nie ma zadnej sensacji!