W strone Pysznej

Data: 2009-05-20 17:33:03
Autor: Titus Atomicus
W strone Pysznej
Witam,
W magazynie TATRY (nr 2(28) - wiosna 2009) str 15 ukazal sie artykul/recenzja Wojtka Szatkowskiego pt 'W strone Pysznej - piate wydanie - nadal zaklamane.'
TA

Data: 2009-05-21 02:14:43
Autor: zbooy
W strone Pysznej
W magazynie TATRY (nr 2(28) - wiosna 2009) str 15 ukazal sie
artykul/recenzja Wojtka Szatkowskiego pt 'W strone Pysznej - piate
wydanie - nadal zaklamane.'

Tatr jeszcze nie czytałem, ale tu jest podobny zapewne tekst tegoż WS:
http://www.podhale24.pl/drukuj,1,6248.html

zbooy

Data: 2009-05-21 13:22:39
Autor: Titus Atomicus
W strone Pysznej
In article <849e5b9e-f11d-4d0f-9c78-8cc43a1a035e@z7g2000vbh.googlegroups.com>,
 zbooy <zbooyek@gmail.com> wrote:

> [...]
> wydanie - nadal zaklamane.'

Tatr jeszcze nie czytałem, ale tu jest podobny zapewne tekst tegoż WS:

Ach, nie. To calkiem cos innego.
To co wkleiles odnosi sie do artykulu z watku o Oppenheimie.
Mam przekleic?

TA

Data: 2009-05-21 14:09:59
Autor: Andrzej Makarczuk
W strone Pysznej
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world w
<Titus_Atomicus-20E074.13223921052009@news.onet.pl>:

Mam przekleic?

Dawaj.

pozdrawi AM
--
makaraj      Pan Bóg stworzył Góry
na              by oddzielić gazeta       chłopców od mężczyzn.    pl          http://www.akglodz.org/

Data: 2009-05-25 00:34:23
Autor: Titus Atomicus
W strone Pysznej
In article <34ha15dir57eichmnhk6s4qf6m89u7l0ji@4ax.com>,
 Andrzej Makarczuk <mojeimiekropkanazwisko@gmail.com> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world w
<Titus_Atomicus-20E074.13223921052009@news.onet.pl>:

>Mam przekleic?

Dawaj.

E, kolega Lipinicki juz wkleil linke w watku: 'Kto przyszedł zastrzelić Oppenheima'

TA

W strone Pysznej