W stylu Putina?

Data: 2015-06-09 18:17:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W stylu Putina?
 wrote:

http://www.abcnet.com.pl/w-zabojstwie-kaczynskiego-widac-styl-putina/

Tylko mi jedno nie pasuje - dlaczego nie po przegranych wyborach? PS. Je偶eli dysz膮cy 偶膮dz膮 mordu prezydent Federacji Rosyjskiej chcia艂 wyko艅czy膰 prezydenta Polski Lecha Kaczy艅skiego, m贸g艂 to przecie偶 zrobi膰 po przegranych wyborach i nie zapewnia膰 wrogowi blasku chwa艂y.

--
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA
銈兂銉汇偡銉c儸銈ゃ兓銈枫儱銉偆銉汇偢銉ャ兂銉嗐偆銉汇偨銉偒

Data: 2015-06-09 18:38:41
Autor: Klin....................................................
W stylu Putina?
W dniu 2015-06-09 o 18:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
  wrote:

[...]

    Po przegranych wyborach nie mia艂by okazji i efekt nie ten.
    Zgin膮艂 nie tylko prezydent ale ca艂a jego ekipa po wyborach
    nie da艂oby si臋 za jednym zamachem za艂atwi膰 wszystkich
    przeciwnik贸w "Janukowicza" z kt贸rym jak sugeruje artyku艂
    - Putin si臋 dogada艂 w tej sprawie.

Data: 2015-06-09 18:50:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W stylu Putina?

  wrote:

[...]

Ja my艣l臋, 偶e si臋 niekoniecznie dogada艂, ale Donek przyj膮艂 unicestwienie prezydenta Kaczy艅skiego jako podarunek losu. A w polityce obowi膮zuje taka bajka indyjska:

Ma艂y ptaszek lecia艂 na po艂udnie uciekaj膮c przed zim膮. Niestety by艂o ju偶 tak zimno, 偶e ptaszek przemarz艂 i spad艂 na pole. Polem przechodzi艂a krowa i nasra艂a na ptaszka. Poniewa偶 g贸wno by艂o ciep艂e funkcje 偶yciowe ptaszka zacz臋艂y wraca膰 do normy. Le偶a艂 wi臋c sobie szcz臋艣liwy i ogrzany w g贸wnie i wkr贸tce zacz膮艂 艣piewa膰. Obok przechodzi艂 kot, kt贸ry us艂ysza艂 艣piew ptaszka, wyci膮gn膮艂 go z g贸wna i zjad艂. Wnioski: 1. Nie ka偶dy, kto na Ciebie nasra jest Twoim wrogiem! 2. Nie ka偶dy, kto Ci臋 wyci膮gnie z g贸wna jest Twoim przyjacielem! 3. Jak siedzisz w g贸wnie, to si臋 nie odzywaj!

Data: 2015-06-09 21:36:11
Autor: boukun
W stylu Putina?

[...]

Zgin膮艂 bo by艂 szaleniec i nieobliczalny... Chcesz wywo艂a膰 wojn臋 z Rosj膮 za szale艅c贸w i ciemi臋zycieli narodu polskiego? Chcesz zag艂ady nie tylko swojej rodziny, ale ca艂ej Polski, w imi臋 oszo艂omstwa z PiSu?

boukun

Data: 2015-06-09 21:48:49
Autor: Chiron
W stylu Putina?

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ml7f7b$67n$1speranza.aioe.org...

[...]

Bokun- we藕 przesta艅. Jak mo偶na zabic prezydenta, a my m贸wimy, 偶e Polacy- nic si臋 nie sta艂o! To r贸wnie dobrze mo偶emy ju偶 st膮d spada膰. 10 kwietnia Polska boj膮c si臋 narazi膰 Rosji- wybra艂a ha艅b臋. Teraz- ma ha艅b臋, a wojn臋 i tak bedzie mia艂a. I tak dzia艂a ta Twoja logika

--

Chiron

Data: 2015-06-10 02:44:53
Autor: boukun
W stylu Putina?
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Zabil wariat nie tylko siebie, ale i 96 innych osob. W sumie zwisa mi to i powiewa, sami prawie rezimowcy, nie ma za kim plakac...
Chcesz wojny idioto podzegaczu, to bedziesz ja mial...

boukun

Data: 2015-06-10 13:15:54
Autor: Klin....................................................
W stylu Putina?
W dniu 2015-06-10 o 02:44, boukun pisze:
[...]

     Tak wsz臋dzie wciskasz t臋 swoj膮 wersj臋 jakby Ci臋 Putin op艂aca艂!

Data: 2015-06-10 15:47:39
Autor: boukun
W stylu Putina?
[...]

Sk膮d wam si臋 ciemniaki ten Putin bierze? Bo tak 偶ydziaki okupuj膮ce Polsk臋 od siebie odwracaj膮 uwag臋?

boukun

Data: 2015-06-10 17:28:06
W stylu Putina?
W dniu 2015-06-10 o 15:47, boukun pisze:

Sk膮d wam si臋 ciemniaki ten Putin bierze? Bo tak 偶ydziaki okupuj膮ce Polsk臋 od siebie odwracaj膮 uwag臋?

boukun
                                              http://tiny.pl/gq1fz

W stylu Putina?