W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)

Data: 2011-11-30 19:21:16
Autor: A. Filip
W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wyroki-smierci-na-sprawcow-zamachu-w-metrze-w-minsku,nId,416255
  Wyroki 艣mierci na sprawc贸w zamachu w metrze w Mi艅sku
  Dzisiaj, 30 listopada (13:45)
    Bia艂oruski s膮d skaza艂 D藕mitryja Kanawa艂aua i U艂adzis艂aua Kawalioua na
  kary 艣mierci za kwietniowy zamach w mi艅skim metrze. Zgin臋艂o w nim 15
  os贸b. [...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10731892,Wyrok_ws__zamachu_w_minskim_metrze___Winni___Grozi.html
  [...] Prokurator za偶膮da艂 dla dw贸ch oskar偶onych - D藕mitryja Kanawa艂aua
  i U艂adzis艂aua Kawalioua - najwy偶szego wymiaru kary, kt贸rym jest 艣mier膰
  przez rozstrzelanie. S膮d zgodzi艂 si臋 na taki wyrok. Uzna艂, 偶e
  oskar偶eni stanowi膮 szczeg贸lne zagro偶enie dla spo艂ecze艅stwa. [...]
    Kilka dni temu bia艂oruscy obro艅cy praw cz艂owieka wypowiedzieli si臋
  przeciwko karze 艣mierci dla oskar偶onych. [...]

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Sukces jest najg艂o艣niejszym m贸wc膮 艣wiata.

Data: 2011-11-30 19:39:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-30 19:21, A. Filip pisze:
[...]

Czyli...- 17 trup贸w.. Jakie to idiotyczne w swojej formule. Zabijaj膮 za to 偶e tamci zabili. Nie! Stanowczo powinno si臋 przesta膰 u偶ywa膰 okre艣lenia - "Kara 艣mierci"!

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-11-30 20:04:00
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

No to b膮d藕 konsekwentny i pisz jasno i wprost 偶e *dla ciebie* za
Oklahoma City (1995-04-19 USA 168 zabitych w ty 19 dzieci poni偶ej 6 lat)  oraz Utoya (2011-07-22 Norwegia 69 zabitych) wystarczy艂aby kara do偶ywocia.
W obu przypadkach winna by艂a/jest jedna osoba (wed艂ug dotychczasowych
ustale艅 s膮d贸w).

Dla mnie kto艣 kto *nie pami臋ta* o tych dw贸ch przypadkach powy偶ej
pierdol膮c o tym jak to *absolutny* zakaz stosowania kary 艣mierci w jakimkolwiek przypadku (w okresie pokoju) jest wspania艂y jest
przypadkiem ci臋偶kiego zespo艂u oderwania od rzeczywisto艣ci.
Ja jestem got贸w zgodzi膰 si臋 na bardzo wysoki pr贸g "stosowalno艣ci" kary
艣mierci ale ni wuja na jej ca艂kowity zakaz nawet w takich przypadkach.

http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Norway_attacks

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Demokracja to najgorsza forma rz膮du, wyj膮tkiem wszystkich innych form.

Data: 2011-11-30 20:24:10
Autor: Bogdan Idzikowski
W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:b4slaaf6dl-BBUrobert.huge.strangled.net...
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Nasuwa si臋 jedyne posuni臋cie, kt贸re powiniene艣  wykona膰 - wyprowadzka na Bia艂oru艣. Bo nawet Rosja zastosowa艂a memorandum.
Nawet mo偶esz zosta膰 katem i strzela膰 w ty艂 g艂owy skazanym.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-11-30 20:34:58
Autor: A. Filip
Idzikowski: Bia艂oru艣=USA za zabicie 15 os贸b DW 脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)]
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

A napiszesz pierdo艂o w ilu krajach europejskich zakaz kary 艣mierci
wprowadzono w referendum a w ilu tak jak w Polsce wci艣ni臋to go ciemnemu
ludowi "przekr臋tem"?
Napiszesz pierdo艂o jak to *dla ciebie* USA=Bia艂oru艣?

Nie neguje (moralnego) prawa Sejmu do ratyfikacji zakazu kary 艣mierci na
ile艣 tam lat (nawet bez bezpo艣redniego zapytania wyborc贸w). Neguje prawo
Sejmu/onych do wyrzeczenia si臋 kary 艣mierci *na zawsze* bez referendum.

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Nie naprawiaj statku na 艣rodku rzeki.

Data: 2011-11-30 21:39:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Idzikowski: Bia艂oru艣=USA [Was: W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:p2pif1w4bj-BBUrobert.huge.strangled.net...
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Synu艣!
Wali mnie to!!!
Jestem przeciwny karze 艣mierci!!!
I to by艂oby na tyle

ps. je艣li ci nie odpowiada, powtarzam: wypad z Polski!

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-11-30 21:51:30
Autor: A. Filip
Kiedy Idzikowski wreszcie wyjedzie do Iraku/Afganistanu? :-)
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]
ps. je艣li ci nie odpowiada, powtarzam: wypad z Polski!

To kiedy *wreszcie* wyje偶d偶asz do Iraku albo Afganistanu?
To takie wzorcowe "demokracje" zewn臋trznie sterowane, dok艂adnie tak jak lubisz :-)

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Dobry zwyczaj - nie po偶yczaj, jak oddaje, jeszcze 艂aje.

Data: 2011-11-30 21:54:32
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-30 21:51, A. Filip pisze:
[...]

Zosta艂e艣 wypunktowany wzorowo, a oddajesz jak dziecko w piaskownicy... Napisz jeszcze, 偶e Bogdan Idzikowski si臋 bije. :>

Data: 2011-11-30 22:09:06
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

Mnie *g贸wno* obchodzi gdzie w Europie "wci艣ni臋to g贸wno" (np. bezterminowy absolutny zakaz kary 艣mierci) *bez referendum*.

Ulubion膮 w UE "demokracje" w duchu "wiosek potiomkinowskich" ja za
prawdziw膮 demokracje nie uznaje, a jej "wynikami" nie czuje si臋 w
jakikolwiek spos贸b zobligowany.

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Handel istnieje tylko dzi臋ki zaufaniu.

Data: 2011-11-30 22:13:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-30 22:09, A. Filip pisze:

[...]

Hmm... Ci膮gle widz臋 mieszanie g贸wna... :> Mnie g贸eno obchodzi co ciebie niedawno obesz艂o ;-)

Ulubion膮 w UE "demokracje" w duchu "wiosek potiomkinowskich" ja za
prawdziw膮 demokracje nie uznaje, a jej "wynikami" nie czuje si臋 w
jakikolwiek spos贸b zobligowany.

Wymierzaj wi臋c kar臋 艣mierci wedle w艂asnego uznania, b膮d藕 s臋dzi膮 i katem... PUNISHER!

Data: 2011-11-30 21:55:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Kiedy Idzikowski wreszcie wyjedzie do Iraku/Afganistanu? :-)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:py3vwegmt1-BBUrobert.huge.strangled.net...
[...]

Doskonale czuj臋 si臋 w Polsce! Podoba mi si臋 tu. Podoba mi si臋 polska demokracja. Podoba mi si臋 UE. Podoba mi si臋 brak granic. Itd...

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-11-30 22:11:15
Autor: A. Filip
[...]

Ja si臋 zamierzam skorzysta膰 z twoich "rad" wiec jak ci inne pogl膮dy ni偶
twoje nie odpowiadaj膮 to *sam* "wypadaj" :-)

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Po c贸偶 innego stworzy艂 B贸g 呕yd贸w polskich,

Data: 2011-11-30 23:12:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Kiedy Idzikowski wreszcie wyjedzie do Iraku/Afganistanu? :-)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:c4tj88d4bj-BBUrobert.huge.strangled.net...

Nie odpuszczasz?
Mo偶e troch臋 inwektyw?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-01 10:33:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-30 20:04, A. Filip pisze:

[...]

Dla mnie takie sprawy jak w Oklahama czy Utoya to tylko woda na m艂yn dla tego systemu kt贸ry zdaje si臋 ju偶 偶y膰 w w艂asnym niekontrolowanym przez nikogo trybie.
A wracaj膮c do sedna, - jestem za eliminacj膮 膮 jednostek amoralnych i niedaj膮cych 偶adnych przes艂anek na popraw臋. Jednak o takich wyrokach powinna decydowa膰 nie polityka a sami pokrzywdzeni. I przesta膰 tytu艂owa膰 taki wyrok "Kar膮 艣mierci".

Data: 2011-11-30 20:41:41
Autor: oyster
W strasznym kaszenkolandzie za zabicie 15 os骲 DW覥H na kar 秏ierci skazano (15:2)
U縴tkownik - A. Filip napisa:
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wyroki-smierci-na-sprawcow-zamachu-w-metrze-w-minsku,nId,416255
   Wyroki 秏ierci na sprawc體 zamachu w metrze w Mi駍ku
   Dzisiaj, 30 listopada (13:45)
     Bia硂ruski s眃 skaza D糾itryja Kanawa砤ua i U砤dzis砤ua Kawalioua na
   kary 秏ierci za kwietniowy zamach w mi駍kim metrze. Zgin瓿o w nim 15
   os骲. [...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10731892,Wyrok_ws__zamachu_w_minskim_metrze___Winni___Grozi.html
   [...] Prokurator za勘da dla dw骳h oskar縪nych - D糾itryja Kanawa砤ua
   i U砤dzis砤ua Kawalioua - najwy縮zego wymiaru kary, kt髍ym jest 秏ier
   przez rozstrzelanie. S眃 zgodzi si na taki wyrok. Uzna, 縠
   oskar縠ni stanowi szczeg髄ne zagro縠nie dla spo砮cze駍twa. [...]
     Kilka dni temu bia硂ruscy obro馽y praw cz硂wieka wypowiedzieli si
   przeciwko karze 秏ierci dla oskar縪nych. [...]

Fuksiarze - nie zd笨yli na metro, wi阠 mieli szans na zabranie g硂su i przy okazji skrytykowanie kaszenki.

Data: 2011-11-30 21:56:13
Autor: boukun
W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jb1urlqov3-BBUrobert.huge.strangled.net...
[...]

I s艂usznie, kto b臋dzie bandyt贸w karmi艂...

boukun

Data: 2011-12-01 00:37:47
Autor: kogutek
W strasznym kaszenkolandzie za zabicie 15 os骲 DW覥H na kar 秏ierci skazano (15:2)
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisa&#65533; w wiadomo&#65533;ci news:jb1urlqov3-BBUrobert.huge.strangled.net...
> [...]
minskim_metrze___Winni___Grozi.html
>  [...] Prokurator za偶&#65533;da&#65533; dla dw贸ch oskar偶onych - D藕mitryja Kanawa&#65533;aua
>  i U&#65533;adzis&#65533;aua Kawalioua - najwy偶szego wymiaru kary, kt贸rym jest &#65533;mier&#65533;
>  przez rozstrzelanie. S&#65533;d zgodzi&#65533; si&#65533; na taki wyrok. Uzna&#65533;, 偶e
>  oskar偶eni stanowi&#65533; szczeg贸lne zagro偶enie dla spo&#65533;ecze&#65533;stwa. [...]
>    Kilka dni temu bia&#65533;oruscy obro&#65533;cy praw cz&#65533;owieka wypowiedzieli si&#65533;
>  przeciwko karze &#65533;mierci dla oskar偶onych. [...]

I s&#65533;usznie, kto b&#65533;dzie bandyt贸w karmi&#65533;...

boukun
Oczywi禼ie zdajesz sobie spraw ze jak by od dw骳h tysi阠y lat nie by硂 kary
秏ierci to Jezus by 縴. --

Data: 2011-12-01 01:45:15
Autor: A. Filip
W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)
"kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa艂(a):
[...]
I s墓&#65533;usznie, kto b脛&#65533;dzie bandyt膫艂w karmi墓&#65533;...

boukun
Oczywi艣cie zdajesz sobie spraw臋 ze jak by od dw贸ch tysi臋cy lat nie
by艂o kary 艣mierci to Jezus by 偶y艂.

Brak twej wiary w Boskie mo偶liwo艣ci "艣mierci (w m臋kach) dla naszego zbawienia"
tr膮ci obraz膮 uczu膰 religijnych :-)

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Wszystkie lisy trafiaj膮 w ko艅cu do ku艣nierza.

Data: 2011-12-01 02:09:41
Autor: kogutek
W strasznym kaszenkolandzie za zabicie 15 os骲 DW覥H na kar 秏ierci skazano (15:2)
A. Filip <anfi@poczta.onet.pl> napisa(a):
"kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisa&#65533;(a): >> [...]
> by&#65533;o kary &#65533;mierci to Jezus by 偶y&#65533;.

Brak twej wiary w Boskie mo偶liwo&#65533;ci "&#65533;mierci (w m&#65533;kach) dla naszego zbawien
ia"
tr&#65533;ci obraz&#65533; uczu&#65533; religijnych :-)

W sytuacji braku kary 秏ierci mog硂 by by to samob骿stwo albo zab骿stwo. Ani
jedno ani drugie by si nie liczy硂. Bo niby jak by to wygl眃a硂 w Katechizmie
縠 Malinowski zabi nie秏iertelnego Boga. Wiesz co. Porusz spraw kary
秏ierci na religii. Tam s fachowcy to na pewno odpowiedz.

--

W strasznym 艁ukaszenkolandzie za zabicie 15 os贸b DW脫CH na kar臋 艣mierci skazano (15:2)